Hoi! Nieuwelingen wederom welkom! Ik wilde ook nog graag een knaltest, vanmorgen nog een x getest. Wat vinden jullie? Donker genoeg? Bekijk bijlage 163090 Pff ben de hele dag zo onzeker en bang dat het misgaat, erg vervelend!
@ Sasjuh83 Nou, dat ik wat je noemt een knaltest!!! Hier alles goed, wel extreem moe. Net 1,5 uur geslapen op bed. Vanochtend wat steekjes in mijn buik (linksonderin), die zijn nu weer weg. Had dat voor dat ik zwanger werd ook, en heb het nagevraagd bij de gyn wat het zou kunnen zijn, die antwoorde met "kan vanalles zijn, er zit zoveel in je buik! Ben er niet gerust op, omdat ik het nu ik zwanger ben dus nog steeds voel...vreemd, toch? Aan de andere kant heb gelezen ik ook gelezen dat die steekjes door het groeien van je baarmoeder kan komen, had dat bij mijn 1e zwangerschap (die helaas eindigde in een miskraam ook). Maar dan zouden die steekjes ten hoogte van je schaambot moeten zitten, en nu zitten ze maar aan een kant. Nouja, gewoon effe aankijken, voorlopig voel ik niets meer gelukkig! Vind het zo ontzettend spannend allemaal: ik probeer aan de ene kant gewoon door te gaan met alles en er zo 'relaxed' mogelijk zwanger te zijn (in de praktijk lukt dat niet, ik denk er de hele dag aan, en ben ik er de hele dag mee bezig ) Hoop echt dat deze eerste weken vlug (en vlekkeloos!) gaan voor ons allemaal, en we snel knipperende hartjes op de echo's zien! Liefs, Lette
Wat gaat het hier snel! En dan te bedenken dat we nog lang niet compleet zijn, komen vast nog heel wat maart mamma's bij.. Ben nu druk aant omscharrelen in huis, lekker met mn dochter aan het spelen en opruimen. Dus, tijd voor een echte reactie is er nu niet! Vanavond ben ik dr weer..! Fijne dag allemaal!
@Lette. Steekjes aan 1 kant is niet erg hoor, dat kunnen nu al wel je banden zijn, heb ik ook. Had ik de 1e keer ook, ben zelfs toen met een paar weken naar het zhuis geweest omdat ik zo'n buikpijn had, bleek alleen maar bandenpijn te zijn . Fijn he .
@Hanna: wij willen, ondanks dat we na de miskraam zeiden dat we het onze ouders direct bij de positieve test zouden vertellen, het proberen geheim te houden tot de eerste echo met 7 weken. Als die dan goed blijkt te zijn willen we het vertellen. Voor ons zoontje hangt al een shirtje met 'grote broer' klaar, nog van de vorige keer.... Onze ouders weten van het bestaan van dat shirtje af, maar het is hopelijk toch een verrassing als ie het ineens aanheeft. Ik zit nu te denken: ook wel grappig om mijn profielfoto bij hyves en facebook tegen die tijd te veranderen naar een foto van mijn zoontje met dat shirt. Kijken hoe goed er naar foto's wordt gekeken, haha!
Ik heb trouwens ook last van steekjes en verschuivende darmen.... Mijn hele buik doet zeer (soms behoorlijk zelfs...).
Hier nog 1 met steekjes en alles wat Anna beschrijft. Ik ben vandaag mijn mooie testje aan mijn ouders en beste vriendinnetje gaan showen.. De rest van mijn omgeving vertel ik het pas na een goede 12 wkn echo. Ben ook heel benieuwd of je vrienden het zien op hyves en Fb, Anna! Wel een meesterlijk idee om het op die manier te doen!
Leuk bedacht Anna! Wilde voor mijn dochter ook zo'n shirtje bestellen (waar heb jij hem vandaan?), dus wie weet jat ik jouw idee .
Ik moest even terugzoeken, maar ik heb het shirtje van Simply Colors (.nl). Niet gek duur, en hele mooie kwaliteit. Ook leuk om in de toekomst eens iets van te bestellen wat hij vaker aan kan, haha! Qua maat moet het volgens mij nog net kunnen. We hebben destijds expres een 86 besteld, en dat heeft hij nu over het algemeen aan, dus het past waarschijnlijk beter dan het een paar maanden geleden had gepast. Onze ouders zijn toevallig allebei 2 van de 3 komende weken op vakantie, dus volhouden tot de echo zou moeten lukken! We hebben de echo alleen op dinsdagavond om 19.15 uur, dus we moeten nog even een goed moment kiezen om het daarna te gaan vertellen (ivm zoontje van 16 maanden dat na de echo toch echt wel naar bed moet).
dag allemaal.... vanavond ook allemaal babyboom kijken? leuk! eerste keer kijken dat ik echt zwanger ben en niet hoef te denken: dat wil ik oooook!!!! @deesjedees fijn om te horen dat ik niet de enige ben die geen last heeft van kwaaltjes. dat stelt me in ieder geval al gerust. het enige wat ik heeel soms heb zijn hele lichte in de verte iets van menstruatiekrampjes, dacht gelezen te hebben dat dat te maken heeft met het groeien van de baarmoeder. hoop het wel. aan de andere kant mijn testen waren 3 dagen voor nod a best knal ... hoop dat dat iets zegt over dat het kindje zich goed heeft ingenesteld ImageShack® - Online Photo and Video Hosting ImageShack® - Online Photo and Video Hosting blijf het leuk vinden om er naar te kijken....... jammer dat die digitale het al niet meer doet
@Kallie: als dit je testen van 3 dagen voor NOD zijn, vermoed ik een tweeling, haha! Hoe lang was je cyclus? Kan je eisprong eerder geweest zijn. Je indicator geeft namelijk ook aan dat je op 2-3 weken na je eisprong getest zou hebben! Geen kritiek oid hoor, maar ik ben verbaasd over het 'knalgehalte' van de testen!
ja mijn nod is pas morgen en deze testen zijn van maandagochtend en maandagmiddag. vanmorgen ook een gedaan die ziet er hetzelfde uit. moet denkt ik niet al te veel de verhalen hier o het forum lezen waarin het niet goed is gegaan..... wordt er wel erg zenuwachtig en bang van
een tweeling is natuurlijk geweldig maar wel ergh zwaar, mijn zus heeft een tweeling en zie dat het niet altijd makkelijk is. kan je dat zien aan de kleur van de testen dan??? mijn cyclus is 30 dagen en mijn laatste menstruatiedag is 31 mei geweest, best heftig met veel krampen en veel bloed dus was echt ongesteld. denk dat ik tussen 14-17 juni eisprong heb gehad heb toen wat roze bloed verloren. op 25 juni 1 veeg rood bloed verloren denk an de innesteling en dus op 27 juni eerste testen ( die van de foto's) denk dus niet dat ik al langer zwanger zou kunnen zijn?
@ anna: klopt maar eigenlijk niet veel reacties op gehad, ook toen ik vk belde gaf ze aan dat het allemaal wel zou kunnen kloppen qua termijn. jij bent eigenlijk de eerste die op het idee van een tweeling komt!! haha!
Lijst 2012 mama's 1 maart 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 14 juli echo Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 2e kindje 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 - 2e kindje - Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - (nog niet bekend) 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart ----- Hoi meiden wat een hoop getypt zeg hier, gezellig ik heb even de lijst aangepast. had eerder 18 juli staan bij afspraak gyn. maar had ik verkeerd getypt, is 28 juli ik heb me inmiddels opgegeven voor moeders voor moeders. vrijdagavond komt iemand langs. verder hier geen echte kwaaltjes; darmen rommelen wat (gevoel alsof mijn buik een ballon is whaha) en wat meer pukkeltjes helaas en verder wat vollere borsten. verder gelukkig nog niet. vandaag begin gemaakt in mijn 9 maanden dagboek (bij zoontje ook gedaan) leuk !!
Hallo!! MOoie testen zie ik voorbij komen hoor! Heb zin om er zelf ook nog 1 te doen! Misschien morgen mijn vriend nog een keer lief aankijken! Hij is morgen jarig en ik neem hem mee uiteten en naar de bios. Weettie alleen nog niet. Het spijt me dat ik niet zoveel reageer, ben echt zoo moe en als ik al even rustig zit ben ik blij dat ik even zit. Zoals nu zeg maar! Nieuwe afspraak echo staat! Op 26 juli! Jeej!! Steken: Heb ik ook!! Nu nog niet zo erg, maar de vorige zwangerschap wel.. Was toen heel bang dat het mis zou gaan, stond soms echt krom van de pijn. Bleken ook mijn banden te zijn..
Hey Koetjekuuk! Je had het niet allemaal hoeven typen, knippen plakken had ook gekund.. Leuk dat je je ook opgegeven hebt voor moeders voor moeders! Bij mij komen ze maandag langs Ik heb vandaag ook een afscpraak gemaakt met de verloskundige dus ik heb het er ook ff bijgezet: Lijst 2012 mama's 1 maart 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 14 juli echo Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje- 25 juli verloskundige 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 2e kindje 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 - 2e kindje - Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - (nog niet bekend) 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart ---------------------------------------------- Verder gaat het hier eigenlijk wel prima alleen zwaar gevoel in mn onderbuik en vanochtend wat misselijk. Mn gezicht is ook pat meer ongelijk maarja voor een goed doel! (eigenlijk zo'n beetje hetzelfde begin als mn vorige zwangerschap) Hoe gaat het verder met jullie??
Lijst 2012 mama's 1 maart 2 maart deesjedees - 1e kindje - 15 juli echo - 20 juli VK Sasjuh83 - 1e kindje - 14 juli echo Lette - 1e kindje - 25 juli gyn.echo Happymom - 2e kindje - 25 juli verloskundige 3 maart meandor - 2e kindje roompje annemieke - 2e kindje 4 maart koetjekuuk - 2e kindje - 28 juli gyn./ echo - (BAM) Tara86 - 2e kindje - 26 juli echo - 2 augustus intake vk Lau85 - 1e kindje - 27 juli echo - 2 aug vk Hanna Mom -2e kindje - (nog niet bekend) 5 maart Foxy74 - 1e kindje - 13 juli VK/echo 6 maart Anna27 - 2e kindje - 19 juli echo 7 maart Kallie - 1ste kindje - 17 juli intake VK- 5 juli info en start MvM 8 maart Aloha - 1e kindje - 7 juli controle echo mk gyn.(echo wil ik miss nog niet) Eva1983 - 2e kindje 9 maart 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart 16 maart 17 maart 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart 23 maart 24 maart 25 maart 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart