@misjuf bah zeg, hopelijk houd het bloeden op!!! @ cherry je hebt wel gelijk maar durf niet en slik ook antibiotica dus weet niet of dat er invloed op heeft? duim duim duim voor iedereen
Mee eens. Anne, je had mijn misselijkheid vanmorgen op het werk zo over mogen nemen... Het is gewoon lastig dat niemand het weet en je je als het ware in moet houden. Gelukkig niet boven de wc hoeven te hangen.
Ja en vage smoesjes verzinnen over waarom je, je wijntje laat staan... hahaha vanavond een afscheidsborrel van een van onze stagiaires... wordt een alcoholvrije borrel voor mij dan he .. En die misselijkheid pff das inderdaad lastig als je er niet over kunt praten... Gisteren kreeg ik op visite een soort abrikozen koek... nou ik heb hem met moeite weggekregen... haha probeerde hem aan mijn dochtertje te slijten hoop dat het niet te veel opviel..
haha idd lastig zolang ik niet weet wat het is vanavond verjaardag geen alcohol mr heb ook blaasontsteking en ab dus ik kan er makkelijk onderuit komen hihi maar stuur de misselijkheid maar door als ik er dan naar een middag zat van ben zet ik hem wel weer op de trein hihi
@ Sjorsjette: ik blijf voor je duimen. @ Anne85: te koop aangeboden: misselijkheid', aanwezig van 'smorgens vroeg tot in de avond. Ook laat deze misselijkheid je 's nachts wakker liggen. Is erg leuk in combi met extreme moeheid bij vlagen... Nee grapje Maar snap dat het je misschien onzeker maakt. Heb het je al eerder verteld dat ik bij de eerste ook geen klachten had. Doe die test dan, en dan ophouden met onzeker zijn!
Ohja, wij gaan het vanmiddag aan mijn ouders vertellen!!! Heb er zin in! We pakken de test in en geven dat als kadootje. Het 'grote broer' shirt bewaren voor op het KDV. We willen namelijk nog niet dat ons zoontje het al weet, aangezien het nog vrij pril is.
Anne ook hier een misselijkheid voor je in de aanbieding. Erg lastig met werken, ik moet zorgen dat ik de hele dag iets in mn mond heb, mentos of zuurtje en verder echt regelmatig eten. Gewoon die test doen meid en genieten van het feit dat je geen klachten hebt!
Het is gewoon *** af en toe, die kwaaltjes. Maar is voor het goede doel. En anne, wil het best opsturen maar dan hoef ik het ook niemeer terug haha. Vorige week gingen we dagje Apenheul met de familie. Heb niet geweyen hoe ik me moest houden 1,5 uur in zon nog misselijk makende auto. Pff... Sterke voor de dames met wie het minder gaat. En voor degenenin onzekerheid; mijn duimen maken overuren...
@Anne85 volgens mij heeft antibiotica geen invloed op de test... Ik snap je onzekerheid heel goed maar geloof me onzekerheid zal er altijd zijn ... je leeft van moment naar moment eerste echo, combinatietest, 20 weken echo, hoe gaat de bevalling, hoe gaat de bv, wiegendood, ontwikkeling van je kind etc etc etc etc .... Probeer echt ook zoveel mogelijk te genieten, .. helemaal als je echo volgende week goed blijkt te zijn want er is altijd iets om je druk over te maken.. Ik ben ook een stresskipje maar probeer alleen maar positief te denken en als het misgaat kan je dat niet voorkomen... dus hop genieten meis.. Knuf!! en ben benieuwd naar je test !!
@MissJuf, ik hoop dat het snel ophoudt dat bloeden meid, hier alleen weer bruinverlies met vlokjes, is natuurlijk weer het oude bloed van gisteren, nu maar weer w88 op de volgende lading ( sorry is een beetje sarcastisch van mij). Natuurlijk hoop ik ook dat het wegblijft. @Anne85, ik heb wel zw.schaps kwaaltjes maar weer iedere keer bloedverlies, is ook niet alles hoor! Het is gewoon doodnormaal om een beetje onzeker te zijn in deze periode, en geloof me dat blijft, straks met de 20 weken echo zijn we weer met zijn allen zenuwachtig let maar op.
@ all luistert goed deed test--> zwanger 3+ (vorige x 2-3) ok ok nu zo opgelucht dat ik het heb gedaan--> huil (misschien toch de hormonen)--> blij--> klimt op roze wolk--> en blijft hier zitten--> en bij nader inzien wil ze de misselijkheid toch niet wel voor een uurtje als iemand er doorheen zit Knuffel
Hier nog een portie misselijkheid in de aanbieding (en ik zet er lekker geen retouradres bij op!).... Vanochtend werd ik kiplekker wakker, maar binnen een half uur voelde ik het snel opkomen, en stond ik weer bijna te kotsen toen ik brood voor mijn zoontje moest smeren. Sindsdien gaat het redelijk, en ik heb een paar dingen gevonden die heel even helpen: *rooibosthee *pepermuntje *waterijsje (werkt heel goed!) *fruit (vooral uit de koelkast) *slok melk De meeste van bovenstaande werken max een kwartier, en ik kan niet aan de gang blijven. bij de Tuinen kreeg ik ook de gemberpillen aangeraden, en heb ik een pakje kamillethee meegenomen. Ik hoop echt dat het snel minder wordt, en niet nog heel veel erger.... Ik merk dat ik er echt heel moeilijk mee om kan gaan! Ik heb een lichte vorm van emetofobie (angst voor overgeven). Ik hoef zelf gelukkig bijna nooit over te geven (de afgelopen 11 jaar maar 2 keer), maar krijg enorme paniekaanvallen als iemands alleen maar zegt dat ie misselijk is (zweten, oncontroleerbaar trillen etc.)
@Anne: goed zo! Nu niet meer twijfelen! @Josagi: jemig, 3!!!! Ik ga nog steeds uit van een grote kans op 2, maar dat is meer een voorgevoel dan dat er (behalve waarschijnlijk een dubbele eisprong) een reden voor is!
@Anna, hier hetzelfde... oooh er is niets ergers als overgeven.. raak ook compleet in paniek!! probeer idd steeds kleine beetjes te eten en hou je vast aan het feit dat je afgelopen jaren (bijna) niet hebt overgegeven...
Yesss weer een week voorbij! Kan niet wachten tot maandag! Hoop zo dat er een mooi kloppend hartje te zien is....
En anne hier nog iemand die weinig of geen klachten heeft.. Ik probeer er maar gewoon blij mee te zijn.. En voor de meiden met bloedverlies heel veel sterkte!
@ Anne: goed gedaan meis! Veel plezier op je roze wolk! Ik ga even slapen, ben weer extreem moe en last van misselijkheid/maagzuur....bah! Ach ja er zijn ergere dingen in het leven toch?
Pff hier ook moe en nergens zin in en het is zo'n mooi weer, het liefst ben ik lekker buiten bezig maar heb er de puf niet voor, moet nog wel ff boodschappen doen, straks lekker op een tuinstoel zitten, zal wel niet kunnen relaxen want heb een 3 jarige terrorist rondlopen haha
heel snel,echo was goed. 5 weken zwanger. 5 augustus terug om te kijken of hartje klopt maar er zit een vruchtje in het midden van de bm