@ Josagi Zo een drieling! Wat leuk zeg! Heb je al een kind of wordt de drieling de ' eerste' ? Heb je maandag een inwendige echo gehad?
Wij hebben al een zoontje van 2, dus dit worden 'nummer' 2,3 en 4 (ow, wat klinkt dat erg, zeg....hihi) Maandag hadden we een uitwendige echo, en vandaag een inwendige echo. Maandag had ze het gewoon over het hoofd gezien, vanwege de vele follikels in mijn buik... Ons zoontje was bij de eerste echo ook een 'leeg' vruchtzakje. Toen moesten we een week later terugkomen om een afspraak te maken voor de curretage en toen bleek bij de controle-echo toch een kloppend hartje te zijn, dus geef nog niet op Missjuf! Ik geloof in wonderen, jij ook?
@ Josagi, zo 4 kinderen ineens! Heel leuk lijkt me, je hebt nog even om je op die drukte voor te bereiden. Ik kreeg een inwendige echo en volgens mij volgende week ook, maar jij hebt met 7 weken een uitwendige echo. Dat het overal zo anders is. Ik ben heel benieuwd volgende week, ik hoop dat er inderdaad een maartkindje in mijn buik zit. Ik geloof ook in wonderen, hoop dat die buikpijn niets wil zeggen. Had bij vorige zwangerschap ook wat bloedverlies en was niets, misschien innesteling, 8 maanden later een gezond meisje dus wie weet.
Sorry alweer een ego berichtje. De buikpijn lijkt vanavond wel heviger te worden. Net naar de wc gegaan, dacht eerst positief geen bloed in verbandje, maar bij afvegen bloedstolsel. Denk dat dit het was, geloof niet dat dit door die echo kan komen.
@mamajuf dit klinkt niet zo goed denk ik @josagi wauw een drieling! gefeliciteerd @nieuwe meiden:welkom en gefeliciteerd @mooie echo's:super! hoop dat ik vandaag ook zo eentje krijg. mag dus om 12u30 voor de echo,ben benieuwd
Goedenmorgen dames!! Alle nieuwe zwangere van harte gefeliciteerd en welkom. @Koetjekuuk. Hoe verdrietig het ook is ik ben wel blij voor je. Als hij toch niets wil dan kan hij maar gaan en het verder niet moeilijk maken voor jouw en zijn kind!! Dus als hij dat straks tekent heb je rust. Fijn voor je. @Josagi!! Jeetje 3 kids!! Poeh hee....... Heftig maar wel heel mooi!! Nog maar een keer gefeliciteerd!! @Pompeloesje. Veel plezier bij de echo!! Hier is het weekend aangebroken!! Eindelijk een keer uit kunnen slapen en niet om half zes wakker.
@MissJuf: Ik heb inderdaad ook de hele dag wat buikpijn gehad na de echo. Maar hoop echt dat het stolsel niet het einde was. Denk aan je!!! @minie1979 Niet verontschuldigen !!!!! Daarom zijn we toch hier om elkaar te steunen En het is niet niks als je steeds blijft bloeden Dat moet je juist delen hier Ik mocht me van jou niet schuldig voelen dat het nu zo goed gaat Dan jij niet van mij dat je treechte zorgen hebt!! @Josagi: Jeetje een 3-ling Wat bijzonder!!! @pompelmoesje. Succes bij de echo. Hoe laat moet je? @mamajuf Hier werd de echo ook eerst uitwendig gemaakt. Daar zag ze wel iets op. Maar niet voldoende om wat te kunnen zeggen hoe en wat
@Missjuf, ik kreeg bij mijn vorige zw.schap pas met 11 weken een echo, die was toen ook inwendig omdat ze eerst niks zagen via de buik. Hoelang duurde het bloedverlies bij jouw vorige zw.schap?? @Josagi, wauw een 3-ling dat wordt een super gezellig huishouden bij jullie.
Goedemorgen allemaal!!! Gatverdarrie moest vanmorgen toch bijna kotsen met het tandenpoetsen.. hahaha! Maaruh jeetjee JOSAGI een drieling!!!! WOW!! Hoe voel je je? kun je het allemaal een beetje bevatten?
Goedemorgen meiden, Wow Josagi, een 3-ling. Dat is bijzonder!!! Kan zomaar gebeuren, ool al laat je 2 emmy's terugzetten zie je wel. Mijn HCG was ook erg hoog met het prikken, het moest 180 zijn en was 1034, ik kreeg ook al de reactie, zijn het er geen 2?! Ga er niet vanuit, maar 1 emmy kan natuurlijk ook zomaar eindigen in 2 vruchtjes. Dinsdag weten we het. Alle meiden die in onzekerheid zitten, enorm veel sterkte. Ik hoop dat het toch allemaal gewoon goed is. Hier alles nog wat hetzelfde. Misselijkheid is weg gebleven, gisteren wel wat bandenpijn en nog steeds gevoelige tepels. Ik blijf wat onzeker (omdat de misseliijkheid weg is na 5 dagen heel erg beroerd te zijn geweest), maar kan niet anders doen dan afwachten en er het beste van hopen. Gelukkig een vrij weekend voor de boeg, dan maandag nog werken en dinsdag eindelijk de echo, joehoe. Fijne dag meiden, wij gaan naar de Beekse Bergen zo meteen met dochterlief, hebben we een abonnement op, heel leuk. Liefs, Leske
@Koetjekuuk: Jee meid wat heftig maar wel het beste voor jou en jullie kindje als ik het zo hoor. Als hij zijn verantwoordelijkheden niet wil nakomen dan kan hij dit ook beter op papier zetten zodat het definitief is. Sterkte! en hopelijk tekent hij en hebben jullie rust. @Josagi: .. WIEHAA! een drieling pfieuw dat is me nog eens wat... Heb je er straks ineens 4!! Heftig maar ook super mooi...Zal een zware zwangerschap worden maar met super begeleiding dus komt helemaal goed. Gefeliciteerd met de drie kloppende hartjes!! @Minnie1979 inderdaad gewoon lekker je hart luchten hier hoor, daar is dit forum voor... Hier gisteren behoorlijk misselijk geweest en de pijnlijke borsten zijn weer terug van weggeweest. Zo zie je maar, kwaaltjes komen en gaan!! Zo ook de onzekerheid. Nog een klein weekje en dan de echo..zinin!! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Dank voor de lieve woorden en interesse!!!! Hier gaat hetw el weer wat aan de betere kant. Het bloedverlies is nu minimaal... lijkt dus allemaal op een ongi.... weet niet wat ik er nu van moet denken. Voel alles zo dubbel aan nu, aan de ene kant voel ik me $durf het bijna niet te zeggen) maar niet meer zwanger Ik begrijp ook niet waarom me dit nu weer mee moeten maken... eerst de 11 weken en 5 dagen mk en nu 3e iui raak en dan dit!? Pfffffff maar de tijd zal het leren meiden. Ik had nog verzonnen om morgen een test te doen maar ben heel bang voor de uitslag... denk dat ik helemaal in stort als die negatief is. Vind het onwijs moeilijk dit. Maar goed zoals ik al zei, afwachten. LiefsSjors *Ik reageer straks op jullie berichtjes hoor meiden.... moest dit ff kwijt.
@sjors, ik zei het op het andere topic ook al, maar ik hoop echt zo hard dat het goed uitdraait! Ik zie dat je maandag meer weet... ik duim mee voor je! 50%kans dat het goed is he meid! Veel sterkte!
@Sjorsjette : Ik leef met je mee hoor, wat een oneerlijkheid he? Ik hoop zo voor je dat je bij de goede 50% zit. Meid de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hou je daar aan vast. Sterkte!!
he bah wat een nare berichten toch weer Hopelijk komt het voor iedereen goed!! Ik duim iig.. Hier nog steeds niks noppes nada.. maakt me ook zo onzeker dat het niet goed zit, ik voel gewoon helemaal niks.. weet wel dat kwaaltjes niet leuk zijn maar ik zou ze nog steeds heel graag krijgen voor iets meer bevestiging dan enkel een posi test.. pff zo spannend nog week wachten tot de echo (jaja tel de dagen af) Heb ook nog een digi cb liggen met indic. maar durf niet... ik hoop op meer mooie echo's vandaag!!! En sterkte voor alle andere meiden.. op naar maart!!
@anne85 .. gewoon die test doen, zal je vast geruststellen en anders wil je ook weten waar je aan toe bent toch?
Thanks voor alle lieve reacties. @ sjors veel sterkte. Fijn dat je maandag een echo hebt, dan weet je wat meer. Hier vanaf dat bloedstolsel gisteravond lijkt wel of ik ongesteld geworden ben. Al aardig wat bloedstolsels voorbij zien komen. Heb even op internet gecheckt en zie dat je bij een miskraam veel vloeit en net of er een kraan open zou staan, daarnaast zou je de stolsels uit elkaar kunnen trekken, maar als er iets is wat je niet uit elkaar kan trekken, dan is het het vruchtzakje en dat is doorzichtig. Dat heb ik niet gehad, dus er is nog een heeeeel klein beetje hoop. Ik ga donderdag naar de gyn met het idee dat het over is en als het anders is dan hoor ik het wel. Bij de vorige zwangerschap was het eenmalig wat bloedverlies en dat was het, helemaal niet hetzelfde als nu.
@ Anne85 Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen klachten, daarom ook 4 testen gedaan omdat ik het niet geloofde. Geloof rond 2,5 maand werd ik wel echt moe en dat bleef wel tot 4 maanden. Ik snap precies wat je voelt, je wil iets voelen om er zeker van te zijn dat je zwanger bent, maar aan de andere kant kun je blij zijn dat je nergens last van hebt.