Hai, Ook ik verwacht een kleine, 8 maart ben ik uitgerekend. Het is mijn tweede en de laatste keer dat ik hier online was, was 8 juni 2009.. exact 1 dag voor de geboorte van mijn kleintje. mooi he? Ik zit nu op werk en ik krijg enorme pijn in mijn bovenste gedeelte van mijn onderrug, alsof iemand erin zit te prikken. toen dacht ik...hup naar het forum! mijn symptonen zijn: - moe (uiteraard) - gevoelige warme borsten - van dat weeige water in mijn mond - pijn in onderrug - complete blijdschap! - sinds januari ah proberen!!!
ik ben ook zwanger, dit topic is iets rustiger, beter bij te houden ik ben 8 of 9maart uitgerekend, 22 juli 1e echo in ziekenhuis (7wk) daarna hoeplijk door nr verloskundige!! Dit is mijn 1e zwangerschap ben heeel erg gespannen, symptomen: Buikpijn al voor nod (gevoel ongi te worden..) maar er komt niets.. hoort dit erbij?? Moe, mr vooral slecht slapen verder niet groetjes
Dat andere topic is al mégadruk idd, zullen we hier anders gewoon een schaduwtopic van maken? Ong.krampjes zijn heel normaal hoor, niks om je druk over te maken
dankje pickl is het dna ook normaal dat je verder nog niet echt klachten hebt geen zere borsten niets, dat maakt me onzeker...(dit ben ik van nature al)..mr schaduwtopic hihi prima..
Wat gezellig dat er wat meer meiden toch ook hier willen kletsen haha.. Ja op t andere forum gaat t zo snel dat ik t gewoon soms niet kan bijhouden... Maar vind het wel leuk om te zien dat er veel meiden een kindje verwachten in maart! Hoe voelen jullie je? Zelf heb ik alleen wat last van mn banden maar verder weinig last tot nu toe.. verwachten jullie je eerste kindje of hebben jullie al meer kindjes? Ik heb zelf een zoontje van 1.. Fijne avond meiden!
anne ik heb ook weinig last.. Ook helemaal niet van mn borsten.. Had ik ook bij mn vorige zwangerschap niet.. Dus wil helemaal niet zeggen dat t niet goed zit hoor!
Ik heb ook niet echt last. Ben wel moe en heb iets gevoeligere tepels (geef nog bv, zoontje is bijna 7 mnd). Maar vaak beginnen de kwaaltjes pas met een week of 6, dus nog niet te vroeg juichen haha.
Ja he Pickle, Ik had het bij mn eerste zwangerschap ook niet meteen maar weet eigenlijk niet meer wanneer het wel kwam. Want ben daarna wel een hele tijd smorgens misselijk geweest en s'avonds hartstikke moe.. Maar je leest hier zoveel veel verhalen van het meteen moe zijn dat ik ook ff begon te twijfelen..
hey dus even ter gerustelling (heb er zelfs al een topic voor geopend..) jullie hebben dus buiten de lichte menstruatie achtige buikpijn ook nergens last van??? pfff ik ben zo bang, heb een voorgeschiedenis waarbij ik in eerste instantie dacht dat ik gewoon nooit zwanger zou kunnen raken en nu is het zover en kan ik er gewoon niet van genieten.. daar baal ik van. Ben gewoon zo bang en twijfel... liefs anne
Nope, het zegt echt niets over het wel of niet goed gaan van de zwschap hoor. Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer je niet teveel zorgen te maken. Heel begrijpelijk dat je nu zo in de zenuwen zit hoor, maar bedenk je ook dat de kans dat alles goed zit het allergrootst is!
Hallo meiden, pfff ik ben weer uit mijn bed gevallen hoort dat ook bij het zwanger zijn? Dit is voor mij de tweede keer ik heb een dochter van 11 uit een eerdere relatie toen ik haar kreeg was ik 21.. Dus ik heb straks een ukkie en een puber Bij mee nemen me zere borsten en strak gevoel af maakt mij ook een beetje onzeker hoor heb weinig symptomen heel af en toe voel ik mijn buik maar ook niet zo als in het begin hoop maar dat het goed zit. Ik krijg Woensdag mijn eerste echo nog wel in 3D ook. Doe mee aan een onderzoek in het Erasmus ziekenhuis daar word ik gevolgd van 6 weken tot 14 weken, dan krijg ik elke weer een 3D echo van een half uur!! Als er nog meer mensen zijn die dit leuk vinden en in de buurt van Rotterdam wonen of het er voor over hebben om elke week naar Rotterdam te komen laat het mij even weten... Nou meiden ga maar proberen om weer even te slapen
ooow jee, uit je bed gevallen misschien droom je nu meer en val je dan door t draaien? Ik heb t zelf nog niet gehad en ook niet tijdens mn vorige zwangerschap.. Wat leuk dat je een 3d echo krijgt! Wat een geluk zo vroeg al een echo!
Ow wat ik wel heb.. Ik word elke ochtend zooow vroeg wakker! In slaap vallen is geen probleem maar heel vroeg ben ik weer klaarwakker... Hebben jullie dat ook?
Hahaha dat bedoel ik met uit bed gevallen dat je vroeg wakker bent.. Is hier in rotjeknor een gezegde als je vroeg wakker bent. Wat heb jij voor symptomen allemaal happymom??
Hoi allemaal, Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben. Ben 12 maart uitgerekend. Zooo spannend. Het is de eerste. Voelt nog wel heel onwerkelijk, maar wel heel leukk. Ben begin mei gestopt met de pil en nu al zwanger, nooit verwacht. Mag ik me bij jullie aansluiten?
Ow haha.. Ik er serieus op ingaan haha... Maar hier dus nog een vroeg uit bed gevallen haha.. @ Linnie natuurlijk hartstikke gezellig! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!