hier nog steeds geen kwaaltjes!! AAARHHGGG! Wil zo graag wat voelen. Iemand nog wat kwaaltjes over ? graag verzenden
Ben je nog niet eerder moe 's avonds? Of dat je je 's morgens gammel voelt en niet een hele ochtend zonder ontbijt zou kunnen... Kijk dat zijn ook kwaaltjes he!
@ Mama2010: Ja hebben we al over na zitten denken, maar hij staat nu bij mijn ouders op zolder en ik dacht, misschien ook wel handig als oma (die ook 1,5 per week oppast) een wagen daar heeft staan....Ach we hebben nog even om daar over na te denken
Oja nou je het zegt ben wel wat vermoeider dan normaal, maar zou ook kunnen komen door de drukte van afgelopen week ivm komende vakantie morgen en ik zou wel een hele dag zonder eten kunnen voor mijn gevoel! Is een rommelende buik/darmen een symptoom ? waarschijnlijk geloof ik het pas als ik elke ochtend boven de wc hang
@ Eva1983 De Bugaboo kun je heel goed via Marktplaats kopen, dat heeft mijn nicht ook gedaan. Het voordeel van de Bugaboo is dat je alles eraf kan halen en op 40 graden kan wassen in de wasmachine. Dan heb je toch weer een nieuwe Bugaboo. Je kan ook altijd het bovenste stuk van de Bugaboo nieuw kopen in verschillende kleuren, kost 100 euro of zo. We hebben ook een Bugaboo, wel nieuw gekocht maar een goede prijs voor betaald en zijn er heel tevreden over.
Heel veel zwangeren hebben last van rommelende darmen inderdaad! En wees blij dat je niet kotsend boven de wc hangt!
Het ligt er aan of het een mooie is natuurlijk! Ik heb toen mijn buzz voor 300 euro verkocht, incl. reiswieg, voetenzak etc... en dat was nog het oude model!
@ MissJuf: hoe klein is de bugaboo op te vouwen? Ik vind die grote mand eronder en dat de bekleding te wassen is erg ideaal. Alleen mijn vriend vind 'm niet zo mooi Maar ach ik ben degene die er het meeste achter zal lopen
Goedemorgen dames! Ik zie dat het over kinderwagens gaat, Ik heb nu de Quinny buzz en ben er super tevreden over! Heb er alleen wel een All Terrain voorwiel onder gezet want de gewone blokeerde telkens op de gladde vloer van de supermarkt enzo.. Nu wil ik voor een duowagen gaan en waarschijnlijk de Bugaboo Donkey! Vind m helemaal geweldig alleen wel extreem duur... Ik heb mn Quinny Buzz nieuw gekocht alleen een model van het jaar ervoor. Dan koste hij 369 euro heb er wat dingetjes bij gekocht maar vond dat een heel mooie prijs voor een nieuwe.. Van Asten in Tilburg heeft hele mooie aanbiedingen met de Quinny mocht er iemand interesse in hebben.. Verder hier nog weinig kwaaltjes, gister wat misselijk,vandaag eigenlijk weer niet.. En s'avonds ben ik best moe maar verder niks te klagen.. Morgenavond is de eerste echo, hoop zooooow dat het allemaal goed is en dat wij ook een mooi hartje zien kloppen! Nou meiden ik wens jullie een hele fijne zondag!
@ Eva1983 Ik denk dat alle kinderwagens lomp zijn, maar op zich vind ik het bij de Bugaboo nog wel meevallen. Het onderstuk kun je dubbel klappen en de wielen kunnen er eventueel nog af. Je moet maar eens naar een babywinkel gaan en vragen of ze hem willen inklappen voor je, dan kun je het zien. Verder is het allemaal klik klik klik met de Bugaboo. Kindje naar je toe of van je af gewoon hendel omklikken terwijl het kindje erin zit, heel gemakkelijk.
Goedemorgen dames. Zo maar 10 pagina's terug hoeven te lezen, ben toevallig 2 dagen erg druk geweest. Vrijdag zijn we naar de prenatal geweest omdat we nu lekker voor onszelf mogen kijken. Manlief wilde bij de babywagens kijken want hij is erg lang dus alle lagere wagens worden het niet. Hij is helemaal weg van de mutsy en ja hoor natuurlijk de luxere variant met lederen handvaten. Vindt ik helemaal niet erg want die vond ik stiekem ook het mooist. Het word waarschijnlijk of de paarse of de lichte grey mist. Ach we hebben nog even om de knoop door te hakken.
Is ook een hele mooi wagen Lieseleentje! Leuk he om bij de Prenatal te kijken! Ben gister ook weer geweest!
Goedemorgen!! Wij hadden de vorige keer een Stokke wandelwagen maar heb die verkocht toen onze kleine meid 1 jaar werd, heb er toen nog de helft voor terug gekregen. Heb toen een urban jungle buggy teruggekocht. Dus hier komt een nieuwe wandelwagen, weet nog niet welke. Over het kamertje, de meubeltjes blijven hetzelfde maar ik wil wel een ander hemeltje, lakentjes ed.
Even een tip ik was net op de website van Prenatal en zag dat ze deze week 60% korting op jeans hebben. Ik heb 2 spijkerbroeken gekocht toen ik zwanger was van de 1e, maar dat zijn normale spijkerbroeken, nu helemaal uit de mode. Ben zo gewend aan mijn skinny jeans, dus ga denk ik wat inslaan, ook al loopt deze zwangerschap mis. Dan voor de toekomst... @ Minnie hoe gaat het met het bloedverlies? Hier net als gistermorgen lijkt te stoppen, misschien na de nacht omdat je dan gelegen hebt. Ben benieuwd hoe het vandaag verder gaat. Heb je contact gehad met de vk hierover?
ik heb hier een bugaboo bee. Nu nog prettig voor zoontje voor langere stukken en straks als de kleine er zou komen dan koop ik er aan adapterset bij voor de maxi-cosi en een cocoon zodat de baby er van kleins af aan al in kan. natuurlijk is het niet zo klein op te vouwen als een enkele buggy, maar hij heeft wel meerdere standen (zit / half en lig) en vind hem prettig rijden en stevig.
Morning dames, Wat een gezelligheid. Heb niet alles teruggelezen maar dat doe ik morgen avond wel ff.. Hier hou ik gewoon de bugaboo, die vind ik er fijn en hij is nog als nieuw. Kwaaltjes , beetje misselijk en weeig en rare trek haha ik eet nooit witbrood of zoet beleg maar gisteren deed ik een moord voor gestampte muisjes met witbrood en het was me toch lekker!! Yum! Dinsdag komt MVM. Kom snel weer kletsen en dan ga ik ook wat meer op jullie berichtjes in!! (eerst alles teruglezen).. Meiden fijne dag. Liefs!!
Vandaag nog niet misselijk geweest!!! Heerlijk hoor, vind ik even! Ik hoop dat het ook niet meer zo heftig terugkomt! Wij hebben de mutsy transporter, prima wagen. Alleen vind ik dat mijn zoontje erg hangt in de wandelwageninzet. Bij het nieuwe model schijnt dat veel minder te zijn. Ik vind het doodzonde om een nieuwe gewone wagen te kopen. De enige reden om een nieuwe te kopen zou zijn, dat ik het gevoel ga krijgen echt een duowagen nodig te hebben! Tot die tijd ga ik het dus proberen met buggy en draagzak. Hebben jullie trouwens ook zo'n last van je buikspieren? Ik heb echt hele stijve buikspieren aan de zijkant, haast alsof ze al aan de kant gaan. Best raar eigenlijk!