Ik wou ook zeggen dat t net een beentje lijkt.. Hihi! Ik kan nu ook bijna niet meer wachten tot maandag!
Ow wat leuk zo'n echo,hier ook nog even geduld tot maandag. @klachten: Misselijk meestal na het eten, en had gister idd 's ochtends dat mijn (.)(.) minder zeer deden maar 's avonds waren ze er weer hoor. Maar ik ben vooral moemoemoe.
@Beesie!! Jeetje wat een verhaal zeg!! Nou een hele spannende periode voor jou tot morgen. Hoop dat je morgen iets heel moois mag zien in je buikie en je lekker naar huis toe kan. @Anna27. Een temp van 37.2 is geen verhoging!! 37.5 is een normale temp!! @Sasjuh!!! 3 dagen minder of niet wat een geweldige echo zeg!!! Als ik dit doort dingen zie vind ik dat ik nog heel lang moet wachten! 25 juli pas........
Goedemiddag! @Sasjuh: Wauw! Mooie echo! Kan niet wachten tot volgende week vrijdag, dan mag ik ook! @Beesie: Ik duim ook voor een mooie echo en een onbezorgde zwangerschap verder! Moet zeggen dat ik je heel sterk vind overkomen. @Borsten: Bij mij doen ze sinds gisterenavond minder pijn. Ze zijn nog wel groot. @Misselijk: ik ben met vlagen misselijk, maar niet zo erg dat ik moet overgeven.
@Natas76: je hebt gelijk, over die verhoging.... Ik ben een beetje in de war volgens mij... Als ik op mijn voorhoofd voel, lijkt het wel net of ik koorts heb, en verder heb ik het heel koud, maar ja, het zal wel dan....
Hier gelukkig ook niet overgeven,las dat 1 op de 3 vrouwen dat wel heeft. Ik hoop dat mij dat bespaart blijft, al niet tja dan hebben we het er natuurlijk voor over.
@beessie Duim duim duim. Spannend hoor @sasjuh Wauw mooie echo Toch duidelijker dan dat kloppend klompje van ons. Hoe groot was het vruchtje?
@annemieke82: dankjewel maar ik moet ook wel sterk blijven. Ik hoop natuurlijk van harte dat ik morgen een mooi hartje kan zien, of tenminste een mooi gegroeid kindje. Ik zit trouwens de laatste dagen wel tegen de verhoging/koorts aan. Eerst steeds 38.2 en nu net 38.4...
Jullie schrijven echt teveel om bij te houden! Nieuwe dames, welkom! Dames met echo, spannend! Ik duim voor jullie. @Duowagen, hier niet. Vind ze lomp en lelijk. Ik ga de baby veel dragen in een draagdoek. M'n dochter kan dan zelf lopen of in een buggy. @Combitest, nee, ook niet. Ben 22 dus er zijn ook niet veel risico's. @Misselijk, nog niet. @Stoelgang, hier soms ineens ongikramp en dan moet ik gauw naar de wc. Maar samen met moeheid en af en toe een steekje in m'n borsten is dat het enige tot nu toe. Oja, en die continu knorrende maag, vreselijk. Mijn collega dacht het al door te hebben, omdat ik de hele dag trek heb. @Beesie, jeetje, het zit jou ook niet mee. Ik hoop voor jou morgen een mooie echo. Dan heb je wel nu al een sterke beeb hoor. @Sasjuh, mooie echo! Hier 4 augustus eerste echo.
Even een ego berichtje.... Ik werd vanmorgen wakker met buikpijn en toen ik naar het toilet ging bij het afvegen, roodachtig slijm / stolsels. Ik vond die buikpijn al niets en had bij 1e zwangerschap niet, maar nu dit erbij vertrouw ik het niet. Net verloskundige gebeld en mag morgen waarschijnlijk voor een inwendige echo komen, voel me echt zo rot....hoop dat er niets aan de hand is, maar ben wel bang.
Missjuf ik duim voor je! Foxy ons wurmpje was 7 mm en hij schatte het op 6,3 wkn. Dacht zelf al 6,6 wkn te zijn maar heb begrepen dat het op deze termijn lastig te bepalen is.
@misjuf was het echt bloed? Dikke stolsels? Ik heb vorige week ook wat slijmerig bloed gehad en dat was achteraf niks. Gisteren een kloppend hartje op de echo Ik duim voor je. Wel fijn dat je morgen al mag komen. Hoe ver ben je?
@Anna. Wat het dan wel is. Je lichaam moet harder werken omdat het een mensje aan het maken is!!! Ik heb het ook een stuk warmer dan ik normaal!! En ik ben normaal al een kouwkleun maar nu is het helemaal erg. Ik ga soms onder de douche staan om even op de warmen en dan vooral met dit weer een heerlijk huispak aan met een koltrui er onder en dubbele sokken!! En op de bank ook nog het liefst onder zo een fleece dekentje!!
Thanks voor jullie lieve reacties. Ik hoop dat het niets is, maar die roodachtige slijm liet me wel schrikken. Gisteravond had ik wat bruinachtige kleine slijmpropjes zeg maar, maar maakte me niet druk. In mijn eerste zwangerschap heb ik ook zoiets gehad maar volgens mij niet echt slijm, ben toen naar het ziekenhuis gegaan, kreeg een echo en het was ok. Kreeg toen trouwens een gewone echo, denk dat ik toen 8 of 9 weken was. Ze belt me terug en dan mag ik morgen voor een inwendige echo komen, dat stelt me wel gerust, maar ben ook bang. De buikpijn blijft aanhouden en had dat bij de 1e helemaal niet. Verder heb ik geen zwangerschapsklachten, dus kan mijn zwangerschap nergens anders op baseren dan 2 positieve testen. Misschien twijfel ik ook wel extra omdat mijn schoonzusje laatst een miskraam gehad heeft.... @ Beesie Ik hoop dat de echo ok is en dat je met een gerust hart naar huis kan. @ Foxy Ik ben nu 6 weken en 2 dagen.