hoi Miracle, welkom op deze site, je mag gewoon meedoen. Gaat alles goed met de zwangerschap. Voel je het al veel bewegen. Heb je verder klachten of wandel je er zo doorheen. Is het je eerste kindje.
Hoi, ja het is me eerste kindje , bewegen doet het als de beste , ik zit in de ziektewet vanwege rug en zwangerschapsmigraine klachten , dus helemaal er zo door heen wandelen doe ik jammer genoeg niet
Hallo Little22Miracle!! Welkom hier!!!! Alles oke? Lekker aan het genieten van je zwangerschap????? Vertel! Eerste kindje?? Oh...dat had Veel geluk ook al gevraagd....... Interesse..... Lila
Fijn dat er geen onrust is!!!! Voel jij je er ook gerust onder??? Hoop het!!!! In ieder geval wel fijn dat je regelmatig controle/echo hebt!!!! Kun je ook lekker weer even je kindje zien!!!!!!
@lilaatje76 : Ja eerste kindje allemaal erg spannend , en geniet lekker van me zwangerschap. @ veel geluk : gelukkig hoef je niet ongerust te zijn . En ene kant hebben die extra echo's ook weer voordelen . vandaag pret echo gehad even lekker een half uur naar de kleine kijken, al vond ik het wel vreemd, hij is nu 600 gram en maar 21 cm, naar mijn mening wat te klein, maar de vk vondt het niet verontrustend... voor de zekerheid nog is opgemeten en daar kwam mijn uitgerekende datum zelfs tussen 15-03 en 18-03 ,
Hey dames, Het is weer weekend dus weer ff tijd wat te schrijven. Allereerst Miracle, welkom en nog van harte met je zwangerschap! Jammer dat je je niet zo goed voelt @Veel geluk, wat super dat die controles wat dat betreft in Nederland goed zijn he? Dat maakt het toch iets minder zorgelijk allemaal. En die extra echo's zijn stiekem ook wel heel leuk... @Lilaatje: Onze oudste Jeremy ligt inmiddels op zolder, dus die kamer is nu zo goed als klaar..gelukkig... Joey wil niet van zijn kleine kamertje af, dus die hebben we maar een beetje gepimpt met een voetbal behangrandje, wel heel leuk geworden. Jeremy's oude kamer moet dus nog omgetoverd worden tot kamer voor de beeb. Tja...en als die spullen voor de beeb staan dus nog op onze slaapkamer, dus word ik elke morgen wakker in een puinzooi. Maar Guido gaat als het goed is dit weekend de kamer sauzen, en met een beetje mazzel is de rotzooi morgenavond weg Tja...mijn werk. Het is inderdaad geen vrijwillige keuze, maar eigenlijk ook niet iets waar ik heel erg rouwig om zou moeten zijn. Er is nog weinig uitdaging in het werk, de hele functie is uitgekleed, en binnen 1,5 jaar gaan ze centraliseren naar het midden van het land, dat is voor mij geen doen. Van een afscheid was het toch wel gekomen. Ik ben nu vanaf 1 december vrij en ga pas per 1 september 2012 uit loondienst en krijg ook nog geld mee. Ik heb me van de week maar ingeschreven voor een kleine studie Medische Terminologie, ik ga na mijn herstelverlof ook zoeken naar een administratieve/secretariële functie in zorg, dus leek deze cursus wel een leuke aanvulling daarop. Vul ik mijn tijd toch nog een beetje nuttig in Toch is het wel spannend hoor, die laatste werkdag in zicht. Beetje een eng idee dat ik na 30 november nooit geen aanvraag meer in zal schrijven....dat heb ik toch ruim 12,5 jaar gedaan.... Aanstaande maandag moet ik naar de bekkenfysiotherapeut ivm de verzakking die ik na de bevalling van de jongens heb opgelopen. Ze gaat ff inwendig kijken Wel vermoed ze dat een derde bevalling de problemen niet zal verergeren, dus dat is wel weer een geruststelling. Ik hou jullie op de hoogte. Allemaal een superfijn weekend! gr. Sandra
Hallo allemaal Zo......net terug van een weekend weg met mijn mannetje...... Heerlijk hotel in Amsterdam, wel raar hoor, zonder kind! Gelukkig was de kleine in mijn buik mee en voelde ik die regelmatig trappelen (of wat het dan ook is!!! hahahaha). Nog ff voor t slapen gaan de mail kijken natuurlijk!!!!! Sandra; spannend weekje voor jou........laatste werkdagen!!!! Succes!!!! Wat leuk dat je nog een cursus op gaat pakken!!! HOe is het me je huis gegaan?? Alles volgens plan en weg met die puinzooi???? Hahaha......... Ik hoop dat over twee weken mijn handige schoonvader komt om e.e.a op te hangen en mijn moeder komt gordijnen maken!!! Ga nog ff kopje thee doen en dan lekker slapen!!!
Heb een vraagje aangezien jullie zo beetje gelijk lopen allemaal. eergister weer op controle bij de VK, nu is me kereltje 30 cm en 600 gram en iedereen vindt dat zo groot voor dit termijn van me zwangerschap, dus mij vraag is hoe groot zijn/waren jullie wondertjes met dit termijn
Hier is het ook zoiets. Als je van die online week-per-week zwangerschapsdagboeken bekijkt, dan staat er toch netjes 30cm voor 24 weken zwangerschap. We zitten toch ook al over de helft, he? En hij moet nog tot 50cm.
Ja had het ook al opgezocht maar omdat iedereen in mijn omgeving zat van WOW wat groooot enz ,,, kreeg al helemaal horror beelden voor me van een mega baby hahaha
Was net beetje op het forum aan het kijken......nu is er al een augustus 2012 forum!!!!! Even gelezen.....mensen die net weten dat ze zwanger zijn!!! Oh...ik weet het nog zo goed, jullie????? En ..nu zijn we al haast aan het aftellen........spannend allemaal. Hebben jullie alles al klaar thuis?? Of nog druk bezig??(of nog helemaal niets?). Ik ga nu lekker slapen..........ben kapot!!! Trusten! Lila
Goedemorgen meiden, Ik kom denk ik ook maar weer gezellig meekletsen. Al is het een tijdje geleden. Hier ben ik begonnen met aftellen Nog 83 dagen ongeveer. Morgen nog 12 weken dus begint echt wel spannend te worden Hoe gaat het met julie?
Hier ook al stiekem aan het aftellen Gelukkig wel bijna alles klaar. Kan niet wachten tot ik zwangerschapsverlof heb. Haha
@ Little2Miracle, hier is gelukkig ook bijna alles klaar. Het kamertje is af het bedje en de commode staan erin. Gister alleen de gordijnen terug moeten brengen om korter te laten maken. Moet alleen nog wel de commode opruimen en het bedje op maken. Maar eerst even wachten op de kasten zodat ik het boven een betje kan herindelen Wanneer begint je verlof?
6 Feb heb ik verlof en wanneer jij? , Ik moet alleennog de lamp ophangen,maar al 3 x de verkeerde meegekregen . Oh jij schiet ook al Lekker op
@ Little22miracle, dat is no even doorbijten dan. Hopelijk is het snel februari. Ik werk niet dus heb al verlof Vervelend zeg dat je de verkeerde lamp telkens mee krijgt Ik heb gister lampjes gehaald dus denk dat we ze van het weekend wel op gaan hangen Ben maar langzaam begonnen met de kerstboom opzetten. Misschien nog een beetje vroeg maar het gaat me vast niet lukken om alles in 1x te doen.
@Mupkuh. ja het is nog even doorbijten, al doe k wel werken op therapeutische basis Dit Jaar de kerst boom niet voor mij woon 4 hoog en om um straks weer naar beneneden te sjouwen Pff . Dus maar Gezellig wat extra kaarsjes . En een mini boom . Ja Baal echt van die lamp maar is niet anders. En alles op je gemak v ersieren heb ook. wel wat heb je er meer plezier van
@ Little, wij ook maar een klein mini kerstboompje. Husbie houd er niet zo van, dus een grote komt er hier niet in Dan valt niet mee zeg 4 hoog. Hopelijk wel een lift anders zal het nog wel zwaar worden.
@Mup : Nee geen lift haha. Maar komt goed , heb een goede maxi cosi ,. dus de eerste tijd kan me kleine kerel daar in als ik naar beneden/boven moet. En heb een lieve vader die de zware boodschappen doet 1x per week . Dus al met al moet het goed komen, was bezig met een nieuwe woning maar ja de baby kamer moest ook gedaan , dus dat ging voor dus ergens volgend jaar augustus ga ik me weer inschrijven. Ja een kleine kerst boom is ook leuker hoor , lekker knus haha.
@ Little, dat is wel minder maar wel goed voor de lijn Lief van je vader. Wij woonde ooit op de 2e verdieping vond dat al zwaar. Wel fijn als je staks een huisje hebt met een tuintje als de kleine begint te lopen enzo.