Heej, Ik heb precies hetzelfde gehad afgelopen week. Eerst 5 dagen kei beroerd en toen was het ineens weg. Nou, dan schrik je echt. Maar nu sinds gisteren is het weer terug, zo ook mijn pijnlijke tepels. Dus ik denk dat het gewoon op-en af gaat en misschien blijft het wel gewoon echt weg. Maar snap heel goed dat je er onzeker van wordt. Succes meid!!! Liefs, Leske
@ Happymom2010: valt mee, alleen als ik moet, dan moet ik ook echt Ok meiden, ik had al lang in bed moeten liggen....weltrusten!
bedankt voor de reacties, krampjes horen er dus bij.. dan ga ik nu maar rustig slapen. weltrusten mama's!
goedemorgen meiden...vandaag weer een nieuwe dag. En nou weet ik dat er vandaag weer een aantal meiden zijn met een echo....veel plezier! Ben heel benieuwd. Morgen krijg ik mijn echo, ben zo benieuwd!!! Spannend. Hier is de misselijkheid vanmorgen begonnen...nog niet hoeven te spugen...dat zal over een paar dagen dan wel beginnen...ach ja, hoort er bij mij bij.
Goedemorgen! En hopelijk alleen maar plezier bij de echo's vandaag De kinderen hebben bij mijn ouders gelogeerd dit weekend (za-zo) dus we hebben lekker bij kunnen tanken ... lekker naar de Thai en bios. En lekker lang in bed blijven liggen , maar ook heerlijk om de kinderen weer te zien. T liet me niet meer los, zo lief! Steken in bil ed, ik zou dit wel in de gaten houden en zeker als het blijft even overleggen bij de VK. Je hebt geen doorverwijzing meer nodig naar de fysio en het is verstandig om een fysio te kiezen die verstand heeft van zwangerschapsgerelateerde kwaaltjes. Ik heb bij T best last gehad van mn bekken en achteraf bleek ik daar bij M eigenlijk ook wat last van te hebben gehad. Met wat simpele oefeningen kun je het in ieder geval stabiliseren Hechten, vond ik ook het ergste van de hele bevalling (beide keren). Hopelijk is het dit keer niet nodig (heeft toch al wel wat rek gehad zou je zeggen)
Kwaaltjes: Misselijkheid, hier ook met vlagen. En dan weer bunkertrek en dan weer geen eetlust. Op mn rug weer een paar prachtige puisten. Duizelig bij opstaan. Bandenpijn. Plassenplassenplassen. Kribbig. Maar eigenlijk is het allemaal wel te overzien. Vind ik
misselijkheid op en top, maar nog net niet gespuugd lekker veel plassen uiteraard (alleen maar goed, vanwege moedersvoormoeders) en intussen gewoon doorgaan
Ik heb soms een paar momenten steekjes in mijn lies, valt dat ook onder bandenpijn ? valt me wel op dat ik het alleen links voel een paar keer per dag, en dan een paar minuten en dan is t weer weg
Goedemorgen dames.. Ow ben zo zenuwachtig voor vanavond! 20.15uur echo... Spannend! Salapio heerlijk hè ff bijtanken! Zo af en toe ff nodig.. Maar dat hechten vond ik eigenlijk niet zo erg.. Volgens mij hadden ze me wel verdoofd... Zebra ik denk dat t je bande n zijn idd..
@Missjuf, het bloedverlies is er bij mij eigelijk al vanaf het begin met soms een dag niet, echt om gek van te worden. Gisteren d8 ik er van af te zijn maar helaas. Gisterenavond toen wij thuis kwamen van uit eten kreeg ik echt enorme krampen ( soort weeenpijn) en met afvegen een grote veeg donkerrood bloed met weer zo'n bloedpropje. In bad is de pijn wat minder geworden. Ik was me echt al aan het voorbereiden dat het vruchtje eraf kwam, maar nu is het rood weer weg, nog wel ongiepijn wat naar mn rug trekt. Om je eerlijk te zeggen ben ik er behoorlijk klaar mee zo bah
Even weg geweest hier druk druk druk Verder gaat het goed. Misselijk, moe maar allemaal nog te doen. Nog een weekje werken en dan lekker vakantie Succes dames die een echo hebben!
Goedemorgen dames. Ik wil mij ook graag hier aanmelden. Ik heb zaterdag met een digitale cb getest (mijn kv test was op) en kreeg op mijn schermpje zwanger 3+ te zien. We zijn in de wolken... Jullie ook allemaal super gefeliciteerd met dit geweldige wonder. groetjes Femme
@ Minnie Ik geloof echt dat je er klaar mee bent, dat heb ik ook. Het is hier wel minder geworden maar nog niet gestopt. Het is nu al vanaf donderdagavond..... Buikpijn blijft, soms denk ik dat het weg is maar dan komt het weer terug. Ik bereid me erop voor dat er niets meer is, hoewel ik geen vruchtje voorbij heb zien komen. Moet zeggen dat ik vanaf het begin van de zwangerschap een raar gevoel had, vond het raar dat mijn baarmoedermond openstond hoewel ik te horen kreeg dat dat normaal kon zijn. En buikpijn vanaf het begin. Had jij dit bij je vorige zwangerschap ook? @ de dames die echo hebben vandaag, veel succes en plezier!