Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik zit met mijn dochter Tarzan te kijken.. ppff kan het bijna niet droog houden.. hahahhaha

2. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej meiden,

Foxy, kei fijn, een goede echo met een mooi knipperlichtje, super!
    Tara, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    En Sjors, heel veel sterkte, we duimen dat je bij de goede 50% zit!!! Toi, toi, toi!

Hier alles nog hetzelfde, redelijk moe, met vlagen misselijk (vooral 's nachts) en verder geen bijzonderheden. :) Houden zo dus!

Fijne dag iedereen!
    Liefs, Leske

3. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Annemieke en Leske: Bedankt! :D Lief dat jullie er aan denken!

Nieuwe dames: Welkom en gefeliciteerd!!

Sjorsjette: Nee toch meid! :( Wat ergg! Ik ga voor je duimen.

Echo: Ik zag een hele mooie echo voorbij komen. Van foxy geloof ik? ( sorry, vergeetachtigheid begint nu al ). Gaaf!

4. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vanmorgen een heel mooi cadeautje voor mij verjaardag gehad! Namelijk: ochtendmisselijkheid!
    Was me een potje misselijk! Heb mijn brood met mijn neus dicht staan smeren, want als ik het rook begon ik bijna te kokhalzen.

Vriend neemt me vanavond mee uiteten, want zaterdag houden we onze verjaardag pas! Hmmmm, heb nu al honger! :D

Geslacht: Wat grappig die urine test! NOg nooooit van gehoord. Wij willen dit keer niet weten wat het word. Lijkt me ontzettend spannend en aangezien wij zo ongeduldig als de pest zijn, zal het een moeilijke opgave voor ons worden! :p

5. Minnie85

Minnie85 Actief lid

29 aug 2010
    494
    0
    0
    Kantoormiepje.
    Breda
    Ik kom me hier ook melden.. Ik ben Minnie! Ik ben over een week 26 en het is onze eerste. Nouja.. Ergens aan de hemel prijkt een sterretje dat we begin dit jaar hebben verloren.

Duss.. Hallo!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hier gaat het redelijk met de misselijkheid, maar we houden wel een hangdagje :D Het weer is ook niet echt uitnodigend om iets te gaan ondernemen...

Die gendertest....ik ben enorm nieuwsgierig dus zal niet verbaasd zijn als ik mezelf die zal zien kopen :p

7. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Straks eten koken, normaal een leuke bezigheid maar nu niet hoor.. die lucht alleen al..

Wat schaft de pot bij jullie lady's?

Hier taco's ..met veel verse groentetjes..

8. Lau85

Lau85 Actief lid

26 mei 2011
    179
    0
    16
    Vrouw
    Die gendertest... Leuk haha
    Ben wel heel nieuwsgierig, kijken of het klopt!!
    Wat een mooie echo foxy!!! Mijne was veel onduidelijker je zag alleen een kloppend bolletje.. niks eromheen zeg maar ( een lijfje/boontje)
    Onwerkelijk om te zien he?
    Ik mag ook over 2 weekjes weer :)
    SjorsJette ik duim ook voor je mee!!
    Nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd!! :D

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Alle nieuwe meiden welkom!!!

@Wat leuk nog een Minnie haha ik ben Minnie 1979.

@Natas76, die fitness dvd die ik heb staan ook yoga oefeningen bij. Ik heb trouwens een dvd gekocht die alle regio's kan afspelen. Kijk anders eens bij e-bay daar heb je veel keus.

@Missjuf, waarom zouden ze je hcg gaan testen, om te kijken of de hcg stijgt???

@Sjorsjette, ik duim voor jou op een goede afloop meid.

@Cherryon, hier ook concentratie problemen op het werk, je gedachten zijn nu eenmaal ergens anders hihi

@Foxy74, fijn dat je het hartje al hebt zien kloppen, is toch een geruststelling.

Over het geslacht, wij willen het weer graag weten en maken er wederom geen geheim van. Alleen de naam houden we geheim.

Nog even een klein ego berichtje, had net weer een heel klein beetje bruin bij het afvegen, zou dat van maandag zijn ( toen had ik wat rose verlies ) dat nu het oude bloed eruit komt??

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hier eten we kipfilet met gepofte aardappel en verse erwtjes ( komen uit de moestuin van mijn moeder dus super gezond).

11. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Minnie1979 Bruin wijst op oud bloed dus dat zou goed kunnen... pff wel balen hoor steeds die onzekerheid.. volgens mij krijg je bijna een echo toch? of wilde je hem toch nog een weekje gaan verzetten?

12. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @minnie1979 Jammie , klinkt goed!!, gepofte aardappel... lang niet gegeten... pof je die in de oven of in de magnetron?

13. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vinden jullie het een leuk idee om bij de lijst onze leeftijden erbij te zetten? En tegen de tijd dat sommige weten wat het wordt de naam roze of blauw te kleuren?

14. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MissJuf , goed plan!! zo wordt de lijst steeds uitgebreider..

15. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de lijst ook niet zo spannend zo haha. Goed dat iemand zei dat hij ergens anders stond.

Bij mijn vorige zwangerschap hadden we een aparte site gemaakt. Daar kon je de wijzigingen doorgeven. Een paar meiden hielden het bij.

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Cherryon, ja ik heb de echo een week verzet aangezien ik officieel 19 maart pas ben uitgerekend, maar ik had een korte cyclus dus ga ik van 14 maart uit, ik testte ook al zo vroeg positief dat het onmogelijk 19 maart kan zijn,maar je Who Knowes?? Dus moet vandaag over 2 weken pas.
    Die aardappel pof ik in de magnetron, mijn maag begint te knorren denk dat ik maar eens aan het eten ga beginnen voordat ik van mijn stokje val. Hebben jullie ook zo'n last van veel speeksel in je mond??

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja is een goed idee MisJuf maar kunnen jullie nog een keertje zeggen waar de lijst nu is. ( hoezo vergeetachtig!!!!)

18. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal me trouwens ook nog voorstellen.
    Ik ben 29 jaar, geregistreerd partner, heb al een mooie dochter van ruim 2 jaar oud (25.5 maand). Ik werk in Rotterdam en woon zelf in Brabant.

19. ano86

ano86 Nieuw lid

13 jul 2011
    1
    0
    0
    Hallo,

Graag wil ik me ook hier melden.
    Vandaag eindelijk een keer positief getest naar een week wachten.
    Volgens de calculators zou ik rond 8 maart uitgerekend zijn.

Ben benieuwt naar alle verhalen hier!

Groetjes

20. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @minnie 1979 Grappig 19 maart is mijn verjaardag.. maar als ik het zo lees denk ik ook dat de 14e iets meer kans heeft ;). Nog twee weekjes wachten dus, lijkt lang maar het is zo voorbij. Ik denk er ook over om mijn echo iets op te schuiven. Heb nu de 21e een echo, dan ben ik 7wkn 2 dgn vorige keer ging het een dag later mis... Ben er misschien dus geruster op om de echo een weekje later in te plannen... succes met koken! Ga ik ook nu doen en dan de kleine prinses van de creche ophalen.

Deel Deze Pagina