Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Ja daar gaan we idd voor, we zullen zien, en moeten maar het beste er van maken he haha

2. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi.....het was aardig stil op het forum....maar nu al aardig wat berichtjes erbij!!! Leuk!!!!!
    Mupkuh...leuk dat je weer mee komt kletsen!!!!
    Hier alles oke. Bij vk donderdag wel gebleken dat ik bloedarmoede heb (ijzer tekort). Medicijen en floradix.......was beetje duizelig. Verder oke hoor!!!
    Ben stiekem ook al aan t aftellen voor t verlof! NOg 4 dagen voor kerst en nog 6 dagen na kerst, 24 januari laatste werkdag!!!!!!!
    Zaterdag komt mijn schoonvader helpen klussen (vriend met twee linkerhanden...gelukkig heeft zijn vader twee rechterhanden!!).

Ga nu lekker mijn bedje in, trusten!

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden :D

4. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Un hele goede morgen :D..
    pff moet wachten van 8:00 tot 17:00 komen ze me nieuwe bankstel brengen wat een dag haha...

5. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    @lilaatje gelukkig is alles verder oke en kunnen ze gelukkig tegenwoordig bijna alles behandelen :D
    en wat ga je klussen?

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Little, hoop voor je dat ze vroeg komen want wachten is zoooo vervelend...

7. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Ja en tis altijd zo als je denkt ff snel boodschappen doen staan ze aan je deur:p ,, en als je braaf aan het wachtten bent komen ze 5 min voor tijd haha

8. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    En.....heb je je bankstel al??????
    Kloten is dat, voor t zelfde geld komen ze om kwart voor 5 !!!!

Zaterdag wordt er bij ons in de babykamer het spul opgehangen. (mag ik dat wel klussen noemen??).
    Boven de commode komt een hele grote houten bak (ivp plankje), verder moeten de rails van de gordijnen opgehangen worden zodat mijn moeder de gordijnen die ik nog had kan vermaken.
    Ook hoop ik verduisterende rolgordijnen te hebben, kunnen die er meteen voor!
    Verder nog twee plankjes........ach van die dingetje!

fijne dag.....hoop dat je snel op je bank kan liggen!

Lila

9. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Nee me bank is er nog steeds niet,
    dus maar begonnen met me keuken te verven ( je moet wat haha )

Ja dat valt wel onder klussen ;) succes

10. veel geluk

veel geluk Actief lid

4 aug 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

ik ga volgende week als alles goed gaat weer met zwangerschaps gym starten.
    Hier is de babykamer nog niet ingericht.
    Ik heb ook nog tot 25 febr. te gaan. Daarna Verlof tot 1 juli.
    onze oudste had deze week de waterpokken.
    Gelukkig is ze er goed door heen gekomen.
    Heeft iederren een leuk sinterklaasd gehad.

11. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja .... leuke sint gehad....nu op naar de kerst!
    Als ik alle kerstliedjes weer op skyradio hoor heb ik wel weer zin om mijn huis een beetje kersterig te maken!!! Hahahaha............

Ik ga 24 jan met verlof en begin dan na de zomervakantie weer met werken! Kijk er naar uit!

Fijne avond!

12. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Meiden ik heb even een vraag heb ineens een dikke linker Voet met blauwe plek
    Niet gestoten ofzo maar ken um amper bewegen . Wie weer wat het is ?

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Little, ik heb geen flauw idee. Is het inmiddels wegtrokken? Hoe gaat het met de bank?

14. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Het zit er nog steers en wordt pijnlijker . Ja de bank is er haha. Kwamen om 4 uur

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Little, heb je inmiddels de ha gebeld voor je voet? Lastig zeg dat ze weer zo lekker laat zijn gekomen. Maar den bank is er en dat is het belangrijkste :D

16. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Ben Gister naar de huisartspost geweest ze konden er niks van "maken"
    Moet aankijken maar me hand begint nu ook . En me Voet is nu al 2x zo dik inclusief rode bloeduitstortingen

17. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje .... wat raar zeg van je voet!????
    Kan je er wel op lopen??????
    Heb je er ook jeuk bij??

Toen ik na mijn eerste bevalling weer aan het werk moest, kon ik ook niet werken omdat ik een dishydrotisch exceem aan mijn voet had (leek wel een olifanten-poot!!!!!!), Had er nog nooit van gehoord en ben ervan overtuigd dat het door de hormonen kwam. Kon toen ook niet lopen (lastig met een kind van 3 maand).
    Misschien heeft het met jou ook wel met de hormonen te maken!!!
    Sterkte ermee!!!

18. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Jeetje meid hoe het maar goed in de gaten allemaal lijkt mij idd niet goed!

19. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    @lilaatje : nee kan er nauwelijks oplopen maar kijk het nog even aan en als het me echt te gek wordt zit ik gewoon weer bij de huisartsenpost haha. heb geen jeuk ofzo dacht eerst misschien door me antibiotica kuur maar dat lijkt de huisarts sterk aangezien ik die kuur twee maanden geleden ook heb gehad, maar goed ze stond dus voor een raadsel, me bloeddruk en alles was goed dus vond ze het niet nodig om me door te sturen ofzo.

@cvermeulen1979 : Ja doe ik ook zeker ben er ook niet echt gerust op.

20. SandraV

SandraV Lid

19 okt 2011
    30
    0
    0
    Zwolle
    Hey meiden,

Was ik weer! Alles goed met jullie? Hoe is het nu met je voet Little22Miracle? Wel raar he, nog mee naar de huisartsenpost geweest?

Ik zit inmiddels nu 1,5 week thuis. Moest best even wennen hoor, maar onze hond werd gesteriliseerd en had best wat zorg nodig, ik ben begonnen met mijn studie en heb de eerste twee lessen al afgerond en.......DE BABYKAMER IS ZO GOED ALS KLAAR, YES!!! Bijna alle kamers van de kids zijn nu voor elkaar, geeft wel een rustig gevoel hoor. Op naar de kerst, gisteravond hebben we de kerstboom maar vast neergezet. Sinterklaas hebben we vrij eenvoudig gevierd, allebei de jongens geloven niet meer, maar willen natuurlijk nog wel graag een cadeautje;)

Gisteren zou ik eigenlijk met de kids gaan voor een 3-d echo, maar dit kon helaas niet doorgaan. Heb nu een afspraak staan voor
    23 december. Heb de jongens wel even goed duidelijk gemaakt dat we NIET tussen de beentjes gaan kijken:D

groetjes Sandra

Deel Deze Pagina