Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    allereerst iedereen een heel mooi en bijzonder 2012 toegewenst.

ik zit geloof ik in 2 maart forums maar had deze nog niet ontdekt.. haha

mag ik me hierbij toevoegen???

ik ben 21 maart uitgerekend, sommige van jullie ken ik al uit het andere topic.. maar zal nog even iets in het kort over mijzelf vertellen.

ik ben in september 22 geworden en nu bijna 29 zwanger van ons eerste kindje.. kom uit omgeving van rotterdam en ben afgelopen juli getrouwd. we zijn bijna 7,5 jaar samen waarvan we 1,5 jaar samen wonen en we hebben 3 chihuahua's hihi

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
  3. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    Jaa tuurlijk... ik zit er al bij sinds deel 1 :D

4. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hoi Sheena,
    leuk :) dat je ook hier zit ;).
    ik ga de andere is verkennen.

en heb gestemd ;)

5. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal......

Allemaal een gezond en gelukkig 2012 gewenst!!!!!!

Lila x

6. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Meiden ik heb een vraag of jullie dit ook herkennen.
    Ben nu 28 wkn & 3 dagen zwanger, heb sinds zaterdag best wat steken in me buik ( en onderbuik lijkt wel me banden) ook was de kleine erg actief met schoppen nu voel ik hooguit een draaibeweging en misschien 2x op een dag een licht schopje, is dit normaal voor dit termijn ( groeispurt ofzo?)

7. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ little miracle.. dat kan best hoor, als je de kleine maar 3x per dag voelt dan is het goed zei mn vk... en dan hoeft het niet heel druk te zijn maar je moet gewoon de kleine voelen.

ik heb sinds iets meer dan een week regelmatig menstruatie achtige kramp en dit is waarschijnlijk rijping van mn baarmoedermond zei de vk... zolang je geen bloed of iets dergelijks verliest is buikpijn geen probleem op dit termijn...

8. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    @Sheena: Heb mijn vk gebeld en die komt zo toch kijken omdat ze het niet vertrouwd ( heb afgelopen donderdag met spoed in het ziekenhuisgezeten, ivm ze dachten verlies van vruchtwater,)
    Ook is 3x voelen te weinig ( volgens mij verlos) . Maar ik ben al bijna me hele zwangerschap bekend met buikpijn/steken , maar dit is gewoon zo erg dat ik bijna niet meer kan lopen. en dan in combi met het weinige bewegen in 1x ,.. ik vertrouw het niet zo

9. veel geluk

veel geluk Actief lid

4 aug 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey little Miracle,
    Hoe gaat het is het allemaal weer in orde. Het kan inderdaad nu nog zonder zorgen zijn dat je je ukkie niet de heledag voelt. Het slaapt ook veel. En steken had ik gisteren ook last van, maar zolang het maar weer stopt dan is het niet zoveel denk ik.
    Ik hoop dat je vk je gerustgesteld heeft. bij mij bleek het veel afscheiding te zijn en geen vruchtwater maar ik was toen 39 weken. Dus nu zou ik het ook niet zo kunnen zeggen.

Vanmorgen de extra groeiecho gehad maar ons ukkie doet het keurig met 2 bloedvaten in de navelstreng. Voor nu krijgt het genoeg voeding. Met een maand weer een groeiecho om te zien of het dan ook goed gegroeid is.

10. veel geluk

veel geluk Actief lid

4 aug 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag dat er nu al vrouwen in hun 30 of 31 weken zwanger zijn zitten.
    dus met een week of 9 kunnen de eerste baby's erzijn.
    Ik ben benieuwd van wie de eerste er zal komen.

Gr. Veel Geluk

11. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Ik lig nu aan de ctg

12. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    @ littlemiracle.... hoe was de ctg alles goed??

13. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Er was wel wat minder activiteit. Maar niet om me erge zorgen over temaken".ze denken dat de kleine een groeispurt doormaakt. Zn bloeddruk en groei waren goed. Nu beweegt ie ook weer wat meer. Moet hem nu regelmatig voelen. En anders morgen weer terug

14. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    fijn dat er niets ernstigs is uitgekomen....

rust nemen....

15. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Little22Miracle: de baby al gevoeld???? Hoop dat je regelmatig een teken van leven krijgt he?? en anders aan de bel trekken.
    Heb zelf twee weken geleden 2 nachtjes in zh gelegen met een bloeding. Schijnt heel veel voor te komen, maar ze nemen het zekere voor t onzekere.........altijd contacten hebben ze mij gezegd!!! Dus bij twijfel:gewoon weer bellen he??? Maar ik hoop dat t niet nodig is!
    Hier alles oke. Nog lekker vakantie. Idd wel spannend, we kunnen gaan aftellen. Moet zelf nog ruim 9 weken..........ga vandaag weer lekker thuis aan het klooien. Kast gekocht voor bij zoon op de kamer, even lekker spulletjes uitzoeken en opruimen (nesteldrang???). Wil van de week ook de babyspullen vast gaan wassen.........heb zo'n gevoel dat t wel eens eerder zou kunnen komen en heb graag mijn dingen klaar. Hihi....... Toch mooi weer om binnen te prutsen, buiten is t drama!!!!!! Geniet allemaal nog van de babybuik. Hebben jullie (of gaan jullie) nog foto's (professioneel) laten maken van de buik?????

16. SandraV

SandraV Lid

19 okt 2011
    30
    0
    0
    Zwolle
    Hey dames,

Allemaal nog de allerbeste wensen voor 2012!!

@Lilaatje en Little22Miracle: Er is hier wel het een en ander gebeurd he? Ook ik heb vorige week een nacht in het ziekenhuis gelegen ivm contracties om de 4 minuten. De harde buiken zijn nog niet helemaal over, maar afgezien van een wat verweekte baarmoedermond, heb ik geen ontsluiting en dat is het allerbelangrijkste.

Hoe is het nu met jullie? Alles weer rustig? @Little: voel je de beeb weer regelmatig nu?

@Lilaatje: is het nog nodig om alles wat je nieuw voor de beeb hebt gekocht, te wassen? Ik hoorde laatst dat dat niet meer hoefde, of heb ik het nou verkeerd?

x Sandra

17. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    #617 Little22Miracle, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt: 3 jan 2012
    Heb nog niet echt wat gevoeld ja 2 plopjes te vergelijken met als je de beeb voor het eerst voelt.Moet sowieso straks de vk weer bellen en gister waren die meiden van de verloskamers heel lief, als je het niet vertrouwd kom je morgen gezellig langs ( vandaag dus) en desnoods de rest van de zwangerschap dus dat is wel fijn dat het serieus wordt genomen:).

Ik hoorde ook dat je de kleertjes niet meer hoefde te wassen

@san bij jou nu wel alles weer in orde? was denk ook wel schrikken, jij ook nog de beste wensen;)

18. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Sandra......ook jij dus niet alles vlekkeloos....hoe is het nu met je????

Kleertjes wassen....geen idee..
    Ik ga de hoeslakens en hydrofiel luiers enzo wassen......(ligt al bijna 7 jaar in de kast...hihi...........) Heb voor de zekerheid neutral wasmiddel gekocht. Alles weer even fris........

Lila

19. SandraV

SandraV Lid

19 okt 2011
    30
    0
    0
    Zwolle
    Hey dames,

Hier alles nu weer redelijk rustig hoor, nog steeds wel vrij veel harde buiken, maar deze doen blijkbaar niets qua ontsluiting of iets dergelijks dus ik maak me er maar niet al te druk om. Volgende week weer voor controle naar de VK, dan zullen we het er nog wel over hebben, ik hou jullie op de hoogte.

@little22miracle: hoe is ie nu? Inderdaad heel fijn dat ze je wel serieus nemen, dat is lang niet altijd overal zo:(

Heb gisteren voor de zekerheid toch ff de kraamconsulente gebeld. In principe wordt nog steeds aangeraden de kleertjes wel te wassen, maar dan zonder wasverzachter. Vind het zo zonde van de nieuwe pakjes, maar ja, als het nodig is.....dan doen we het natuurlijk. Moest wel de wieg weer laten bekleden. Baby mag niet in de kinderwagen slapen snachts, en ik vind een ledikantje de eerste paar weken nog zo groot....complete wiegbekleding via internet besteld en er meteen maar een nieuw matrasje bij gedaan...was weer een rib uit mijn lijf...zucht:(

x San

20. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    @san ja gister weer aan de ctg maar sinds gistermiddag weer veel beweging.

Oh goed dat ik dat weet wou de kleine namelijk in de wagen laten slapen de eerste week

Deel Deze Pagina