Ja heb ook gekeken echt vreselijk daar maar, moet eerlijk zeggen dat ik de aflevering niet heel erg leuk vond. Had er wel meer van verwacht eigenlijk.
Was trouwens met de lijst bezig om hem mooi in een tabel te zetten dat is gelukt maar krijg hem niet geplaatst in een tabel. Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg? Heb hem in word gemaakt.
Heb net een cupcakje op, die zegt al heel de dag '' eet mij op " haha ik kon me niet meer bedwingen en nu heb ik weer spijt. Heb me voor genomen om niet zoveel te snoepen tijdens deze zw.schap om onnodige kilo's aan te komen zie ik niet zitten, ik ben net 8,5 kilo afgevallen.
Meiden ik ga mijn Brabantse bedje opzoeken haha!!!! Morgenochtend heb ik mijn yogalesje, lekker even relaxen. Slaap lekker allemaal
ik heb net even de berichtjes van vandaag doorgenomen, jeetje waren meer dan 10 pagina's. Ik lees al een hele tijd op dit forum, tijdens mijn eerste zwangerschap en weer sinds dat het begon te kriebelen voor de tweede. Ik ben op 17 maart uitgerekend en daarom een paar dagen geleden hier al aangemeld. Ik hoop dat ik een beetje bij kan blijven. Gisteren de eerste afspraken bij de VK gemaakt, ik mag 5 augustus voor de 1e echo. Dan ben ik bijna 8 weken zwanger. Dus duurt nog dikke drie weken, maar volgens mij gaan die voorbij vliegen. Ik heb tot nu toe nog weinig kwaaltje en gelukkig niet misselijk. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook maar een paar keer overgegeven. Had wel vaak misselijk gevoel en dan vooral wanneer ik honger had. Na alle berichtjes van de misselijke dames hier hoop ik dat het nu weer zo zal zijn. Geslacht: ja dat willen we weten. Ben nu al wel benieuwd. Weet nog niet of we voor de 20 weken echo nog een extra echo gaan doen. Dus misschien moet ik dan nog wel 16 weken wachten. Ik wil de dames met bloedverlies sterkte wensen. groetjes, Honey
iedereen slaap lekker! Ik heb al een halve liter cranberry sap op jeeeejjj Welkom nieuwe meiden!! HOe gaat het nu minnie??
Ja daar zit ik ook mee. Mijn jongste nu is dan 21 a 22 maanden. Ze loopt nu nog niet zelf. Dat zal in de komende maanden wel gaan gebeuren ga ik vanuit, maar om haar nou zelfstandig te laten lopen straks is ook zoiets. Ik denk dat ik dus voor een duo wagen ga... Ik lees dan ook graag mee als er mensen zijn met goede ervaringen.
ok,jullie kletsen echt te veel,kan ik nooit bijhouden @minnie hoe gaat het nu? het bloedverlies weer weg? @foxy mooie echo! ik wil ook @nieuwe dames:welkom en gefeliciteerd!
ooh en las trouwens iets van duowagens. hier komt er ook een duowagen. Eigenlijk gaat mijn voorkeur uit naar de i candy peach of de bugaboo donkey maar we zijn er nog niet helemaal uit
Goedenmorgen dames!! Wat is er toch weer veel bijgeschreven!! Alle nieuwe zwangere welkom en gefeliciteerd. @Minnie1979. Heb een dvd gekocht met lichte fitness en yoga! Kan hem nu zo snel niet meer terug vinden!! Laat het je weten zodra ik het vind. Ik ga me klaar maken voor mijn werk. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen Dames Zo de 1e lading flessen van MVM staat aan de straat. Nou ja om het hoekje Inmiddels een beetje bijgekomen van de echo De hele dag wat krampjes gehad want ze moeten toch behoorlijk zoeken met 6 weken hoor Dames als jullie om medische redenen (zoals ik) een vroege echo krijgen is dat super Maar als er niks aan de hand is zou ik wachten tot de 8 weken Dit is ook al erg vroeg Want met 6 weken zie je eigenlijk niet veel Ook hoeft het hartje niet te kloppen en dat geeft dan alleen maar meer stress lijkt me Ik was in elk geval zo blij dat er een kloppend bolletje zat Dat was de wens Weet niet hoe ik me gevoeld had als dit niet zo geweest was Ik weet dat je dan logisch moet denken dat het hartje nog kan gaan kloppen maar ik had er een hard hoofd in gehad Dat wilde ik toch even delen. Zijn er nog meer stellen die de combinatietest gaan doen? Wij willen dit wel omdat ik zelf al 36 ben.
@ Pompeloesje, de bugaboo donkey is inderdaad erg mooi. Wij hebben hem getest in de winkel ook om 1 een mono wagen van te maken maar dat gaat door middel van klepjes die je dicht moet klikken. En de onderste daarvan was al lam dus viel steeds weer open. Dat vind ik echt zonde van het geld dus bij ons gaat dat hem niet worden. I candy peach is ook er mooi net zoals de mima kobi. Vraag me alleen af of kinderen het zo leuk vinden om onder te zitten? Wel handig dat je er ook een enkele wagen van kan maken. @ Natas, werkse! @ Foxy, ik ga geen combinatietest doen maar ik ben ook pas 21.
Hier gaat het redelijk, gisternavond was het bloed weer weg, en net na toiletbezoek weer een beetje, dus het komt en gaat, als het mis zou zijn dan lijkt het mij dat het niet telkens stopt, dus daar hou ik me maar aan vast. Cranberry sap is goed tegen blaasontsteking
Goedemorgen meiden, Hier is de onzekerheid een beetje toegeslagen. Dit omdat mijn "kwaaltjes" zo ineens veel minder zijn. Ben vanaf gisterenavond eigenlijk niet meer misselijkheid geweest en dat terwijl ik de 4 nachten ervoor flink heb afgezien van de misselijkheid. Hebben anderen dit ook (gehad)? Dat kwaaltjes minder worden? Wil niet zeurpieten natuurlijk, maar wilde het wel even delen. Hier een drukke dag voor de boeg! Fijne dag allemaal! Groetjes, Leske
Leske, ik heb net even gekeken bij "stel je vraag aan de vk" en die zegt dat het plotseling opkomen en weggaan van kwaaltjes niks zegt over het wel of niet goed gaan van je zw.schap. Dus probeer er niet te veel bij stil te staan ( is moeilijk i know!! )