Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sadas

Sadas Niet meer actief

@ Dames met een mooie echo; Gefeliciteerd! Ben jaloers..Ik wil ooook :)

@ Missjuf; balen dat je nog geen zekerheid hebt!!

@ Beessie; Respect voor jou! Hopelijk is de echo goed morgen!

@ ego; Hier (gelukkig) ook nog niet misselijk! Moeheid slaat wel toe; mn middagdutje pakken ze me nu al niet meer af! ;)

2. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Sasje, welke pagina is je echo? Op mn werk deed ie het niet..

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Mijn eerste duurde vanaf de eerste wee 11,5 uur... De vk heeft uiteindelijk 9 uur gerekend, en vond het een vlotte bevalling. De volgende keer moet ik eerder bellen, haha!
    Toen de vliezen gebroken waren door de vk zette het pas echt door, en kwam ik in een buik- en rugweeënstorm van 2 of 3 uur terecht. Daarna was de klus snel geklaard.... (Misschien dat ik volgende keer eerder mijn vliezen laat breken, hoe beroerd ik me daarna ook heb gevoeld, toen werden de weeën pas een beetje productief namelijk).

4. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Gevonden, en hihi een beentje, ik zie m ook.
    Misschien een voetballertje ;)

5. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Anne, dan is 1 wee zeker een mooie droom :) Hihihi

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Missjuf hoever ben je nu dan? Jammer dat ze nog niets konden zien, nog geen zekerheid dus!

Hier gaat het vandaag ook 10x beter met de misselijkheid dan gisteren! Ga zelfs weer warm eten zo, lekker macaroni. Ben benieuwd. Hoef ook lang niet zo vaak iets te eten om me niet flauw te voelen als gisteren, wel fijn.

Ik heb een gedichtje gemaakt en die samen met een echofoto in een fotolijst gedaan voor mn ouders vanavond. En voor mn zusje een slabbetje gekocht met: toevallig is mijn tante de allerliefste! Echt benieuwd naar de reacties.

7. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hey meiden,

Heb helaas te vroeg gejuicht.. Mijn HCG was gedaald ipv gestegen..Dus ik wacht nu ook rustig af..helaas dus VMK..vind het echt heel erg..Heel de dag van slag geweest.

8. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    He bah beccy, sterkte.

9. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    @Lette. Wat een goed nieuws zeg!! Een mooie echo. Hele fijne vakantie.

@MissJuf. Wat een spannende tijd zeg. Hopen dat ze volgende week meer kunnen zien.

@Anna. Ja ik bedoel inderdaad omdat ik nu warmer BEN heb ik nog kouder dan ik normaal al heb!!! Hihihihihih........

@Beccy. Heel veel sterkte!!

Hier verder nog steeds hetzelfde. Voel me soms niet eens zwanger!! Heel apart maar best wel lekker om niet zoveel last te hebben. Als ik al die misselijke mensen hoor zou ik niet willen ruilen. Hoorde van iemand dat zij ook nergens last van had tijdens de zwangerschap. Pas toen het ging bewegen had zij voor het eerst dat gevoel. Ook al ben ik heel nuchter toch schiet er dan wel eens door mijn hoofd het zal toch wel goed zijn. En dan raak ik mijn borsten even aan. Tsja doen nog steeds zeer. Gelukkig!!

10. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Sasjuh: zou jouw misselijkheid ook niet voor een deel door de spanning zijn veroorzaakt? Ik heb zelf namelijk het gevoel dat ik volgende week dinsdag de hele dag kotsmisselijk ga zijn (mag pas om 19.15uur voor de echo), en dat het daarna, als alles goed is, veel beter gaat. Haha!

11. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Beccy: sterkte.

@Natas: heerlijk toch? geniet ervan! Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg dat ik me vandaag iets beter voel. ken ook zat verhalen van meiden die alle symptomen gewoon nog volop hadden, en iedere ochtend boven de pot hingen, terwijl het vruchtje niet meer leefde. Daar houd ik me dus ook niet meer aan vast. Vandaar dat ik nu ook gewoon geniet, en me geen zorgen maak als ik me een dag wat beter voel! Het komt goed!

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @ Beccy ik hoop dat je het een plaatsje kan geven en dat het geluk jullie weer snel is gegund.

Wat een nare berichten toch weer iedere keer bah

13. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Dank jullie wel allemaal..
    Ik ga jullie dus ook weer verlaten.. Maar erg bedankt voor jullie steun..doet me goed.
    Wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap en mooie wolken van baby's!

14. Samsam

Samsam Actief lid

15 feb 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    @beccy, sterkte hopelijk snel en gezond zwanger.

Ik ben nu echt misselijk, ga zo kleine man naar bed brengen en dan zelf nog even bank hangen en dan ook vroeg naar bed.
    Het is ook wel een dag om je Kwalitatief Uitermate Teleurstellend te voelen zeg. Prutweer.

Nog een week en 1 dag en dan gaan we richting de zon (althans dat hoop je dan altijd maar)

15. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alle dames waar het mis is gegaan: heel veel sterkte en hopelijk mag het snel wel echt zo zijn!

Voel me ook al weer iets beter. Stuk minder misselijk dan de afgelopen dagen gelukkig. Blijkbaar moest ook mijn lijf er aan wennen. Had gisteren aan het einde van de middag een gigantische dip (moe!!!). Toen ik daar door was, voelde mijn maag al een heel stuk beter. Ben benieuwd of het zo blijft, zou wel fijn zijn.

16. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hier ook moe moe moe!

De jongste ligt al in bed en ga nu de oudste naar bed brengen.... dus hopelijk lig ik om half 8 op de bank! ;)

Eigenlijk moet ik gaan leren.. maar ik weet niet of ik daar de puf voor heb!

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Heb niet alles bijgelezen. Mijn kop knalt uit mekaar. Ben niet al te fit. Ga vanavond vroeg onder de wol.

18. cherryon

cherryon Actief lid

1 jul 2011
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)Hi Lady's,

Bah wat een nare berichten ook weer...

Hier avondje bankhangen en lekker voor de buis! Kleine pukkie ligt in bed en wat een dag zeg... pff genoeg filmpjes van woezel en pip gezien, geknutseld, met de poppenkastpoppen gespeeld... en nog ff bij een vriendje gespeeld... geef mij maar een zonnetje !!

Fijne avond dames, ik ga lekker plat...
    Trouwens gister avond tranen met tuiten bij Babyboom, was wel heftig voor dit zwangere kipje;)

19. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    @Anna. Ja ik ben ook wel erg blij dat ik weinig klachten heb. Heb gewoon een off avond denk ik!! Op de een of andere manier heb ik de hele avond al een brok in mijn keel en voel me een beetje zielig!! Geen idee waarom het zullen de hormonen wel zijn! En dan is manlief aan het werk tot elf uur!! Ga lekker met een kop warme thee op de bank buishangen. Fijne avond dames.

20. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Voor de meiden met een goede echo van harte gefelciteerd! Wat super!!

@ Beccy: Wat erg voor je! ik wens je veel sterkte toe!
    @ Beesie: Wat blijft het toch spannend voor jou he! Hoop zo voor je dat het morgen een goede echo is en hopelijk het hartje klopt (dan heb je teminste meer zekerheid!)
    @ Missjuf: Wat spannend zo! Hopelijk volgende week meer zekerheid!

Ik voel me ook weer prima vandaag, beetje misselijk geweest maar niet de praat waard eigenlijk..
    Verder verlang is zoooow naar maandag! Dan hebben wij ook de eerste echo! Hoop echt een kloppend hartje te kunnen zien!

Nou meiden ik wens jullie weer een hele fijne avond!

Deel Deze Pagina