Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh biefstuk medium, carpaccio, filet american, broodje rosbief..... WIJN of iets anders waar alcohol in zit en last but not least REDBULL man o man. Dit was het eerste wat ik zei dat ik ging missen en nu nog dagelijks als ik zo moe ben, ik wil zo graag een Redbulletje boehoeeeeeee

ok nu overdrijf ik :p

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @cupido, thanks, zal het even doorlezen

volgens mij hebben ze niets door gehad, werd niet raar gekeken toen ik geen wijn nam, en heb zalm genomen ipv biefstuk (gebakken zalm, niet de gerookte) en de sushi was met krabstick, dus volgens mij mag dat. wat zullen ze opkijken op het moment dat we met ons nieuws komen!!

3. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @justme66: dus je hebt het goed verborgen kunnen houden. Scheelt ook wel als niemand weet dat je bezig waren, als ze het wel weten gaan ze er echt op letten.
    Maar was het wel lekker allemaal?:)

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    was heerlijk, maar kon maar weinig op..... schijnt er nu bij te horen. nu helemaal vol op de bank aan het uitbuiken....

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja ik kan idd ook maar weinig op, zit snel vol, ook al heb ik hele erge honger.

6. niekee

niekee Nieuw lid

14 jul 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè zwangere dames,

Ik zie dat het topic al aardig gevuld is maar hoop dat er voor mij ook nog een plekje is? Afgelopen vrijdag een cb test gedaan op de eerste dag van onze vakantie en bleken dus met zijn vieren deze verre reis te hebben gemaakt. Een vette plus op de test want hij gaf 3+ aan wat eigenlijk niet kan want ik heb rond 5 juli mijn ovulatie gehad. Maar anyway onze vakantie kan dus niet meer stuk! 29 maart ga ik voorlopig dus even aanhouden en dadelijk lekker een zwangerschapstikker aanmaken.:D

Verder zie ik een aantal voor mij bekende namen omdat ik veel gelezen heb op het nod forum van eind juli.

Iedereen gefeliciteerd en tot later....

Gr. Niekee

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi ik ben dr ook weer. heb afgelopen week niet zo heel veel gereageerd. mijn kwaaltjes zijn weg!! misselijkheid is wel alleen nog wel moe een beetje. dat had ik bij mijn zoontje ook. op zich wel fijn want werd nu al gek van de misselijkheid. ik wou dat het al 2 augustus was..........

8. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik ben gister ook wezen shoppen heb zwangerschapstruitjes gekocht. broeken heb ik nog een paar en die waren te duur in de winkel hahha. ik kan mijn gewone broeken niet meer aan :$ die zitten zo strak. in de winkel zegt ze ohh mooi buikje hoe ver ben je? ik zeg uhhh dat geloof je niet als ik dat zeg, wat dan zegt ze vertel!! ik zeg 4 weken en 3 dagen. hahaha haar ogen puilde er zowat uit!! ja je houd zeker nu al vocht vast zegt ze, ik zeg ja dat zei de huisarts en mijn hormonen reageren er gewoon heel heftig op en het is mijn 2 de zwangerschap dan gaat dat zowiezo sneller.
    ik was op zoek naar wijde kleding maar dat was nergens te krijgen!! ik kon niks vinden (voor een betaalbare prijs dan he).
    we zien wel hoe lang ik het nog verborgen kan houden.

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden net getest, beetje overdonderd want heb di de eerste verjaardag van mn zoontje Fynn gevierd...
    Mn nod is vandaag en eigenlijk wist ik t al..
    Mooie duidelijke test. Pffff moet even doorademen hoor.
    Kom m straks showen. Uitgerek. Datum weet ik nog niet.

Xxx

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ohh wat leuk gefeliciteerd!!

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @niekee, gefeliciteerd met je test! heb m vanochtend gedaan en zelfde uitslag! mijn ei was ongeveer op 6 juli.

@suekes, jij ook gefeliciteerd en join the club

vandaag maar even weer kalm aan, slapen gaat nog steeds slecht. acupunctuur maar even inschakelen, wil nog wel eens helpen

12. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hoi meiden,

FF ego berichtje.

Schrok me vanmorgen echt wezenloos.
    Na een gezellige nacht te hebben gehad:p
    vanmorgen ineens bloedverlies.
    Jeetje, schrok er zo van. Dus maar even de vk gebeld.
    Schijnt te kunnen komen van gemeenschap. Iemand van jullie hier ook last van gehad?
    Heb geen krampen oid. T is nu ook bijna weg alleen met afvegen nog een beetje rozig/oud bloed.

xx princess79

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat een schrik zeg! fijn dat het niets te betekenen heeft. wij hebben het nog niet zo gezellig gehad sinds we weten dat we zwanger zijn, dus geen ervaring mee.

14. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Suekes en niekee: welkom en gefeliciteerd:)

@princess: Jeetje daar zou ik ook van schrikken. Maar heb ook wel vaker gelezen dat het kan komen na een leuke nacht ;). Omdat alles heel goed doorbloed is ofzo. Maar dan nog zou ik ook schrikken hoor. Ik heb er nog geen ervaring mee. Wel al wat "geknuffeld" sinds ik weet dat ik zwanger ben.
    Ik had trouwens vanaf mijn eisprong ongeveer helemaal geen zin meer. Maar sinds vorige week spelen de hormonen weer een beetje op:)

15. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hoi linnie,
    Ik heb t ook wel eens gelezen maar als je toch ineens bloed verliest dan wordt je toch wel een beetje angstig. Gelukkig is het nu gestopt dus ben niet meer zo erg ongerust.
    Ik had ook de afgelopen weken niet veel zin maar gisteravond had ik ook weer mn hormonen terug geloof ik.:D

16. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Ja tuurlijk ben je ongerust, ook al weet je dat het waarschijnlijk niets ernstigs is. Maar gelukkig is het gestopt.
    hahha, bij jou ook al je hormonen? Grappig he. Ik vond die eerste keer dat we het deden en dat ik wist dat ik zwanger was ook best wel raar. Het idee dat er een kindje in je buik zit:$

17. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Nou idd ben nu wel wat rustiger.
    Ja ik had echt last vd hormonen :)haha. Vond het ook wel eng moet ik heel eerlijk zeggen. Idd het idee dat er een kleintje in je buik zit en misschien merkt ie er wel wat van:$. Maar goed voorlopig maar weer even rustig aan en dan komt t best wel goed lijkt me.

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    ze schijnen het wel te merken heb ik gehoord. En nu is het nog zoo klein, maar straks als het een stukje groter is en je voelt het schoppen tijdens de sex. hahah, dat lijkt me echt heeeel raar

19. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Oh jee, zover had ik nog niet gedacht. Dat lijk me ook heel raar. Maar goed om negen maanden zonder te gaan doen dat gaat m niet worden hoor :p.
    Het zal er allemaal bij horen, er zullen nog wel meer gekke dingen voorbij komen, we zijn tenslotte voor de eerste keer zwanger en geen idee wat er allemaal gebeurt in je lijf.

20. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Je hoort idd wel vaker dat het kan gaan bloeden omdat je baarmoedermond goed doorbloed is nu..
    Moet zeggen dat ik er ook nog wel een beetje moeite mee heb... Ik blijf dan bij het plassen ook controleren (gewoon uit angst) Hihi...

Voor de nieuwe meiden: Van harte gefelciteerd en van harte welkom bij de "club" hahah.
    Is echt al een gezellig clubje geworden!
    Wij gaan eind deze week op vakantie en als we terug komen is het alweer bijna tijd voor de tweede echo dus schiet lekker op!

Nou meiden ik wens jullie een hele fijne zondag!

Deel Deze Pagina