Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    Inderdaad, het is mijn eerste kindje. Ben er 30, maar we zijn dan ook 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden, waarvan 1 jaar met medische hulp. Het was de laatste iui, mijn intake-gesprek voor ivf was al gepland op 1 sept. Dit heb ik dus mogen afzeggen :)

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @framboos: gelukkig is het na twee jaar toch gelukt. Wat zal je blij zijn nu.
    Was er een oorzaak gevonden waardoor het niet op de natuurlijke manier lukte?

3. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @linnie: nee, nooit een oorzaak gevonden. Perfect normale cyclus en laatste iui had mijn man 94 miljoen prima zwemmers. Ik weet niet waardoor het nu wel gelukt is. Maar voorlopig laat ik dit achter me :) ik zal al een gat in de lucht springen als ik op 9 aug een goede echo heb.

Is iedereen hier op natuurlijke wijze zwanger geraakt?

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wij zaten met 1 been in de mmm, deze ronde is gevolgd om te kijken of alles in orde was. nou, dat was dus zo!! na iets meer dan een jaar proberen nu dus zwanger.

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @framboos: idd, niet maar aan denken, je bent nu zwanger:)
    Ik ben op de normale manier zwanger geworden. De 2e ronde was het raak. Niet verwacht omdat mijn vriend verminderd vruchtbaar is. Ik weet wel dat we geluk hebben gehad hoor dat het zo snel is gelukt, je hoor zoo veel verhalen dat het zoals bij jullie niet makkelijk gaat.

6. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Linnie: Ja ik hoop natuurlijk dat ik wel een echo krijg. Ik denk het haast wel. De vorige keer dat ik zwanger was, kwam ik pas met 12 weken bij deze praktijk en zou ik geen echo krijgen, omdat ik deze al via het zh had gehad. Maar ze vond dat onzin en ik mocht weer kijken naar ons kindje. Dus hopelijk wil ze nu ook weer even kijken of alles goed gaat. Maar we wachten maar rustig af.
    @ Framboos: Wat heerlijk dat het toch gelukt is met de laatste IUI. Ik ben bij mijn dochter ook 2 1/2 jaar bezig geweest. We waren net voor intake geweest voor mijn 1e IUI, medicijnen lagen klaar. Ik was al helemaal door de molen gehaald en mijn arts bereidde me al voor op IVF omdat hij de kans via IUI niet groot schatte. Ik ben nog nooit zo vol ongeloof geweest, toen ik mijn test zag, na een week lang al ontkennen dat ik toch echt ongesteld moest worden. En nu mag ik het zelfs nog een derde keer mee maken, gewoon in maand 10 al.
    Zo raar die onbegrepen onvruchtbaarheid. En bij ons was dan zelfs secundaire onvruchtbaarheid , want bij mijn zoon was ik in maand 5 al zwanger. Maar wat je zegt. Op het moment dat je zwanger bent, vergeet je de hele molen snel. Toch heb ik er ook veel van geleerd. Niet bij iedereen gaat het makkelijk en het kan vreselijk confronterend zijn als mensen constant vragen uit onwetendheid dat het misschien toch echt weleens tijd wordt..... Maar ja genoeg daar over.
    Lekker genieten en op naar een mooie echo op 9 augustus.
    @ Justme: Mag je nog wel terug in het zh voor een echo ipv je oude afspraak?

Ik voel me verder prima. Ik ben wel wat moe en een beetje futloos.
    Doen jullie mee aan MvM?
    Het is hier wel een stuk minder vol dan bij het andere topic.

Ik ga even tv hangen en dan gaat het licht hier uit;)

Liefs Femme

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik heb volgende week de afspraak in de kliniek, hopelijk krijg ik dan de echo! zal wel, maar heb dat niet vermeld. ze hebben nu vakantie.

8. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Princess heel veel sterkte!!

Alle nieuwe mensen welkom.

hier nog 2 dagen voor de echo! Ben zo benieuwd ben echt aan het aftellen.

9. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi allemaal,

@ de nieuwe mensen: welkom!!

Vandaag komt mvm hier om 10 uur!
    Zaterdag hebben we het tegen mijn vader en vrouw gezegd. nou ja mijn stiefmoeder wist het al maar ze heeft netjes haar mond gehouden. ik had mijn zoontje een shirt aangedaan met grote broer. dus ik zei tegen mijn vader kijk eens naar zijn shirt, ja zegt mijn vader.......grote broer? hoezo zegt ie. ik zeg, ja hij word grote broer!! oh ben je zwanger dan? ja duhhh toen begon hij van spanning te lachen!! helemaal trots. zegt mijn stiefmoeder jaa ik wist het al........:) ik kon wel door de grond zakken want dat mocht mijn man niet weten dus ik zeg tegen haar neee je dacht het ik zei nee! oh ja klopt maar ik geloofde je niet zei ze........hahahaha
    mijn man wil het nog niet aan zijn ouders vertellen die zijn daar wat moeilijker in als we het nu zouden zeggen dan zeggen ze ja wacht eerst maar eens af wat de verloskundige zeg........(raar volk) ik vind je bent blij of niet! ongeacht wanneer we het vertellen! we waren er gister maar ze vermoeden wel wat denk ik. en ik heb dus al een beste buik. (lijk wel 6 maanden) kan mijn eigen broeken nie meer aan. en ik zag ze gister wel iedere keer kijken naar mijn buik.
    en ik was heel zenuwachtig natuurlijk.
    maar mijn stiefmoeder was helemaal door het dolle heen, toen ze hier wegreden heeft ze meteen mijn stiefzusjes gebeld, de ene is hostes in een reisbus die schreeuwde de hele bus bij elkaar en de ander begon ook heel hard te gillen hahahaha. savonds belde mijn vader op of ze het tegen mijn oma mochten vertellen eerst zei ik nee maar later heb ik terug gebeld want ik gun het ze wel om het namens mij te vertellen. wat was mijn oma's reactie............waar begint ze aan:) hahaha maar ze is wel heel blij voor ons.

mijn werk is ook al op de hoogte en ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb, scheelt een hoop stress en ze vonden het ook heel leuk.

morgen intake........spannend!! zouden ze dan een hartje kunnen horen?

10. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss, ahh wat leuk. Je kan er nu dan ook vrij over praten. Waarom is je vriend bang voor de reactie van zijn ouders? Hoe denkt hij dat ze gaan reageren?
    Ik denk niet dat je het hartje kan horen, maar ik denk wel dat je het kan zien knipperen. Goed van je dat je mee doet aan mvm. Kom je die test nog even showen hier?

Nieuwe WELKOM.

Vanmiddag probeer ik wat beter terug te lezen

11. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    cupid, hij is bang omdat ze de vorige keer niet zo fijn reageerde. vandaag kwamen meerder buren naar ons toe met DE vraag of we zwanger waren hahaha zo duidelijk is het dus al! Ik zal vanavond ff een foto maken en erop zetten.

12. roos1

roos1 Bekend lid

25 mei 2011
    554
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Nog een topic voor maart-mama's! Als je't mij vraagt komen er veel maartbaby's! :)

Wij verwachten, na een half jaar hormonen en 2x iui, ons eerste kindje rond 7maart en hebben vorige week onze eerste echo gehad (mét een mooi kloppend hartje...dat was een hele opluchting!)

Erg spannend allemaal.... :)

13. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    @roos: nog eentje die de hormonenmallemolen heeft meegemaakt.. :) eind goed, al goed!

Hier al heel de dag een flauw gevoel en ook totaal geen hongergevoel.. precies alsof ik net zwaar gegeten heb, ook al is dit niet zo. En straks bbq met het eerste mooie weer deze zomer! :)

14. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    zo ff een update, we hebben het toch maar verteld tegen mijn man zijn ouders en ze reageerde heel goed en zijn heel blij................zoo weer een zorg minder!!

15. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miss wat fijn!! Hoe was mvm? haha zelfs buren die naar je toe komen?! Ik heb wel een foto gemaakt van mijn buik maar meer om dalijk te vergelijken.

Roos, gezellig. Al zitten hier ongeveer dezelfde meiden op enkele na haha.. Ik vind het bij de bevallingslijst best meevallen met de drukte.

16. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hier mijn mvm test
    zometeen stuur ik er nog 1 met mijn buik.

17. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    en zie hier mijn BUIK.
    ik had een klein buikje van mijzelf maar echt heel klein inmiddels wel 3 keer zo groot.

18. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    hiiii allemaal,

jeetje miss, wat een buik, haha. je geloofd eigenlijk bijna niet dat je pas bijna 6 weken bent. Bij mij zie je bijna niets volgens mij. Heb wel een lichte ronding onder mijn navel die er volgens mij 3 maanden geleden niet zat, maar weet het eigenlijk niet zeker, haha.

@framboos: lekker bbquen. Heb ik vanmiddag gedaan op mijn werk met de kinderen. Was wel lekker had alleen heel weinig trek.

@roos1: welkom roos. Ja zijn best wel wat maart topics he. Deze is wel aardig bij te houden moet ik zeggen :)

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @miss, das wel een buik ja..... ;) maar fijn he zo'n streepje...

kan bijna niet wachten tot vrijdag, mijn echo!!

20. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @justme: spannend vrijdag. Ik mag volgende week woensdag eindelijk voor mijn eerste echo. Kan ook echt niet wachten maar de tijd gaat zooo langzaam

Deel Deze Pagina