Oktober 2011 mama's deel 2!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suuszwanger, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zijn we weer....

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    en alweer een deel 2!! Woow wat kletsen we snel!

bijzonder: rustig aan meis

loving mom: nog heel eventjes, dan ben ik er ook!

zeehondje: jij ook lekker rustig aan!

ellenk: wat gaat dat hard!!

vanmorgen mn kapster verteld over de gezinsuitbreiding, zij dacht al dat er wel een keer wat zat aan te komen :)
    onze gitaartjes op speurders gezet :( Wel jammer, maar ze liggen maar te niksen.
    We hebben allebei 1 favoriet uitgezocht die we mogen houden van onszelf, dus er blijven er 2 in huis.

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Sahi, ja gaat echt hard nu :D
    Wel fijn als iedereen straks over de 12 weken is (hoewel dat ook niet altijd garantie geeft helaas)

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik heb op dit moment weer even het volste vertrouwen, heerlijk!
    Maandag weer even binnen kijken waarschijnlijk, want dan hebben we intake en dat is in het ziekenhuis.
    en nog maar 2 weekjes tot de 12 weken, gaat eigenlijk best snel inderdaad!

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Het gaat echt reuze snel....de vorige keer met Tess ging het veel minder snel.
    Garanties heb je nooit, maar na de 12 weken neemt er een hoop spanning af.

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    We gaan snel! :) Alweer een deel 2!

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Inderdaad lekker veel geklets :D Ben benieuwd hoeveel delen we vol krijgen tot onze bevallingen (en daarna) ;) :)

Fijn dat iedereen bijna op die "magische" grens zit van 12 weken... Hier ook nog "maar" 2 weekjes... Gaat nu opschieten :D

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jaa, deel 2 alweer !

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Joehoe dames, deel 2 alweer lekkere kletskouzen hihi!!

Gaat alles goed met jullie... Ben even een paar dagen niet geweest want moest hard werken, daarbij heb ik ook nog flinke verkoudheid te pakken en heel veel hoesten.. Vanochtend werd ik wakker met het gevoel alsof er een vrachtauto over me heen gereden was...

Zodra ik weer 100% fit ben kom ik weer binnenwippen hoor...
    Ik lees en leef met jullie allemaal mee...
    Ik hoop dat jullie het begrijpen...

Groetjes Worstenbrood..

10. Female

Female Niet meer actief

Deel 2 alweer!

@ worst; ik had je al gemist hier :). Irritant die verkoudheid.
    Ik had het laatst ook, griep, verkouden en ontzettend hoesten. Dat hoesten is nog steeds niet helemaal over. Beterschap!

@ Suus; ja de 2e gaat veeel sneller he! Vond ik ook. Omdat je dan al drukker bent met je andere kindje denk ik. En de eerste zwangerschap is super nieuw en spannend. tweede is ook spannend, maar toch anders vond ik.

Zo kindjes liggen er net in, lekker vroeg. Nu ff op de pc en zo X-factor kijken. :D

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    worstje ik was je al kwijt !!
    wilde al een opsporingsbericht uitzetten ...
    beterschap meissie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA deel 2
    wat zijn wij kletskonten

hier WEEKEIND !!!
    eindelijk .. wat een week was dat zeg

vannacht nachtmerrie sliep ik eindelijk stond man om 5.30 naast mijn bed om me wakker te rammelen .... de vis was dood ... geen 1 april ... nu hebben we er nog 1

verder weinig 1 april grapjes ondervonden maar je weet maar nooit !! de dag zit er nog niet op
    tim ligt op bed en ik ga lekker bankhangen ...

12. Female

Female Niet meer actief

@ Emma; Arme vis :(

Tip, vooral voor meiden die nog geen 12 weken echo hebben gehad;
    Tik op google in 'Filmpje baby 11 weken' (of 10, of 12 weken, hoever je nu bent).
    Kun je alvast meekijken met echo's van anderen hoe het er nu ongeveer uitziet allemaal.
    Ik deed dat net, zo leuk!!
    Beetje gekke tip :) maar wilde hem toch ff delen :D

13. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    DEEEEEELLLLLL 2!!!!!!!!

Wat n feest :D

vandaag gewerkt, ben gesloopt....

Worstje snel beter worden!!

Hoe waren de echos vandaag???

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hallo.....
    Ik dacht het tweede topic....ga ik weer een poging doen om mee te kletsen als jullie dat goed vinden.
    Ik kon het in het begin echt niet bijhouden. Nu is het rustiger en ik ben bijna weer zonder baan dus tijd zat...nouja zat....

Nog eens....
    Ik ben dus Princi, 34 en zwanger een tweede kindje. Dochter Mara is van november 2009.
    Ik heb inmiddels 2 echo's gehad. De tweede was erg spannend omdat ze eerst het hele kindje niet kon vinden. Uiteindelijk gelukkig wel en toen lag ie dwars. We hebben dus een billen, benen met voetenfoto. Echt geinig wel.

Het is met iedereen best goed aan het gaan geloof ik hè! Fijn!

Nou ik ga mijn best doen...

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    female: dat hoor ik ook van alle kanten, eerste zwangerschap is alles nieuw en heb je nog veel tijd om je daarop te richten.
    bij de tweede weet je al een beetje hoe alles gaat en loopt er ook nog een ander kindje rond om voor te zorgen.
    goeie tip, dat filmpje, wij zitten sowieso veel te googlen naar hoe het er nu een beetje uitziet.

worst: balen dat je je zo beroerd voelt, hoop dat je snel opknapt!

emma: gecondoleerd met de vis :( Hoe komt hij daar nou om 5.30 achter??
    ik heb gelukkig weinig last van 1 april :)

princi: opnieuw een welkom hier hoor! En zo'n eerste begin van een topic is altijd erg druk, helaas vallen er dames af, waardoor je wat meer overzicht krijgt en elkaar ook een beetje leert kennen.

all: hier weinig nieuws, lekker op de bank, klaar met alles vandaag. Zo'n vrije dag is vaak toch erg druk :)

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey, deel 2 alweer.

ik dacht al toen in keek, maar 2 pagina's? tot ik het laatste berichje zag staan.

hier zou ik morgen eigenlijk moeten werken, maar mijn collega wilde ruilen, dus heb ik gister aar uren gewerkt. vond het wel een goeie ruil, aangezien ze lekker weer voorspellen!

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lekker op de bank x-factor aan het kijken.
    Morgen en zondag een verjaardag. Maandag Nasr de internist en dinsdag naar de gyn. Tussendoor gewoon heel de week werken. Kijk er nu al een beetje tegenop. Heb de afgelopen twee weken vier dagen en drie dagen gewerkt, beviel goed en alsnog moe. Ben benieuwd hoe ik me volgende vrijdagavond voel!
    Geniet allemaal van het lekkere weer morgen meiden!!!

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen !
    Lekker vroeg weer hier. Dochter was vannacht ook al 6 keer wakker dus ben een beetje brak.
    Straks als het goed is even shoppen bij de Prenatal, mama mazzel dagen, scheelt een hoop !
    Vanavond de 1e bbq van het seizoen met mijn ouders. Heb een hoop lekkere dingen in de koelkast staan, hmm kan niet wachten :D

@ Sahi: Jammer van je gitaartjes. Maar ook zonde als je ze niet gebruikt ja.
    @ Suuszwanger: Ik vind het ook sneller gaan als bij mijn dochter hoor! Ik weet nog dat ik zo naar die 12 weken heen leefde! En morgen is het al zo ver!
    @ Worst: Even lekker bijkomen meid, heel begrijpelijk hoor!
    @ Emma: Ahh, wat een dag om te sterven zeg.. arme vis !
    @ Female: ja leuk he, ik zit ook regelmatig echo filmpjes te bekijken!
    @ Princi: Nogmaals welkom :D
    @ Sjoon: Beter dat je vrij bent vandaag !
    @ zeehondje: drukke week dus ! Hoop dat de week snel voorbij is.

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goedemorgen!

Tof zeg, dat we aan deel 2 begonnen zijn!!! :)

Drukke dagen hier, met bezoek uit Nederland. Wel heel gezellig. 's Avonds iedere keer op tijd naar bed en ook 's middags wil ik mijn siesta wel houden hahaha. :D Heerlijk!

Werk donderdag was leuk, maar het bleken geen scandinaviers te zijn. Het waren Iranezen en die hadden me toch een rare gids bij zich. Nou ja, op zich waren ze heel tevreden en daar gaat het uiteindelijk om. :)

Vandaag ga ik met ons Nederlandse bezoek naar de Yeguada de la Cartuja. Echt een super mooie plek om te bezoeken! Het is een paardenstoeterij, waar je dus echt heel mooi de natuur van het Andalusische paard (het Karthuizer paard om precies te zijn) kan bewonderen. Ik werk hier normaal gesproken ook als gids, maar vandaag mag ik lekker zelf de toerist uithangen. :D

Jerez is natuurlijk heel bekend om de Andalusische paarden, zéker vanwege de Andalusische paardrijschool hier. Dat is ook een mooie plek om te bezoeken, maar ik vind dat ze het helaas veel te prijzig gemaakt hebben. Vooral de show. Persoonlijk vind ik de Yeguada veel mooier en qua prijs kwaliteit verhouden ook beter.

Nou, we gaan nu eerst buiten de deur ontbijten. Niet bij onze eigen wijkbar, maar bij een barretje dichtbij de stoeterij. Is echt heel leuk, want het is in een dorp en dus een stuk boerser. Hehehe erg grappig hoor, die Spaanse boeren. :D

Fijn weekend allemaal!!!

Liefs,
    Caatje

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

het leven daar in spanje klinkt wel erg lekker hoor caatje!

zeker dat buiten de deur eten enzo... haha, denk dat me dat niet zal vervelen voor een tijdje! haha

hier zometeen ff lekker op de fiets naar de markt toe. lekker

Deel Deze Pagina