Ja, bruinverlies is niks om je zorgen over te maken! Ja, de kerst was al heel onzeker, en heb nog nooit zo'n verdrietige oudjaarsnacht beleefd: we hadden beiden geen zin om het te vieren, en lagen om 24.00 uur in bed naar buiten naar het vuurwerk te kijken...hoop dat nooit meer mee te maken. Hopenlijk ga ik nu met een dikke buik het jaar ui!
Lijkt me inderdaad wel lekker om 'zomaar opeens' al op 7 weken te zitten! Ik moest weer zo nodig met 3w4d testen.... Dat lijkt alweer een eeuwigheid geleden zeg!
Veel plezier bij de echo!!! Hier nog steeds lichte buikpijn verder de kwaaltjes nog niet opgedoken? Zijn er nog meer meiden die nog niet misselijk zijn?
Haha ja ineens 7 weken. Ze zeggen dat een tweede snel gaat, maar zo snel @misselijk, Hier niet, bij de eerste ook amper geweest. Wel een hele hoop andere dramaklachten maar dat vertel ik nog wel een keer
@ Sasjuh en Lette, succes straks bij de echo Ik vind dat de tijd sowieso snel gaat hoor, vandaag ook alweer 7 weken.
@Foxy74. Ik ben eerlijk gezegd wel aan het twifelen over de combinatietest. Vooral gezien mijn leeftijd. Ik word ik dec 35. Ik denk dat ik me laat adviseren door de vk hierin. Ik vind het lastig want wat is dan de overweging. @Lekse. Ook al heb ik niet heel veel kwaaltjes is het bij mij ook de ene dag minder dan de andere dag!! Ik heb het in het begin ook gehad. Ik had de eerste dagen na mijn innestelling ineens heel veel klachtjes. En na een dag of 4 was alles ineens weg!! Ik schrok me rot maar blijkt heel vaak voor te komen en normaal te zijn. @Sasjuh. En....en.... hoe was de echo?????????? Omdat je dit toch pas leest als je terug bent denk ik......... Maar ook voor jou natuurlijk heel veel plezier en succes!! @Lette. Heel veel plezier met je echo!! @Anne85. Ja hoor!!! Hier nog steeds geen misselijkheid!!!!! Nieuwe zwangere. Welkom en van harte gefeliciteerd!!!!!
vraag me af waar mijn buikkrampjes vandaan komen heb ook het idee dat ik nogal verstopt zit.. zou dat kunnen? En hebben meer meiden dit, mijn stoelgang (jakkiebah) is niet echt normaal te noemen..als voelt het ook een beetje als ongipijn.. onderin mijn buik (en achter in mijn rug)
Nou hier weer veel nieuws kan ik wel zeggen! Ze kwamen er dinsdag achter dat mijn hb waarde wat aan t dalen was. Voor de operatie was ie 8, dinsdagmorgen nog maar 5.8, toen nog maar 5.0 en woensdagochtend nog maar 4.7. Ze waren er bijna zeker van dat er een inwendige bloeding bezig was... ik kreeg om 12 uur ineens weer veel pijn en om 12.30 lag ik alweer op de ok. Er bleek bij mn eierstok, waar de cyste was weggehaald een bloeding te zitten. Die hebben ze dichtgebrand en na de operatie heb ik 2 zakken bloed gekregen omdat mn hb zo vreselijk laag was! Nu voel ik me inmiddels veel beter en heb ik alleen nog wat last van mn wonden en van de misselijkheid maar dat komt omdat mn hb nog niet hoog genoeg is... morgen gaan ze nog een echo doen om te kijken of t kindje er goed uitziet en er misschien al een hartje te zien is. Als t er goed uit ziet mag ik morgen naar huis!
@Anne buikkrampjes zijn heel normaal, en een verstoorde stoelgang ook. Niks om je zorgen over te maken hoor! Hier is de misselijkheid vandaag dus beduidend minder, maar mijn borsten weer groter en gevoeliger. Omdat ik ook wat lichte verhoging heb (37.2) denk ik dat ik misschien een lichte infectie heb (gehad), waardoor ik me extra beroerd voelde. Dat hongergevoel vind ik wel vermoeiend hoor! Ik heb vandaag al op: yoghurt met cruesli, een appel, 2 crackers met kaas, en nog steeds rommelt mijn buik alsof ik nog niks gegeten heb...
@beesie, pff, wat een lijdensweg heb jij al gehad... Ik hoop van harte dat je straks goed nieuws krijgt, en je vanaf dan een onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat!
Goed nieuws hier We hebben een mooi klein garnaaltje met een kloppend hartje gezien! Gyn denkt wel dat we wat minder ver zijn dag ik zelf dacht, wordt nu geschat op 6,3 wkn. Maar goed, het is nog zo pril dat het ook moeilijk meten is. Zal zo even de fotoos inscannen.
Wat klein nog he? Ik heb met mijn ma op dezelfde termijn een echo gehad (qua afmeting), en daar was geen voor- of achterkant aan te ontdekken... Dit is echt een heel ander beeld, mooi hoor!
Nee dat zal wel geen beentje zijn want die kun je nog niet zien toch met deze termijn? Ik kan er ook geen onder- of bovenkant aan ontdekken hoor Heb ook nog een foto waarop het net lijkt dat je het hoofdje ziet maar dat is gewoon het dooierzakje haha.