Little, zou best voorwerk kunnen zijn.... Bij mij begon het 's nachts ook met 'menstruatiepijn'. Ben benieuwd wat de gyn. woensdag gaat zeggen (als je dat nog haalt!!). Succes! Met N. gaat het goed! Afgelopen nacht heeft ze, na een paar onrustige nachten met veel buikkrampjes, goed geslapen; van 23-4 u en daarna van 4.30-7 u. Voor ons ook lekker om een paar uurtjes door te kunnen slapen. Vandaag heeft ze overdag voor het eerst in haar ledikantje geslapen en ook dat doet ze goed! Na 10 minuten huilen valt ze in slaap. 's Nachts leggen we haar nog bij ons op de kamer omdat we een verdieping hoger slapen dus dat is wel zo praktisch met voeden (en als ze veel huilt). Ben benieuwd hoe komende nacht gaat... Hou je haaks hè! X
Maartje: wat een schatje. Hoe reageert je andere meisje op N.? wij zijn benieuwd hoe ons kleintje op de baby gaat reageren. Het komt nu echt dichterbij. Ik geniet van de verlofdagen die ik heb. Mijn dochter naar het KDV en ik tijd voor mezelf. Wat ook geen overbodige luxe is. lila ben je al bevallen? hoe gaat het? Heb je nog steeds rugklachten? Little: bevalt je huisje? Dus morgen woensdag heb je weer een afspraak in het ziekenhuis? Nou ik ga nog wat klusjes doen op mijn gemakje en wat slapen. Heerlijk maar ook nodig. Ga er 's nachts zo'n 2x uit dus 's middags slapen is wel erg lekker.
Hallo allemaal Nou,.....................ik ben vannacht bevallen van een prachtige zoon: Dave!!! Alles oke!!!!!!!!! Ben helemaal trots! Heb nu 3 mannen in huis!!! Hoop met jullie ook alles oke.... Ik mail gauw weer meer........... x Lila
Woohooooooow Lila, wat ben ik blij voor je !! Eindelijk (ik zat er echt op te wachten ! Van harte met jullie zoon, helemaal super!!!!!!!!!!!!!! Fijn dat het allemaal goed gaat. Ben héél benieuwd hoe het allemaal gegaan is! Geniet eerst maar lekker van je kleine ventje en doe rustig aan! En laat je door de grote mannen goed verwennen!! XXX!
Gister avond bevallen van een mooie kerel 3440 gram & 51 cm lang, genaamd Cairo... Lila gefeliciteerd !!
Jeetje..... Ook al bevallen!!!! Wat goed!! Van harte gefeliciteerd met je zoontje!! Hoe is het gegaan? Geniet van je kleine mannetje! X
Het ging heel snel half 10 vliezen gebroken om 15 uur 5 cm , om 16:30 9 cm en toen ging het mis weeen vielen weg dus infuus en vacuum pomp
Lila van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dave Little gefeliciteerd met je zoon Cairo. Nou ik nog. Gr. Veel geluk
Dank je Veel Geluk!!! Ja,....nu jij nog.....voor je t weet heb jij jullie kleine in je armen!!!! Little....ook gefeliciteerd met jouw zoon!!!! Gaat het goed? Lila x
Little en Lila, van harte met jullie zonen. Gaat alles goed? Met Hailey gaat alles prima, wil wel ff een foto toevoegen maar heb geen idee hoe..... Veel geluk: veel succes, ik hoop dat je snel zult bevallen. x Sandra
Hoi meiden, hoe gaat het bij jullie? Hier gaat het goed, behalve s avonds van 5 tot 10 dan heeft meneer krampjes enz
Haai Wat een mooi mannetje Litte 22........lekker genieten! Hoe gaat het met jou??????? Hier alles oke. Ook wij genieten volop! Er begint langzaam beetje regelmaat in te komen. Maar om de 3 uur moet er wel een fles in. Geef jij fles of borst? Geniet lekker van je kleine man!!!!!
Hey dames, Wat een mooie kerel little!! Echt super! Hoe is het verder met jullie? Met Hailey gaat het ook goed. Ook zij heeft 's avonds een periode dat ze wat langer wakker is en daarvan ook wel een uurtje wat jengelt. Het slapen 's nachts gaat tot nu toe eigenlijk heel goed. Ze wordt 1 keer per nacht wakker voor een fles. De flessen drinkt ze nog niet helemaal leeg. A.s. donderdag komt de wijkverpleegkundige haar wegen. Ben benieuwd. x Sandra
Voor de rest gaat het goed het is een makkelijk mannetje s nachts komt ie om half 4 voor de fles en dan half 7/7 uur weer, alleen die 5 uur s avonds is erg slopend , fijn dat alles goed gaat met jullie ,
Hoi meiden, Goed om te horen dat het met jullie kleintjes zo goed gaat. Little. fijn dat je in je huisje zit en dat je je mannetje nu daar lekker groot kan brengen. Langzaam aan zitten jullie al in een ritme. Ik moet 's nachts er zo ie zo al de laatste weken uit, dus als het kleintje er is dan zal ik daar niet tegen op hoeven te zien. Wel is het zoeken naar een nieuwe balans. De oudste zit in een ander ritme dan de jongste denk ik. Dus dat wordt puzzelen. Gelukkig is de eerste 2 weken manlief er om mij te helpen. Daarna moet hij weer aan het werk.
Haai Fijn dat het goed met jullie allemaal gaat!!!! Wat een wondertje he? Die smurfjes van ons????? Genieten!!!! Ook mijn vriendje is nu nog om mij te helpen, ik doe nog niet zo veel. De moe-heid is t grootste probleem. Als de kleine man slaapt, lig ik wakker......kan gewoon niet in slaap komen. Zal nog wel komen!! Wel elke keer feestje om hem uit zijn bedje te halen, hij kijkt me dan met zijn grote ogen aan!!!!! Hoeveel voeding geven jullie nu aan de kleintjes????? (voor de borstvoedingsklantjes is het natuurlijk moeilijk te zeggen of niet?). Geniet van de mooie dag!!! Lila x