hoi meiden, Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb wel erg last van mijn banden, maar met de buikband gaat alles me beter af. Verder is het hier rumoerig. Little vervelend dat je weer een CTG moest hebben. Ik snap je angst wel. Vermeulen: was alles goed met de echo. Als verder alles meegroeit geeft het niet zo veel toch. Ons kleine meisje heeft al 2 nachten in een groot bed geslapen. tot nu toe gaat dat prima. Ze vindt haar meubels wel leuk. morgen naar de verloskundige. Volgens mij is er geen reden voor bezorgdheid. Al voelde ik ons kleintje vrijdag ook veel minder. Mogelijk dat hij/zij sliep of zo.
Hallo dames Alles was goed met de kleine lag iets boven het gemiddelde is 50 en zij lag op 53 zoals ik begreep op de bovenste curve maar niet zorgwekend het was dd heerlijk om weer even te kijken. alleen wordt het zo groot dat je het steeds minder goed ziet haha verder ben ik zo benauwd en moe en duizelig, hebben mij nagekeken en ook gekeken naar andere oorzaken maar kunnen niest vinden dus te wijten aan de zwangerschap. Nog een aantal weekjes afgesproken als het kindje zo doorgroeit dat het met 37 wk wordt opgewekt dus dat bekend nog 7 wk dan gaat het in eens snel hahaha en wij moeten nog zoveel doen in huis. AS ZONDAG FOTO REPORTAGE VOOR DE GEBOORTEKAARTJES IK BEN BENIEUWD. FIJNE DAG ALLEMAAL GROETJES CHANTAL
@ veel geluk: Voel je de kleine nu wel weer goed?.. @Cvermeulen: Fijn dat het allemaal goed gaat, ook wel fijn dat je afspraken heb kunnen maken omtrent wat als ze de kleine zo door blijft groeien, mijn gyn wilt er niet aan zolang me kleine het goed heb enz mag ik gewoon doorlopen, maar nu heb ik blijkbaar toch zwangerschapssuiker dus over twee weken hoor ik meer
CVermeuelen: Fijn dat het goed gaat.............ja....je kunt nu gaan aftellen...gek he??? Ga je professionele foto's laten maken? Little: zw.schapssuiker??? Daardoor kan het kindje toch ook groter zijn, heb ik wel eens gehoord???? En nu??? Krijg je daar iets voor? Of afwachten....... Veel geluk: Fijn dat de buikband helpt. En gaat t goed met je dochtertje in het grote bed?? Of.........nog ff wennen!!??? Hier alles oke. Lekker aan t prutsen thuis. Voel baby prima en heb regelmatig een bobbel op mijn buik, erg leuk!!! Beentje, voetje, handje???? Geen idee......hahaha........... Fijne dag! Lila x
@Lila : Ben een zogenoemde twijfel geval , daarom nu 2 weken een aangepast eetpatroon en als me waardes dan goed zijn verder met het eetpatroon en anders verder kijken hoe en wat
gisteren bij de verloskundige geweest. Ik heb een prik gehad voor resus. kindje heeft positieve bloedgroep. verder gaat alles goed. Ons pukkie slaapt goed in haar bed.
Nou......hier ben ik weer! Gisteren uit eten geweest met collega's. Wou tegen half 12 naar bed. Nog ff plassen..........o jeeeee. weer bloed!!!! Niet heel veel, maar toch................ Twijfel twijfel twijfel....niet gebeld. Ook niet zo goed geslapen. Bloeden stopte wel vrijwel direct. Toch had ik vanmorgen niet een goed gevoel. Steeds die twijfel en een stem in mijn hoofd die zei " weer bellen bij bloedverlies, want het hoort niet!". Heb toch maar de vk gebeld. en zij is gekomen om buik te voelen en hartje te luisteren. Voelde en klonk goed en niet doorgestuurd naar zh. Waarschijnlijk weer een adertje ofzo................... Vandaag maar niet veel gedaan.......................... Hoop dat bij jullie alles goed is! Fijndat de kleine goed slaapt in het bed, Veel geluk! En die prik.......is 1 prik voldoende??? Fijn weekend! Lila
Hoi meiden, betwijfel het of jullie me nog kennen. Ben niet echt trouw geweest zegmaar . Ik dacht laat ik es even kijken hoe t met de andere meiden gaat en even wat laten horen! Zijn er al meiden veel te vroeg bevallen of zitten de kindjes nog veilig in ieders buik? Hier is alles goed. Alles staat klaar, alles is af. Zelfs t kaartje incl naam hoeft maar besteld te worden met 1 druk op de knop. Over een paar weken alvast enveloppen schrijven. De beeb maakt t goed, een jongen trouwens, en is druk aanwezig. Ik slaap dit keer nog steeds op mijn buik, hoop dat dat niet erg is voor de kleine maar ik wordt gewoon zo wakker... Ook ik kan steeds zijn hoofd of billen aaien, hij steekt flink uit, haha. Mn placenta ligt achterin. Soms ook echt een armpje dat onder mn huid voorbijkomt. Verder ben ik rond kerst ontslagen dus ik geniet alweer een maandje van mn exclusieve tijd met Fynn. Daardoor had ik ook alle tijd de boel compleet te maken. Ik ben er niet heel rouwig om, maar mis mn contact met collegae best wel erg. Ik zal proberen af en toe eens te komen kijken nu ik wat meer tijd heb. Xx Sue
Hallo Sue Leuk dat je ook (weer) komt meekletsen!!!!! Gezellig! Het is de laastste tijd wel rustig op het forum!!!! Spannend allemaal he??? Komt nu dichtbij. Ik ben sinds de kerst in de ziektewet, maar ben wel die 6 dagen naar mijn werk geweest, eigen tijd ingepland. Gisteren echt laatste werkdag gehad, dus nu.....relaxen!!!!! Alhoewel: ik heb van alles in mijn hoofd wat ik nog wil (noemen ze dit nesteldrang???? Hahahahahahaha). Hoop dat we nog gezellig kunnen kletsen voordat de baby's komen! Lila x
Hier gaat het redelijk zit nu 4 weken thuis en de muren komen echt op mij af, heb weinig puf en energie om iets te doen maar wil in mijn hoofd zoveel. Mis mijn werk en de dagelijkse romplomp die dit alles met zich meebrengt mijn wereldje is op het moment zo klein Ik heb net weer een potje zitten huilen (lucht wel op zullen ook wel hormonen zijn) Ik sinds maandag ook nog een middenoorontsteking gelukkig begint de antibiotica te werken en wordt de pijn minder alleen nog steeds geen gehoor en mijn evenwicht raakt uitbalans heel vervelend. Mijn man is wel begripvol en doet nu ook alles in huis en brengt en haalt de kleine van de opvang op maandag en woensdag. Alleen als ik dan zeg hoe ik mij voel dan begrijpt hij dat en zegt er dan achter aan dat heb ik ook DAT MAAKT MIJ ZO BOOS BEN JIJ OP ZWANGER EN KUN JE LICHAMELIJKE BIJNA NIETS MEER!! Dan krijgen wij daar ruzie over en voel ik mij nog rotter Ik hoop dat jullie mijn klaaggezang niet vervelend vinden maar moest het even van mij afschrijven Groetjes Chantal
Beste CVermeulen.... Wat vervelend dat je je zo ellendig voelt!!!! Balen!! En....dat klagen....mag!! Daar is toch ook dit forum voor??? Geen probleem hoor. Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is. Ik vroeg mijn vriend gisteren of hij aub weer ff wou stofzuigen. Zegt hij "Heb ik pas nog gedaan!?"......Tja.....de stofwolken vliegen me bijna om de oren!. Ach, verder wil hij wel van alles, maar ik wil veel meer (en dat kan niet). Gelukkig komt mams dinsdag ff helpen poetsen. Kun je geen andere afleiding vinden?????? Kloten dat de muren op je afkomen, terwijl je juist nu nog moet genieten van je "vrije tijd". Straks zul je genoeg thuiszitten!!! Sterkte!!! Lila
lilaatje: gaat het nu goed? geen bloedinkjes meer? van de Meulen: jammer dat het tegen zit. En dat je wereld klein is geworden kan ik begrijpen. hopenlijk krijg je nog wat afleiding voordat de kleine er is.
bedankt dames voel me vandaag a;weer iets beter nieuwe dag nieuwe kansen toch Heb nog wel veel last van mijn oor maar al een stuk beter geslapen ga vandaag maar veel knuffeken met mijn zoontje zwaai!!!
Haai Veel geluk: nee, geen bloedinkjes meer, gelukkig. HOe is het met jou?????? CVermeulen....lekker genieten van je zoontje en maak er een leuke dag van vandaag....... Ik ga nu ff poetsen (voor zover dat gaat), dan bakkie doen bij vriendin en dan naar vk.............. Lila x
Hoi allemaal, gister weer bij de gyn geweest, hij loopt nog steeds voor en wordt gwn met een voldragen zwangerschap en 8 ponder ( een kleine teddy beer dus haha ) , de gyn hoopt dat ik eerder beval, maar sowieso moet ie 23 maart geboren worden dus weet al dat k niet overtijd mag is ook wel een fijn idee ... hoe gaat het met jullie en de baby's?, nog een weekje heb ik verlof heerlijk,
Hallo!! Een tijdje geleden heb ik hier ook al even meegekletst, maar door een hoop drukte op mijn werk en thuis is het er bij in geschoten. Inmiddels zit ik in de 2e week van mijn verlof en kom ik de draad weer oppikken. Ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal is (sorry, heb nog niet bijgelezen)! Al verlof of bijna? En hoe gaat het met jullie en jullie kleintjes? Ik ben nu ruim 35 weken en erg blij dat ik nu verlof heb. Vond de laatste weken werken erg zwaar. Ook lichamelijk valt deze zwangerschap me een stuk zwaarder dan de eerste keer, heb best wel wat klachten... Aan de ene kant kunnen de laatste weken me niet snel genoeg gaan, aan de andere kant begin ik nu ook steeds meer stil te staan bij de naderende bevalling. Best spannend toch weer! Hoe ervaren jullie dat? Vanmorgen de liggingsecho gehad en zijn er ook weer metingen gedaan. Ons meisje zit met alles precies op het gemiddelde, dus een voorbeeldig kind volgens de echografiste. Ze is nu voor dit moment op 2400-2500 gr geschat en daar komt nog wel wat bij de komende weken. Een pondje of 6 zou mooi zijn (onze dochter woog maar 2685g bij de geboorte met 38,5 wk)! Verder ligt ze nog steeds netjes met haar hoofdje naar beneden. Fijne dag en groetjes Maartje
Hoi meiden, Hier gaat alles goed. Gisteren door de sneeuwbuien naar het screeningscentrum toe. Dat was echt best gevaarlijk. ik was ook 15 min. te laat maar gelukkig mocht ik wel nog de groei echo laten maken. Het gaat allemaal prima met ons kleintje. Het is nu ongeveer 2000gr. en groeit goed. Hoofd ligt naar beneden. Dus alles gaat volgens plan. Nog 3 weken werken dan lekker verlof. Daar kijk ik wel naar uit inmiddels. Gisteren met onze dochter voor het eerst met de slee gaan lopen. Ze was niet heel erg onder de indruk. Ze vond het prima. Was leuk om te doen. Babykamer is klaar. Is een disneykamer met pluto en mickey en mini en donald geworden.
Ik zag dat er nu meiden zijn die in hun 36ste week zitten. Wow nog een week en dan kunnen ze thuis bevallen. Ben benieuwd of de eerste baby in maart geboren wordt of misschien wel in februari.
Het wordt inderdaad spannend , nog even en we hebben onze kleintjes... Nou al paar nachten heftige buikpijnen, vandaag vk gebeld ook omdat ik weer minder leven voel , afgelopen donderdag weer aan ctg geweest , alles was gewoon goed, maar sinds zondag avond weer heel weinig , wel wat voelen maar niet veel,... ze komt langs tussen 13:00 & 15:00 , hopelijk alles goed, dit is zo zenuwslopend..