Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel geluk: Heerlijk....geniet van je verlof!!!!

Little: Wat fijn dat je de sleutels eerder kan krijgen misschien, super!!! Geeft misschien ietsje pietsje meer rust!!!!

MaartjeA: Ben je al bevallen?????????????

Wat kan je verwachten van een liggingsecho, Little? Nou........je ziet in ieder geval een stuk minder van je baby dan voorheen, omdat ie al groter is. Bij mij deden ze ook wat metingen, grootte hoofd, beentjes, omtrek buik. En natuurlijk kijken hoe hij/zij ervoor ligt!!!!

Veel plezier morgen!!!!

Ik ben appeltaart aan het bakken.....zou het een voorteken zijn!!! Ik eet namelijk nooit taart en heb in mijn hele leven nog nooit een taart gebakken!????!!!!?!?!?!?:D

2. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veel geluk, jippie verlof!!! Lekker dagje gehad? Geniet van je vrije tijd!

Little, weet je al of je de sleutel eerder krijgt!? Hoop het!

Lila, nee nog geen bevalling hier! Vandaag thuis geweest met F., tukkie gedaan, naar vk geweest dus nog geen tijd gehad om hier te reageren...

Lekkerrrrr appeltaart, het water loopt me in de mond! Samen met je zoon gebakken? Lekker samen vakantie aan het houden?

Hoe is het in jouw buik???

Morgen kom ik weer wat uitgebreider terug.

Fijne avond allemaal!
    X

3. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Liggings echo gehad , alles goed ready to launch zullen we maar zeggen ;)
    Woningbouw gebeld do 1 mrt om half 2 sleutels halen .

4. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey super zeg!!
    En wat zei de vk van je klachten?

5. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Little: Fijn dat de echo er goed uitzag!!! Ben je beetje gerustgesteld?
    En super dat je 1 maart de sleutel krijgt...................kun je je mensen aan t werk zetten!!! ;) Moet je veel doen in je nieuwe woning?

6. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Lila: inde nieuwe woning is het alleen behangen en de vloer erin

7. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hmm zie nu dat het bericht alleen het laatste regeltje bevat haha...

ja ben gerust gesteld, alles is goed, ze hebben urine weer nagekeken en die was ineens op wonderbaarlijke wijze schoon :D..
    Vandaag druk aan het inpakken, en dat vindt me kleine kerel niet zo leuk, hij is helemaal wild haha , nouja beter dan dat ik hem niet voel;)

Gister had ik echt even een dip , me huis lijkt wel een opslag plek, overal dozen tassen, troep pfff, morgen lekker beginnen in het nieuwe huisje, en volgens me pa ken k volgende week dinsdag er in ( wat een optimist haha)

8. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Little

Fijn dat je pa zo optimistisch is!!!!!!!!!! Komt vast goed....al kan ik me het gevoel van je wel voorstellen.
    Ik wil hier al dat mijn huis steeds aan kant is als ik wegga, of naar bed ga, want......'stel je voor dat.....' . Hahahahaha.

9. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ha fijn Little!! Morgen de sleutel!! Snel aan de slag en dan zou het helemaal geweldig zijn als je volgende week lekker gesetteld bent in je nieuwe huis!! Ik ga duimen voor je dat het allemaal volgens planning gaat!

Veel succes!!

P.S. Ook fijn dat alles goed was bij de vk!!

10. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Heb al 1 voordeel in me oude huis moet alleen het plakplastic eraf en de ruimtes poetsen, dus dat scheelt weer , nou de planning is erg strak en onderleiding van me pa haha,

Morgen half 2 sleutel halen, daarna woonkamer+ baby kamer verven en behangen
    Vrijdag laminaat in woonkamer+keuken en babykamer
    Zaterdag mijn slaapkamer klaar
    Zondag spullen verhuizen+ oude huis oplevering klaar
    En dan de overige ruimtes

Gelukkig heb ik veel hulp haha

11. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!
    Net een beetje roze afscheiding ontdekt toen ik naar het toilet ging... wat zou dat betekenen???

12. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh.....echt!!!??????

Het gaat beginnen!!!??????? (of niet .....geen idee???).

Voel je je verder anders???????

Hou je goed!! You can do it!!!!

Vandaag is een mooie dag om te bevallen...................

x Lila

13. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tja ik weet het niet hoor.... voel verder niet veel, af en toe hele lichte lage buikpijn/krampjes maar niet noemenswaardig. We wachten af!!

F. zei gisteren wel dat de baby komt als oma er is en die komt morgen dus ff langs om iets gezelligs met haar te doen, haha :D. Maar goed, ik ga mezelf nergens op instellen hoor!

Deze info haal ik net van internet:

-Wanneer je iets roze of slijmerige afscheiding (de slijmprop) verliest betekent dit dat de baarmoeder bezig is te rijpen maar dat de bevalling nog niet begonnen is. Het kan vanaf nu beginnen maar zeker ook nog een aantal weken duren.

-Het verliezen van de slijmprop of roze afscheiding is geen reden tot bezorgdheid.

-Een dag of twee voordat de weeën beginnen, kan het gebeuren dat je roze sporen of een beetje bloed in de vaginale afscheiding ziet. Dit is de slijmprop die de baarmoedermond afsloot tijdens de zwangerschap. Niet alle vrouwen merken deze afscheiding op. Bij sommige vrouwen beginnen de weeën voordat ze de slijmprop hebben verloren.

14. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh....spannend zeg!!!

Zal die roze afscheiding dan de slijmprop zijn?????
    Zou heel goed kunnen.....stond in dat stuk wat je opgezocht had!

(ik dacht dat dat echt een prop zou zijn.....hahahaha........)
    Heb je dat bij F gevoeld? Ik ben geloof ik nog nooit een prop verloren, hahahahahaha.......

Misschien morgen, heeft je dochter gelijk!!!!

Ik doe vandaag dagje thuis. Gisteren beetje te veel gedaan, gezeur in mijn rug (en weer niet goed geslapen). Denk dat ik onbewust toch veel aan de komende bevalling denk...................
    Maar....mamsie komt zo weer gezellig!!!! Dus ik kan straks nog ff mijn mandje in!! Hoe verwend!!!!

Sterkte vandaag. Relax lekker, voor zover dat lukt!!!!!!!
    Hoor t wel weer!!!! Ben heel benieuwd..............

Lila / Ivon x

15. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ha Lila,
    Pas maar op met je rug! Voel je dat onder in je rug bij die 2 kuiltjes??
    En jij ook al niet goed slapen? Lig je niet lekker of ben je veel aan het piekeren of allebei??

Rare dagen zijn het zo, vind je niet... Dus jij staat ook veel stil bij je bevalling. Spannend hè? Wanneer begint het, hoe zal het gaan...????

Prop is voor mij ook nieuw hoor, vorige keer niets van gemerkt... In de loop van de ochtend was het wat dikker slijm (sorry!!) met bloed, dus denk wel dat het om DE slijmprop gaat. Verder geen verandering...

Heb net lekker wat bammetjes naar binnen gewerkt en ga zo eens met een boek op de bank hangen! F. is samen met de hond bij mijn moeder, dus hoef de deur niet meer uit vandaag!

Gezellig en fijn dat je moeder weer komt! Jij ook een fijne middag en laat je maar lekker verwennen!!!

XXX

16. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Little, bijna de sleutel!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd met je nieuwe huisje!!
    X

17. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh....maartje...ik denk dat je morgen een baby erbij hebt!!!
    spannend!!!!!
    Mail straks wel weer, ga ff spelletje doen met M!!! Hou je taai! x

18. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik hoop dat je gelijk hebt!!!!!

Veel plezier vanmiddag!

19. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai

Hier hele dag al steken onder in,en last van mijn rug.....ja bij die kuiltjes en lager.
    En s nachts.......denk dat ik onbewust toch beetje nadenk over alles wat komen gaat......

Spannend spannend!!!!!

Little: Gefeliciteerd met de sleutel!!!!!!

Ik plof nu op de bank!!!

x

20. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden, het rommelt hier wat...
    Was om 3 uur wakker om te plassen. Daarna wel wat geslapen maar lag al een tijd wakker met 'menstruatiepijn' voordat ik op de klok zag dat het 5 uur was. Ben net maar ff opgestaan en zit nu beneden. Op wc weer wat bloed met slijm ontdekt. Heb nu af en toe krampen die best wel venijnig zijn, maar ze duren niet zo heel lang en zijn volgens mij nog behoorlijk onregelmatig... Even afwachten of het door gaat zetten.

X

Deel Deze Pagina