Alle nieuwe meiden welkom!! @Boo, ik heb ook iedere keer pijn bij mijn schaambeen, dat hoort erbij. @Lette, wat ontzettend tries dat jullie die mk kregen op oudejaarsavond, deze keer loop je met een dikke toeter hoor. Is het bloeden niet gestopt tussentijds, ik bedoel je begon met bruinverlies met 5 w ging dat bloeden gewoon door tot de 9e week?? Of stopte het soms een dag?? Sorry voor de vragen maar ik heb zelf ook telkens bloedverlies dan weer wel en dan weer niet. @Anne27, ik getest met 3w2, is ook supervroeg, daarom heb ik ook 10 testen versleten daarna, doe ik trouwens nooit meer zo vroeg testen. @Anne85, hier ook een rare toiletperikelen haha en idd ik herken de lage rugpijn en steekjes ook. @Beesie, als ik het zo hoor moet het wel goed komen met jouw beebje wat nu vecht ie al voor zijn leven. @Sasjuh, wat een mooie echo, lijkt idd net een beentje daarboven hihi @Missjuf, hier ook al vanaf het begin bloedverlies, niet constant, dan weer wel en dan weer niet. Ik weet hoe klote het is. Gelukkig krijg jij al een echo, hoe ver ben je? Bij mij wilde ze pas over 2 weken een echo doen. Jeetje het giet hier, lijkt wel herfst Zo nou weer back to work, kom straks nog wel ff gluren
Heej meiden, Beesie: veel sterkte en we duimen voor een mooie en goede echo morgen. Je bent dapper!!! Sasjuh, wauw, mooie echo hoor, toppie! Missjuf, veel sterkte, ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan! En de lieve meiden die mij gerust stellen, dank jullie wel, heel lief. Je schrikt idd best als de klachten ineens weg lijken te zijn, maar vandaag toch wel wat misselijk zo nu en dan. En ook fijn om te weten dat het niks uit hoeft te maken als kwaaltjes weg gaan. Bij mijn eerste zwangerschap was ik niet zo ongerust, nu heb ik er wat meer last van. Misschien ook omdat we inmiddels wat meer mislukte IVF pogingen achter de rug hebben? Straks slaapdienst, bleh, geen zin in en geen energie voor, maar ja, we gaan er toch tegenaan. Liefs, Leske
Ben ik even een paar dagen niet aanwezig geweest heb ik ineens heel veel om bij te lezen... Ik zag dat een paar dames al een goede echo hebben gehad, wat fijn zeg!!! En nieuwe zwangeren nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap, op naar een fantastische baby. Ik heb gelukkig nog niet zo veel kwaaltjes, alleen zere borsten en af en toe een hardere buik dan dat ik gewend ben. Ik geniet al wel met volle teugen!
@Sasjuh Ja is heel moeilijk te meten. Onze frummel lag helemaal tegen de baarmoederwand aan. Ze dahct 5mm en dat is dan 6 weken. Ben wel benieuwd over 2 weken of het dan beter te meten is. @Missjuff Dan zouden ze al wat kunnen zien met ruim 6 weken Spannend morgen Weet je al hoe laat? @beesie Duim ook heel hard voor een mooie echo voor jou!!!
Ha meiden, Goed nieuws hier! We hebben een klein frutje met een mooi knipperend hartje gezien!!! Zwangerschap werd geschat op 6,5 wk (dacht zelf 6,6 wk) een dagje minder, maar volgens de verloskundige keurig op schema (ze zegt dat het nu nog zo klein is, dat je er zo een mm naast kan zitten). Ben nu helemaal happy, en kan morgen met een fijn gevoel op vakantie! De intake heb ik dan op 11 augustus, dan ben ik alweer over de 10 weekjes! Mijn moeder was ook helemaal blij en gelukkig: zo leuk! @ beesie: wat rot voor je meissie dat je dit allemaal moet doormaken. Ik wens je veel sterkte voor de operatie! @sasjuh: wat fijn dat de echo bij jou ook goed was!!!Gefeliciteerd! @minnie79: het was meer bruinverlies wat aanhield tot de miskraam. Inderdaad met af en toe een dagje niks...ik hoop dat het bij jou niks betekent! Liefs, Lette
Gefeliciteerd Lette met de goede echo. Heel gaaf. En natuurlijk een heerlijke vakantie gewenst!!! Liefs, Leske
Miss Juf, kan me voorstellen dat je, je rot schrikt... nog even afwachten morgen heb je duidelijkheid, sterkte en kop op! @Beesie goh meid jij wordt idd op de proef gesteld zeg! Sterkte en ik duim voor je voor morgen! Mooie echo foto zag ik voorbij komen zeg!! Sasjuh, heerlijk!!! Hier gelukkig weer pijnlijke borsten en ook echt misselijk nu.. goed teken Lekker cocoonen op de bank zo, kopje thee met honing en lekker knuffelen met mijn kleine meid. Geen zin om boodschappen te doen met dit weer, dan maar knakworstjes vanavond !!
Even snel een reactie. Ik zal vanavond even alles bijlezen en op anderen reageren. De verloskundige belde straks dat ik meteen langs kon komen omdat het morgen vol was. Ben in het ziekenhuis geweest en heb een inwendige echo gehad. Ze zagen een ringetje zitten, wat waarschijnlijk een vruchtzakje is maar meer konden ze niet zien. Dus ik ben eigenlijk nog niets wijzer. Ze hebben wel meteen een afspraak voor over 1 week gemaakt om dan hopelijk wat meer te zien. Het roodachtige slijm was alleen vanochtend, net bij echo wat bloed maar het is niet zo dat het blijft bloeden. Hopelijk is het helemaal niets, maar het blijft spannend....
@Missjuf: het blijft nog even spannend dus! @Lette: wat super, een goede echo! Hier gaat het vandaag echt wel goed met de misselijkheid. Hij is er nog wel op de achtergrond, maar niet zo prominent aanwezig als gisteren gelukkig. Het scheelt ook dat ik net, heel schandalig, 3 uur heb liggen slapen! (Mijn zoontje deed het ook, dus waarom ik niet? haha!) Trouwens een stomme droom gehad: ik beviel in 1 wee en 1 keer persen pijnloos van een jongetje. Mijn man was niet eens thuis, die ben ik later tegemoet gelopen, en ik bedacht ook na een hele tijd pas om de vk op de hoogte te stellen, haha! Het stomste was, dat ik dus niet op een jongetje gerekend had, en we dus ook echt geen naam konden bedenken. Arm kind! In mijn droom heb ik ook echt allerlei jongensnamen samen met die van mijn zoontje genoemd, maar niks was goed... Ik ben in een eerdere droom ook al eens in een vloek en een zucht van een meisje bevallen, dus laat die bevalling dan iig maar kloppen! Hier is het ook al van dat pokkeweer. Bij iedereen in de straat die de container in de voortuin heeft, ligt die op zijn kant.
@Natas: bedankt voor je reactie over de temperatuur. Je lijkt jezelf een beetje tegen te spreken (je hebt het zowel warmer als kouder), maar ik denk dat je net als ik warmer aanvoelt en het kouder hebt, toch? Het lijkt een beetje alsof de zwangerschap mijn verstand wat platlegt, want normaal gesproken ben ik degene die anderen gerust kan stellen met dit soort informatie, haha!
@MissJuf, wat vervelend dat ze je nog niet gerust konden stellen meid, die onzekerheid is het ergste. @Anna27, haha wat een droom. Hier nog steeds een beetje bloed ( wel weer bruinig) dus ook niet iets om van op te vrolijken.
@Meiden met een goede echo, gefeliciteerd! @Missjuf, Balen dat ze je niet echt zekerheid hebben kunnen geven, succes. @Minnie, Ook niet zo positieve berichten. Succes. @hier, Probeer een afspraak te maken bij de VK, maar die neemt niet op Afwachten dus maar... Zo lekker mn meisje ophalen bij opa en dan weekend!