Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    haha en dan ben je nu pas 4 weken, moet je kijken als je 8 weken bent:$

2. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja presies!! btw ik kan mijn broeken niet meer aan heb nu een zw broek aan maar ik heb er maar 2!! en shirtjes die heb ik niet die heb ik uitgeleend maar ja die kan ik nie terug vragaen want ik mag niks zeggen van mijn man...........

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Nou kan je van het weekend lekker gaan shoppen :).
    Ach en je mag niet vertellen, maar ze komen er toch wel snel achter:p

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @miss, wel fijn om te weten dat er niets mis is. enne tja, maar shoppen gaan zou ik zeggen ;)

5. prinses83

prinses83 Lid

7 feb 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,
    Ik mag me hier ook aanmelden want als alles goed gaat ben ik 25 maart uitgerekend. Het wordt mijn eerste kindje. Ik was een half jaar geleden ook al zwanger, maar helaas kwamen we er bij de eerste echo, met 9 weken, achter dat het hartje niet klopte, het was bij 7.3 weken gestopt met groeien. Ik vind het daarom erg spannend nu en kan nog niet helemaal blij zijn, ik wil zoiets niet nog eens meemaken. Ik heb het ziekenhuis en de vk nog niet gebeld, eerst maar eens dit weekend doorkomen, dan wil ik maandag bellen.
    Groetjes prinses83

6. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @prinses: gefeliciteerd met je zwangerschap. En snap dat je nu wel een beetje bang bent. Lijkt me verschrikkelijk om mee te maken. Is ook wel een kleine angst van me, je hoort het toch best regelmatig.
    Ben je er vandaag achter gekomen? Lekker laten bezinken dit weekend. Hoop dat je toch een beetje kan genieten van je zwangerschap.
    Wel al kwaaltjes?

7. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jayma: Hoi we wonen hier in een uithoek en er zijn geen verloskundigen hier. En bij de vorige 2 ben ik thuis bevallen met de huisarts. Maar die huisarts is er mee gestopt en de andere huisartsen doen geen bevallingen jammer genoeg.

@miss: Jeetje dat is al een mooi buikje zeg.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @prinses, gefeliciteerd! ik snap je onzekerheid, zeker met je verleden. de duimen draaien dat het deze keer super gaat

ga zo mijn bedje opzoeken, erg moe. weltrusten meiden

9. prinses83

prinses83 Lid

7 feb 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Ben er dinsdag achter gekomen, maar wist het eigenlijk al eerder, herkende de klachten;) Dus ja heb inderdaad al kwaaltjes, voel het met name in mijn lies en m'n buik. Vandaag lijkt het net alsof ik een kater heb, had gisteren wel een feestje maar natuurlijk niets gedronken.. Wordt denk ik lekker een niets-doen dagje, vooral met dit weer!

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ah, ik lees dat jij ook wat voelt in je liezen, dat hoort er dus bij! voor mij is het allemaal nieuw....

11. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prinses gefeliciteerd!

Dat in je liezen hoort er wel bij. Dat heeft met het oprekken van de banden van je baarmoeder te maken.

Moeten jullie nu ook al veel vaker naar de wc? Mijn nachtelijk bezoekjes zijn nu al weer begonnen. Dat beloofd wat...

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    vaker naar de wc valt geloof ik wel mee, dat had ik soms 's nachts toch al..... ach, doe het rustig aan overdag en vandaag lekker lang in bed blijven liggen. gaan vanavond uit eten dus moet wel een beetje fit zijn.

13. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Cupido ik had dat van de week ook dat ik dacht moet ik nu weer al naar de wc.

14. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Hey meiden!!
    Hoe gaat het met jullie??
    Hier eigenlijk wel prima, af en toe misselijk en wat zwaar gevoel in mn buik... Ook van die steken als ik snel iets doe..
    Maar verder weinig te klagen..
    Maar mn buik begint nu al echt te groeien niet normaal!!!
    Maar goed zijn natuurlijk de darmen...
    Dadelijk lekker met mn ventje en vrienden naar de Jappaner..
    Mn kleine man is lekker logeren bij opa en oma.. Ow het erge daarvan vind ik toch echt dat ie dan morgenochtend niet thuis is...
    Nou meiden ik wens jullie een heel fijn weekend!

15. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happymom veel plezier vanavond. Bekijk het van de zonnige kant. Morgen kan je lekker uitslapen ;)

Justme, ook lekker uit eten. Ik ben jaloers. Veel plezier vanavond.

sebasel, ik moet nu echt ook vaker en echt niet veel hoor. Maar gewoon drang zeg maar. Ben nu ook gelijk mijn bekkenbodemspieren aan het oefenen, anders loop ik dalijk met zo'n Tena lady tussen mijn benen ;)

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    over het trainen van bekkenbodem, wat kun je het beste doen?

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    hiii allemaal,

Ik wil ook uiteten, lekkerrr, en weet je waar ik zooo'n zin in heb. Carpaccio en biefstuk, hahahah. Stom he, Nog maar 8 maanden;)

Maar veel plassen? Heb het idee dat ik deze week idd al veel meer naar de wc moet. En er blijft maar uitkomen, maar soms ook niet terwijl ik het gevoel heb dat er liters uit moeten komen. Ik drink ook volgens mij wel meer, heb meer dorst dan normaal lijkt wel.

Ik heb wel een paar dagen nu een vieze smaak in mijn mond. Hebben jullie dat ook?

@happymom: ooh leuk al een buikje, schiet op he, al 8 weken ben je. Ik heb ook een lichte bolling onder mijn navel. Maar vooral in de avond wordt het meer volgens mij. Geniet morgen van het uitslapen:)

18. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    ooh lekker hoor uit eten.
    en idd carpaccio en biefstuk mmmmmmm, maar helaas dat moet nog ff wachten (alhoewel biefstuk wel kan als ie maar goed is doorbakken)

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    jaa, maar vind biefstuk zoo lekker als het medium is. Ach, gewoon nog maar ff wachten. Vond het altijd wel lekker, maar lijkt wel of ik er nu nog meer trek in heb dan anders. Sowieso vlees heb ik heel veel trek in :(

20. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina