Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jayma

jayma Lid

24 jun 2011
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @miss:
    Ja das echt wel moeilijk je mond houden.. Mijn moeder wist het want ik kreeg direct een paar dagen na de bevuchting weer blaasontsteking en dit had ik toen ik zwanger was van Jan Geert, terwijl ik verder nooit in mijn leven hier last van had gehad, we wisten het eigenlijk toen al maar je blijft twijfelen. Al fhelemaal als je op je NOD nog steeds niet positief test (met een vroege test) pas 3 dagen later positief..

Wij wachten ook met het vertellen tot 12 weken..

Waar ga je heen op vakantie??

2. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    ik weet precies hoe jullie je voelen! wij willen het ook stil houden tot 12 weken omdat mijn schoonouders zeker van mij/ons gaan eisen dat ik een abortus ga doen, daarom wachten we tot een abortus geen optie meer is!
    Mijn ouders zullen er vast blij mee zijn, maar ik geef mijn ouders en schoonouders gelijke behandeling! maar ik heb wel al aan mijn beste vriendin verteld dat ik zwanger ben! ik kon tegen haar echt mijn mond niet houden hoor!

3. jayma

jayma Lid

24 jun 2011
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @nenny:
    Ik zag in je profiel dat je nog student ben, hoe oud ben je als ik vragen mag?? Het blijft en is altijd jullie beslissing, dus gewoon doen wat je zelf goed acht. Het is altijd verstandig tot 12 weken te wachten, doen de meesten hoor..

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Hoi allemaal,

ben ik weer. Zag dat jullie het hebben over wanneer vertellen. Nouu, bij mij weten er het heeel veel al:). Kan gewoon echt mijn mond niet houden, haha. Maar zijn wel echt de mensen om me heen die het weten, zijn er nog genoeg die het niet weten.
    De kwaaltje komen toch weer terug bij mij. Mijn tepels kan ik bijna niet aanraken, doen echt pijn. Borsten vallen wel mee. En vandaag weer vaak misselijk geweest. En mijn darmen hebben een week aardig op slot gezeten, alleen vandaag komt alles eruit volgens mij. Maar ja, hoort er allemaal bij toch.

5. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hier ook een aantal vriendinnen al verteld (zonder dat mijn man het weet) en waar ik smorges werk die weten het ook. kan ook niet anders ben smorgens zoo misselijk. en ik ga het mijn leidinggevende ook vertellen als ik haar zie, omdat het mijn werk belemmerd.

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hallo meiden,
    Ook ik wil me graag aanmelden bij de maart 2012 mama's :).
    Als alles klopt ben ik rond 24 maart uitgerekend.
    Dit wordt ons 2e kindje, we hebben al een dochter van net 3 jaar oud.
    Op dit moment zitten we op de camping op vakantie, zal dus nog niet zo heel veel mee kunnen kletsen de komende 2,5 week. Maar daarna hoop ik hier veel te zijn, hihi!
    Ik krijg bij 8,5 week mijn intake en heb voor de zekerheid alvast een plekje op een kdv gereserveerd. Ik kon zelfs nog kiezen. Nu ben ik wel een beetje bevooroordeeld want ik werk op een kdv voor dezelfde organisatie. Weet dus precies waar ik mijn kindje wel en absoluut niet wil hebben:).

Hopelijk tot snel!

liefs mamakaatje

7. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom mama Kaatje!!
    Leuk dat je er ook bent! Lekker aan t genieten van je vakantie???
    Valt het weer nog een beetje mee????
    Wij gaan vrijdag richting Zeeland in de sleurhut!!!!
    Als ik terugkom ben ik ruim 8 weken! Spannend allemaal zeg. Ben benieuwd hoe lang ik het nog kan verbloemen......ik verbeeld me al een hele buik!!! Hihi.....volgens mijn vriend is er nog niets veranderd!!!
    Kijk ook uit naar een echo! Maar heb eerst gewoon afspraak bij vk staan, 9 aug. Dan hoor ik wanneer ik een echo krijg!!!
    Verheug me echt op het vertellen!! Niemand verwacht het nog meer bij ons! We hebben al een zoontje van ruim 6. De eerste paar jaar vraagt iedereen " wanneer komt de tweede?" , daarna wordt het stil!!! En nu...........is het zover!!! Vind het zo leuk!!!! (zijn er trouwens meerdere meiden met leeftijdsverschil tussen eerste en tweede kindje (bewuste keus)?
    Fijne avond nog!!!

Lila

8. jayma

jayma Lid

24 jun 2011
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @linnie:
    Hoort er allemaal bij.. Ik had ze ook ongeveer een week niet en daarna kwamen de kwaaltjes weer, gister ook onder de douche mijn tepels!! echt niet normaal..;) Ben gelukkig niet heel erg misselijk, heb echt te dooen met degenen die het wel de eerste drie maanden hebben.

@miss:
    Geef je groot gelijk als het je werk belemmerd kan je het ook maar beter vertellen.. Ik denk dat iedereen wel stiekum iemand heeft waar die het aan verteld, zoiets moois wil je toch delen..

@mamakaatje:
    Gefeliciteerd en welkom!! Waar zijn jullie op vakantie?? Hoop echt dat het wat beter weer wordt voor jullie.. Voor een kdv kan je niet vroeg genoeg zijn tegenwoordig, wat een wachtlijsten.

@lilaatje:
    Ooh zeeland daar is heeeel wat water gevallen de laatste tijd, hoop echt dat het beter wordt voor jullie.. lekker van genieten in ieder geval.. De eerte echo is idd zo spannend, mijn VK heeft tegenwoordig zelf echo apperatuur dus ik heb met 8,5 weken al een echo nog voor mijn intake ;).

Ik heb echt iets zo bijzonder te vertellen... Komt mijn zusje gister bij me op visite en zecht tegen mij: IK BEN OOK ZWANGER!!!! hoe gaaf is dat ik ben 20 maart uitgereken en zij 17 maart... hoe krijg je het voor mekaar, 3 dagen verschil. We wisten het niet van mekaar dat we bezig waren!! Ben benieuwd naar de reactie van mijn moeder!!

9. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    oh wa leuk zeg!!! ik had het ook met mijn schoonzus met mijn zoontje zat geloof ik 2 weken verschil in. zij was 11 april uitgerekend en ik 24 april. alleen ben ik 7 april bevallen en zij 12 april hahaha. scheelt dus maar 5 dagen met elkaar en allebei een jongen.

10. jayma

jayma Lid

24 jun 2011
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ooh das echt gaaf, kunnen ze mooi met mekaar groot worden!!

11. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja ze zien elkaar alleen bij opa en oma dat is wel jammer, we hebben niet zo heel goed contact met elkaar.

12. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Welkome mamakaatje

@jayma: ja hoort er allemaal bij, moet zeggen dat ik me vandaag weer goed voel. Maar als ik het zo hoor mag ik tot nu toe echt blij zijn hoor, zoo veel last van misselijkheid heb ik niet echt gehad. Meer heel veel licht in mijn hoofd en duizelingen.

Maar war grappig van je zusje. En jullie wisten ook niet van elkaar dat jullie bezig waren? Kan zelfs nog op dezelfde dag geboren worden. Maar wel leuk dat jullie echt tegelijk zwanger zijn.

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi meiden, ik had net een spiritueel iets meegemaakt!! jeetje ongelovelijk..........ik ging naar mijn baas om te vertellen dat ik zwanger ben. kom ik binnen was iedereen aan het lachen, zegt de vrouw van de baas, ja we zijn er 1 in de maling aan het nemen hier want vlak voordat je binnen kwam zat er een ooievaar voor de deur dus we zeiden al tegen ...... van oh ben je zwanger dat die ooievaar hier land...dus ik zeg oohhh oke nou ik wou je even spreken hahaha, neeej zegt ze echt waar wat leuk, waarop ze keihard iedereen bij elkaar riep en zei de ooievaar is voor miss!! ja was echt heeeeel erg leuk en ze reageerde ook super!! bn zo blij dat ik het gezegd heb. bij mijn zoontje had een collega het verklapt p kantoor :x waardoor ik dus dikke bonje met de vrouw van de baas kreeg. maar ze stelde het zeer op prijs dat ze nu de (eerste) waren. nou ja min of meer dan hahaha.

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @miss: dat is echt bijzonder. Jeetje. Krijg er gewoon kippenvel van.
    Maar wat goed dat ze zo reageerden, leuk is dat he. Ik had dat ook bij mijn baas. En ben ook echt blij dat ik het al verteld heb aan haar. Ik wilde namelijk ook dat ze er niet via anderen achter zou komen.
    Maar jeetje die ooievaar, en zo vaak zie je geen ooievaar, en precies op dat moment. Die ervaring vergeet je nooit meer

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    jaa bijzonder he!!
    ik sta er echt versteld van. ik dacht meteen oh dat is weer een grapje van mijn moeder (die is overleden)
    ik geloof wel in dat soort dingen.

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ooh ja dat zou ik idd ook denken, van je moeder. Ik geloof ook wel in dat soort dingen. Ik heb wel eens iets meegemaakt maar dan met mijn opa, heb altijd gedacht dat het van hem kwam, dus ik geloof daar ook zeker in.
    Maar dan maakt het de ervaring alleen maar mooier als het van je moeder komt toch?

17. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    jaa zeker!!

18. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iedereen die nieuw hier is welkom en gefeliciteerd!

@jayma: Het is wel heel speciaal om gelijk met je zus zwanger te zijn. Kunnen jullie samen genieten. Ik was vorig jaar tegelijk met een vriendin zwanger en dat was ook al geweldig.

@miss: Dat van die ooievaar is idd erg speciaal en kan me goed voorstellen dat je dan aan je moeder denkt.
    We kunnen idd samen aftellen. Ik moet er die dag pas om 17:20 zijn dus gaat dan ook nog een lange dag worden.

Hier was mijn huisarts ook verloskundige bij de vorige 2 en ik ben ook van beiden thuis bevallen. Intussen is ze gestopt als huisarts en de nieuwe huisarts doet geen bevallingen. Toch hoop ik weer thuis te kunnen bevallen.

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, ik kom me hier ook aanmelden. vandaag een super pos test in handen!! ben 28 maart 2012 uitgerekend, als alles goed gaat natuurlijk

20. jayma

jayma Lid

24 jun 2011
    35
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @justme:
    Gefeliciteerd!! en welkom..

@sebasel:
    Is er niet een VK in de buurt, als je binnen een bepaalde straal woont kan je gewoon thuis bevallen.. Ik he bhet bij de 1e ook gedaan en er is echt nix mooiers dan thuis bevallen!!

@miss:
    Echt leuk om zoiets mee te maken.. Ik geloof er zeker in.. Je moet gewoon openstaan voor zulke dingen.

@linnie:
    Nee we wisten van elkaar niet dat we bezig waren.. Dat maakt het ook zo bijzonder..

Wanneer vertellen jullie het allemaal aan je baas?? Ik ben nog aan het twijfelen.

Deel Deze Pagina