Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Beesie: supernieuws! Geniet van je vakantie!

2. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Beesie en Pompeloesje
    Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!

Zit een beetje in dubio. De hele dag buikpijn gehad, net of ik ongesteld ben, nog steeds bloed helaas, maar verder nog niets dus ik blijf hoop houden.
    Nu is hier in de buurt een goede band die op komt treden en wil graag gaan kijken, maar weet niet of dat wel zo slim is.....
    Wat denken jullie?

3. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    band kijken kan geen kwaad hoor. Lekker doen als je daar zin in hebt!

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Whiehoe!!! Ben super blij voor je. Geniet ervan.

5. Josagi

Josagi Lid

13 jul 2011
    77
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Beesie wat super! Heerlijk dat jullie een kloppend hartje hebben gehoord!

Ik word geen maart-mama meer, althans, laat ik het hopen... Ik verwacht eerder dat ik een januari-mama word. Mag ik dan nog wel bij jullie blijven? ;) Ik ben tenslotte wel net zo ver als jullie, wordt alleen misschien een beetje dikker...
    Zullen we wedstrijdje doen wie het dikste wordt?

6. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    @beesie, wauw, supernieuws! ƩƩn ding staat vast: jullie hummeltje is Ʃcht een wondertje en een doorbijtertje! :) Geniet ervan!

@josagi, jah, daar zeg je zoiets... met 3 ukjes zal je waarschijnlijk wel winnen :D (hoewel, ik moet nog gaan voor mn eerste echo he... 2eitjes, kunnen dat geen 2 ƩƩn-eiige tweelingen worden? :D --> Paniek! ;) )

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Natuurlijk mag je hier blijven, graag zelfs hihi.

@Missjuf, je zal dit wel niet meer lezen maar je moet gewoon je ding blijven doen hoor, je kan niet hele dagen als een zielig hoopje gaan zitten daar schiet niemand iets mee op. Ik ging van de week zelfs sporten ondanks het bloedverlies, even lekker hoofd leeg maken, lijkt me sterk dat je een mk krijgt van de dingen die je doet ( ja uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).
    En zondag gaan wij lekker uit eten wel of geen bloed.
    Zo denk ik erover want als ik in het gat blijf steken zak ik steeds dieper weg en daar pas ik voor. Sorry ik klink misschien een beetje hard maar bedoel het goed.

8. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ja tuurlijk Josagi! Je hoort gewoon bij doet clubje.. En wie weet worden er verschillende februari of april mama.. Hihi

9. Laura1981

Laura1981 Actief lid

8 jul 2011
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik mag me hier melden!! 22 maart uitgerekend en vanavond een eerste positieve test, morgen doen we gewoon nog 1!!

Voel me goed, geen kwaaltjes niets... alleen beetje moe, maar niet noemenswaardig. Moet nog wel heel erg aan het idee wennen, nog geen 5 weken geleden hebben we besloten voor een tweede te gaan.. en nu gewoon al vier weken zwanger...

10. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

beesie wat een goed nieuws

jullie gaan ook voor mij wat snel zeg
    allen die echo hebben gehad.... super !!

josagi.. lees dat jij een drieling verwacht jemig dat is nogal wat. Heb ooit iemand tijdje 2 dagen pw geholpen die een 3ling had van 2 maanden ongeveer een half jaar lang... erg mooi en bijzonder, maar maak je borst maar nat. Dat zal behoorlijk wennen en aanpoten worden al vind je daar ook heus je ritme in hoor.

hier mijn buik ook wel opgezwollen (darmen)
    nu sinds maandag bezig met MvM. Pukkelaanval pfffff en soms iets misselijk en wel wat vermoeider maar valt allemaal best mee tot dusver.

11. natas76

natas76 Lid

21 jun 2011
    94
    0
    0
    Almere
    Goedenmorgen allemaal.......

Dames in onzekerheid i.v.m. bloedverlies. Heel veel sterkte!! Hier word ook voor je geduimd.

Voor de dames die zich ziek zwak en vooral misselijk voelen!! Ik leef met jullie mee......... Overgeven is toch iets heel ergs in mijn ogen!!

@Pompeloesje. Wat goed om te horen zeg!!! Super......

@Beesie. Goh dat is fijn om te lezen zeg!! Fijn dat je nog een echo krijgt voordat je op vakantie gaat!! En dan lekker genieten. Beterschap met het aansterken.

@Josagi!!! Whahahahaha....... Ja laten we een wedstrijdje doen!!!! Enne uitgerekend in maart is uitgerekend in maart!! Maakt niet uit wanneer het dan geboren word!!

@Laura1981. Gefeliciteerd en welkom.

Gister zo ubermoe dat ik alleen maar op de bank kon liggen!! Heb in etappes wat dingen in huis gedaan maar na de afwas was ik alweer zo moe dat ik alleen maar wilde liggen!! Had vorige week ook zo een dag! Heel bizar....... En nu is het weer weg.....Gelukkig heeft mijn lieve mannetje gister boodschappen voor me gedaan en heerlijk voor me gekookt!! Hele fijne dag iedereen.......Wij gaan vanmiddag en vanavond naar mijn broer die niet heel erg in de buurt woont. Dus moet morgen weer alles bij lezen......

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    nog even mijn echo showen!

Bekijk bijlage 167315

Het zwarte is het vruchtzakje en het grijze vlekje is ons mini boontje! :)

13. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Leuk Pompeloesje!!!

14. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ Laura: Welkom hier!!
    Van harte gefeliciteerd! En heb je vandaag ook weer een mooie positieve test gehad?

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik wil nog even showen :)

moet nu echt stoppen met testen ( zie album, iets teveel testjes gedaan haha ) maar het is nog zo onwerkelijk!

16. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ Zebra super toch weer een mooie test erbij haha..
    Ik herken het hoor! Bij mn vorige zwangerschap had ik er eigenlijk gewoon 2 gedaan en nu ook een stuk of 8... En toen ook maar de "knop" omgedraaid dat i kecht moest ophouden...
    Maar het is iig weer een mooie bevestiging voor je!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja heb nu ook zoiets van het is wel erg duidelijk, kan er niet meer omheen. Komt misschien ook omdat er bijna geen symptomen zijn, dan voelt het wat minder echt :D

18. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja het is wel verleidelijk om te blijven testen. Heb het zelf na de eerste echt positieve test niet meer gedaan. Er ligt hier nog wel een zwangerschapstest in de kast naar me te roepen ;).
    Dinsdagavond komt MvM, dus dan wordt er sowieso nog een keer getest. En nu ik toch echt wel twee weken over tijd ben, geloof ik het ook wel.

19. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik mag me hier ook melden.

Vanaf donderdag positief getest en die van vanmorgen was heel duidelijk!

We hebben al een dochter van ruim 2,5 en een half jaar geleden op oudejaarsdag heb ik een miskraam gehad. Het is nu dus wel allemaal erg spannend. Ben namelijk niet meer de jongste (39 jaar).

20. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal,
    Mag ik me ook hier bijvoegen?
    Ik had nog niet eerder gezien dat er forum was voor maart 2012 mama's :)
    Zoals jullie kunnen zien ben ik nu 6 weken en 1 dag zwanger van ons eerste kindje. En als het goed is ben ik op 9 maart uitgerekend. Vind het allemaal erg spannend. :)

Deel Deze Pagina