Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    He maartje...

Had je net een privebericht gestuurd en lees nu deze!!!!
    Heeft het doorgezet?????
    Ben heel benieuwd!!
    Misschien ben je wel aan t bevallen, heeft je dochter toch gelijk gehad!!!!!!!!!!!

Duim voor je!!!

x

2. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Babynieuws!!!

Vanmorgen om 11.26 uur is onze lieve kleine N.e.e.l.t.j.e geboren. Heftige maar supersnelle bevalling. Ze weegt maar liefst 3540g en het gaat allemaal goed! Het volledige verhaal volgt nog.

X trotse mama

3. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Maartje......

Wat geweldig fantastisch nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

Oh....ben helemaal blij voor je!!!!
    Wat is er zei mijn vriend net " Maartje heeft een baby!" zeg ik enthousiast. " Ik ken maartje wel niet maar ben helemaal blij!!!".

Oh...ik ben zo benieuwd naar jouw verhaal!!! Maar...geniet eerst van je kleine meid!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippie!!!!

Lila/Ivon x
    [/QUOTE]

4. SandraV

SandraV Lid

19 okt 2011
    30
    0
    0
    Zwolle
    Hey Maartje,

Van harte gefeliciteerd met je dochter Neeltje, geniet ervan!!

Hier nog steeds niet. Beeb ligt na 2 versiepogingen nog steeds in stuit en blijft nu ook gewoon zo liggen tot aan de bevalling. Ik krijg tot 41 weken de tijd om spontaan te bevallen en daarna wordt het een keizersnee. Heb al wel 4 cm ontsluiting en een heleboel voorweeën, maar daar blijft het dan ook bij....;)

De rest van de meiden ook veel succes deze laatste dagen/weken.

x Sandra

5. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sandra.....spannend dus allemaal.
    Ga je voor een stuitbevalling of wordt het een keizersnee???

Hier alles oke. 39 weken vandaag precies.........
    We wachten geduldig af!!!!!

x

6. SandraV

SandraV Lid

19 okt 2011
    30
    0
    0
    Zwolle
    Hey Lilaatje,

Ik ga voor de stuitbevalling maar houd ernstig rekening met een keizersnee, ik heb de indruk dat de beeb er nog wel heel lekker zit en geen haast heeft om eruit te komen. Elke week dat ie langer zit, wordt ie groter en de kans op de keizersnee ook groter...:(

Jij 39 weken! Spannend hoor! Ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten. Heel veel succes en hou ons op de hoogte!

x San

7. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Allereerst, dankjewel voor jullie leuke reacties!
    Lila, hoe is het met jou? Geen gerommel meer???

Sandra, jeetje spannend zeg, al 4 cm ontsluiting... Heel veel succes!

Goh, wat een drukte met niks doen hier zeg! De dag vliegt voorbij en ik moet nog steeds alles van 'dag 1' in het kraamdagboek van de kraamzorginstelling schrijven! Met N. gaat het super, ze drinkt haar flesjes netjes op en ze is vrij rustig. Vanmorgen heeft papa haar voor het eerst in bad gedaan en nu ligt ze naast me in de wieg te slapen en allerlei schattige babygeluidjes te maken!

Ik zou jullie nog even laten weten hoe het gisteren allemaal gegaan is....
    Ik zat dus al om 5.30u beneden omdat ik buikkramp had en heb toen ff zitten klokken (voor degenen die nog gaan bevallen en een Iphone o.i.d. hebben; de contraction timer app! Erg handig!!), had weeën om de 7 min, maar hoefde ze nog niet weg te zuchten. Ben toen maar weer even naar bed gegaan en om 7 uur eruit om te douchen omdat ik om 8.30 uur een afspraak bij de VK had. Om 8 uur toch maar even gebeld omdat ik het niet zo zag zitten om de deur uit te gaan. Afgesproken om tussen de middag weer even te bellen... Daarna met z'n 3-en een boterhammetje gegeten, maar ben er al snel tussenuit getrokken naar boven omdat de weeën, die inmiddels om de 5 min. kwamen, wel wat venijniger werden en ik van F. niet meer zoveel kon hebben. Mijn zusje heeft haar snel opgehaald. In bed (vond op mijn zij liggen het fijnste) weer geklokt tot 10 uur en toen kwamen ze al om de 4-5 minuten en duurde een minuut, moest ze echt wegpuffen nu. VK dus maar gebeld en die was er om 10.30u. Na even te hebben gekeken, is ze tegen 11 uur gaan toucheren en had ik al 6 cm ontsluiting! Had zelf geen idee wat ik moest verwachten, dus was blij met het resultaat. Daarna werd het al snel een stuk heftiger en om 11.15 uur had ik echt moeite met de weeën. Ik bleek inmiddels op 8 cm te zitten en toen zijn mijn vliezen doorgeprikt (wat een waterval!). Meteen kreeg ik gigantische persdrang die ik weg moest proberen te zuchten (wat eigenlijk niet ging). Een paar minuten later mocht ik wel actief meedoen. N. kreeg het opeens moeilijk want haar hartslag daalde flink. Toen het hoofdje tegelijk met een armpje ernaast (Hier dus een supergirl Lila!) geboren was, bleek waarom; haar navelstreng zat 2x om haar nek heen. Uiteindelijk kwam onze kleine meid na 7 minuten persen tevoorschijn! Ze zag helemaal paars en de VK heeft haar eerst op haar rug met haar mondje open neergelegd waardoor ze goed kon gaan ademen en haar hartje weer normaal ging kloppen. Daarna lekker op mijn buik, wauwwwwww!
    Doordat N. het best wel even benauwd heeft gehad, is haar hoofdje wat gestuwd, maar dat zal met een paar dagen wel verdwijnen. Haar kleurtje is weer lekker roze en ze lijkt er zelf weinig last van te hebben. Ikzelf ben er ook wel goed vanaf gekomen; voelde me nog prima direct na de bevalling en heb 1 hechtinkje voor de 'schoonheid' gekregen en die gevreesde aambeien vallen me alles mee. Naweeën ook praktisch niet, heb alleen wel veel last van mijn bekken waardoor ik zo min mogelijk trappen mag lopen. Dat is alleen een beetje lastig omdat we op zolder slapen en de badkamer op de 1e verd. is. Afgesproken met de vk vanmorgen dat we het even aankijken en anders beneden een bed gaan neerzetten waardoor ik alleen 's morgens en 's avonds over de trap hoef.
    Nu dus lekker genieten van dat kleine frummeltje!! Best onwerkelijk hoor dat dat kleine minimensje nu van ons is... F. is een hele trotse grote zus en staat het liefste de hele dag naast (lees: bijna in) de wieg om kusjes te geven en te aaien.

Nu nog even een half uurtje liggen en dan krijgen we wat bezoek...

X Maartje

8. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ons kleine meisje...

9. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Paar dagen niet geweest en wat zie ik Maartje bevallen :D wat een droppie gefeliciteerd !!

10. SandraV

SandraV Lid

19 okt 2011
    30
    0
    0
    Zwolle
    Wat een schoonheid, Maartje, helemaal geweldig!

11. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh......Maartje.....wat een plaatje!!!!! Super!
    Geniet van al het moois wat komen gaat..........

Leuk om je verhaal te lezen!!!!!!!!!

Ik reageer gauw weer........ga nu ff plat voor de buis, veel steken weer onderin..............

Liefs, Lila x

12. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Zo wat een drukke dagen pff , vandaag wordt er laminaat gelegd in de woonkamer , gisteravond is de baby kamer vloer er in gegaan, vandaag de baby kamer over verhuizen, ken niet slapen dus alles maar ingepakt, vanavond de andere meubels, en maandag het resterende ..

heb trouwens een vraag, heb sinds vandaag steken in me zij/lies , ( voelt als spierpijn , vooral met lopen, liggen,draaien) en als ik me bekken dan kantel wordt het minder, dus zal het dan toch gewoon spierpijn zijn?, heb wel sinds een half uurtje menstruatie achtige krampjes erbij, en me slijmverlies is nu echt heel dun ( wel slijm want tussen de vingers plakt het)

13. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Little

Lekkere tijd om achter je computer te kruipen....midden in de nacht!!!!! Kloten dat je niet kan slapen!!!!!!!!
    Na die tijd nog even kunnen slapen?
    Wat die steken betreft......geen idee............misschien voorweeen? Misschien wel omdat je nu zo druk bent met alles.......
    Google anders ff (en bij twijfel vk bellen!!!)> Slijmprop gaat geloof ik wel gepaard met bloed/roze kleur, toch????
    Volgens mij kan de afscheiding in de loop vd zwschap wel veranderen (althans, bij mij wel).
    Hou je goed.......!!!!!!!!

Lila

14. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Morgen officieel over, alleen nog wat kleine dingetjes overbrengen, alleen ben k nu in me "oude huis" , en ff gedouched en alles, ga ik zitten begint er wat te lopen ( om het ff netjes te houden;)) kon nu alleen niet zien of het urine was of niet ( rook er niet naar)

15. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    O jee.....was t geen slijm??
    En nu?
    Weet je al wat meer???

Veel geluk in je nieuwe huis!!!

16. veel geluk

veel geluk Actief lid

4 aug 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Happy mom,
    gefeliciteerd met jullie ventje.
    Gaat alles goed?

17. veel geluk

veel geluk Actief lid

4 aug 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje: gefeliciteerd met jullie meisje.
    Gaat alles goed. Wat een snelle bevalling. Hoe is het om opnieuw ouders te zijn van meisjes? Wel even schrikken zeker als je kleintje het moeilijk heeft na de bevalling.

Little: heb je je deadline gehaald. Is alles afgekomen?
    Nu maar lekker genieten als je de dozen hebt kunnen uitpakken en hebt kunnen inrichten.

Lila: hoe is met jou? Rommelt het of is het weer rustig.

Ons pukje is ook druk in de weer vooral vannacht. Ik werd er wakker van. Ik geniet van mijn verlof. donderdag hebben we de laatste echo gehad. Ons kleintje heeft geen last gehad van het hebben van 2 in plaats van 3 bloedvaten in de navelstreng.
    Dat is wel een geruststelling. Zaterdag met manlief naar de film geweest. Dat was fijn. Schoonzusje en zwager hadden opgepast.

18. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel geluk: Hier alles oke....alleen erg last van mijn onderrug vandaag.
    Voel de kleine uk ook goed......ben zo benieuwd!!!!!

Wat leuk dat je nog ff met je man naar de bios bent geweest. Heerlijk. Wij zijn vorige week nog ff uit eten geweest samen........

Duik nu nog even mijn bed in!

Fijn trouwens dat de kleine geen last heeft van het feit dat hij/zij maar twee bloedvaten in de navelstreng heeft!!!

Trusten.......

19. SandraV

SandraV Lid

19 okt 2011
    30
    0
    0
    Zwolle
    Hey dames,

Weer even snel een update!

Vanmiddag weer naar het ziekenhuis, voor de tweede keer gestript...de beeb maakt het gelukkig helemaal goed en ik heb ook nog voldoende vruchtwater dus dat zit wel snor. Wel de afspraak gemaakt dat ik aankomende vrijdag nog een keer op controle kom als de beeb er dan nog steeds niet is, en dan wordt er voor volgende week een keizersnede gepland....spannend:$

Hoe is het met kleine Neeltje Maartje? En met de overige dames?

x Sandra

20. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai Sandra

Voor de tweede keer gestript al???? En???? Pijnlijk???
    Nog geen veranderingen?

Ik ga donderdag naar de vk.....mag zelf aan geven of ik gestript wil worden of niet.....twijfel nog!
    Ben zaterdag 40 weken, ............... vind t lastig.
    Denk dat ik een reuze baby heb, maar ja...groeien doet het nu niet zo veel meer (toch?).
    Eigenlijk vind ik het mooier als de natuur zijn gang gaat..........

Verder voel ik me prima, alleen last van de onderrug.

Hoe ver ben je precies Sandra???????
    Sterkte!!!!!

Ik duik nu mijn bedje in!

Lila x

Deel Deze Pagina