Maart 2012 Mama's!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Tara86, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leske

Leske Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,
    Ik heb precies hetzelfde gehad afgelopen week. Eerst 5 dagen kei beroerd en toen was het ineens weg. Nou, dan schrik je echt. Maar nu sinds gisteren is het weer terug, zo ook mijn pijnlijke tepels. Dus ik denk dat het gewoon op-en af gaat en misschien blijft het wel gewoon echt weg. Maar snap heel goed dat je er onzeker van wordt. Succes meid!!! Liefs, Leske

2. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ja net ook al haha... Ook last van je darmen toevallig haha?

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Happymom2010: valt mee, alleen als ik moet, dan moet ik ook echt :)

Ok meiden, ik had al lang in bed moeten liggen....weltrusten!

4. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Welterusten!

5. misty99

misty99 Lid

26 jun 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties, krampjes horen er dus bij..;)

dan ga ik nu maar rustig slapen.

weltrusten mama's!

6. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    goedemorgen meiden...vandaag weer een nieuwe dag. En nou weet ik dat er vandaag weer een aantal meiden zijn met een echo....veel plezier! Ben heel benieuwd.
    Morgen krijg ik mijn echo, ben zo benieuwd!!! Spannend.

Hier is de misselijkheid vanmorgen begonnen...nog niet hoeven te spugen...dat zal over een paar dagen dan wel beginnen...ach ja, hoort er bij mij bij.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen! En hopelijk alleen maar plezier bij de echo's vandaag :)

De kinderen hebben bij mijn ouders gelogeerd dit weekend (za-zo) dus we hebben lekker bij kunnen tanken ... lekker naar de Thai en bios. En lekker lang in bed blijven liggen :D, maar ook heerlijk om de kinderen weer te zien. T liet me niet meer los, zo lief!

Steken in bil ed, ik zou dit wel in de gaten houden en zeker als het blijft even overleggen bij de VK. Je hebt geen doorverwijzing meer nodig naar de fysio en het is verstandig om een fysio te kiezen die verstand heeft van zwangerschapsgerelateerde kwaaltjes. Ik heb bij T best last gehad van mn bekken en achteraf bleek ik daar bij M eigenlijk ook wat last van te hebben gehad. Met wat simpele oefeningen kun je het in ieder geval stabiliseren :)

Hechten, vond ik ook het ergste van de hele bevalling (beide keren). Hopelijk is het dit keer niet nodig (heeft toch al wel wat rek gehad zou je zeggen) :D

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kwaaltjes: Misselijkheid, hier ook met vlagen. En dan weer bunkertrek en dan weer geen eetlust. Op mn rug weer een paar prachtige puisten. Duizelig bij opstaan. Bandenpijn. Plassenplassenplassen. Kribbig. Maar eigenlijk is het allemaal wel te overzien. Vind ik ;)

9. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    misselijkheid op en top, maar nog net niet gespuugd;)
    lekker veel plassen uiteraard (alleen maar goed, vanwege moedersvoormoeders;))
    en intussen gewoon doorgaan:D

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb soms een paar momenten steekjes in mijn lies, valt dat ook onder bandenpijn ? valt me wel op dat ik het alleen links voel een paar keer per dag, en dan een paar minuten en dan is t weer weg

11. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goedemorgen dames..
    Ow ben zo zenuwachtig voor vanavond!
    20.15uur echo... Spannend!
    Salapio heerlijk hè ff bijtanken!
    Zo af en toe ff nodig.. Maar dat hechten vond ik eigenlijk niet zo erg.. Volgens mij hadden ze me wel verdoofd...
    Zebra ik denk dat t je bande n zijn idd..

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    meiden met een echo:succes en geniet er van :D

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Missjuf, het bloedverlies is er bij mij eigelijk al vanaf het begin met soms een dag niet, echt om gek van te worden. Gisteren d8 ik er van af te zijn maar helaas. Gisterenavond toen wij thuis kwamen van uit eten kreeg ik echt enorme krampen ( soort weeenpijn) en met afvegen een grote veeg donkerrood bloed met weer zo'n bloedpropje. In bad is de pijn wat minder geworden. Ik was me echt al aan het voorbereiden dat het vruchtje eraf kwam, maar nu is het rood weer weg, nog wel ongiepijn wat naar mn rug trekt. Om je eerlijk te zeggen ben ik er behoorlijk klaar mee zo bah

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Minnie, dikke knuf!

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Trouwens nog een goede morgen dames!!!!!!!!

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Thanks Salapio

17. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Even weg geweest hier druk druk druk

Verder gaat het goed. Misselijk, moe maar allemaal nog te doen. Nog een weekje werken en dan lekker vakantie

Succes dames die een echo hebben!

18. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen dames.

Ik wil mij ook graag hier aanmelden. Ik heb zaterdag met een digitale cb getest (mijn kv test was op) en kreeg op mijn schermpje zwanger 3+ te zien. We zijn in de wolken...

Jullie ook allemaal super gefeliciteerd met dit geweldige wonder.

groetjes Femme

19. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    @ La femme, gefeliciteerd en welkom!!

20. MissJuf

MissJuf Actief lid

6 nov 2010
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Minnie Ik geloof echt dat je er klaar mee bent, dat heb ik ook.
    Het is hier wel minder geworden maar nog niet gestopt. Het is nu al vanaf donderdagavond..... Buikpijn blijft, soms denk ik dat het weg is maar dan komt het weer terug. Ik bereid me erop voor dat er niets meer is, hoewel ik geen vruchtje voorbij heb zien komen.
    Moet zeggen dat ik vanaf het begin van de zwangerschap een raar gevoel had, vond het raar dat mijn baarmoedermond openstond hoewel ik te horen kreeg dat dat normaal kon zijn.
    En buikpijn vanaf het begin.
    Had jij dit bij je vorige zwangerschap ook?

@ de dames die echo hebben vandaag, veel succes en plezier!

Deel Deze Pagina