Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    hey Lila,
    Cairo krijgt nu 90cc vanaf morgen 100 cc ..

Die vermoei heid is vervelend he, heb er ook erge last van

2. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedoel je 90 cc water met 3 scheppen poeder?? OOk ongeveer om de 3 uur?

Bij ons moeten (?) we t steeds met 30 verhogen, dus van 30 cc naar 60 cc naar 90 cc en daarna 120 cc..
    Overal weer anders he???

Fijne dag!!!!
    (ik heb trouwens lekker geslapen vannacht!! hihi).

3. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    hoi dames,

wil altijd meegelezen maar al even niet geschreven, hieer ook zo vermoeid van de nachten.
    onze dochter krijgt nu 90 cc en 3 schepjes maar zij komt echt om de 3 uur of korter maar drinkt ongveer gem tussen de 80-90 cc per keer.

verder vindt ik het wel pittig met 2 kindjes nu zoon werd al om 06:15 wakker de kleine de fles en mama doodmoe puh... even lekker klagen hihi.
    hoe is het verder met jullie? x

4. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Cvermeulen, onze kids zijn op dezelfde dag geboren, 2 maart! Wat toevallig. Van harte nog!

Lila, fijn dat je lekker hebt geslapen!!

Little, heb je veel hulp uit je omgeving? Lijkt me zwaar om je baby zo vlak na je bevalling helemaal alleen te verzorgen...

Het gaat inderdaad overal anders ja! Wij moesten in de kraamweek met 10 cc per dag verhogen tot 80 cc. Vanaf deze week zijn we zelf 90 gaan geven.

Over een uurtje naar het CB om te wegen en te bespreken wat we met die kleine wurm moeten. Het huilen en niet slapen wordt steeds erger en het breekt enorm op... Volgende week moet mijn vriend weer werken en daar zie ik erg tegenop. De hele dag en nacht staat ik het teken van N. terwijl hier ook nog een peuter rondloopt die ook aandacht nodig heeft. Haar klachten en symptomen komen eigenlijk ook bijna allemaal overeen met (verborgen) reflux. Hikken, slikken, spugen, zuur ruiken, onrust, veel huilen en weinig slapen en niet plat willen liggen. We houden zoveel mogelijk rust en regelmaat aan, maar na 15, 30 of zelf 60 minuten huilen in haar eiegn bedje slaapt ze nog niet. Als we haar oppakken en rechtop houden is het goed. Misschien omdat dan het maagzuur weer naar beneden zakt. Bedje hebben we al verhoogd aan hoofeinde maar helpt ook niks. Tja, ik weet het ook niet, je gaat steeds weer wat anders bedenken.
    Maandag in ieder geval voor de 2e keer naar de osteopaat.

Hè, het was net een kwartiertje stil boven, maar nu begint N. weer heel hard te huilen. Ik ga dus ff kijken bij haar....

X en tot later!

5. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Lila: ja 90 cc en 3 schepjes
    Maartje: het is heel zwaar, zo alleen heb wel hulp maar ja ik heb het gevoel dat ik het alleen moet doen , ben zijn moeder en niet me zus ofzo, maar dat is gevoelsmatig, ben n

6. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Grr rot telefoon haha
    Ben nu wel beetje op me eind veel huilen, gelukkig erkent me huisarts het en zegt ook met hulp en rust komt het goed, laten we het hopen

Voor jou. Ook erg vermoeiend lijkt me veel succes

7. cvermeulen1979

cvermeulen1979 Actief lid

10 okt 2010
    419
    0
    0
    Wat leuk maartje wij zijn die dag ingeleid en zij is geboren om 20:32 gwicht 2900 gram lengte 49 cm
    wat weegt jullie kleine meid nu? wij zitten idd ook op 90 cc.
    wat heftig van het huilen sterkte ik hoop dat het cb wat voor je kan betekenen, ik zie dat je in brabant woont ik woon net over de grens weert maar heb altijd n brabant gewoond waar woon jij?

groetjes chantal

8. veel geluk

veel geluk Actief lid

4 aug 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    maartje hopenlijk kunnen ze jullie helpen en krijgen jullie weer wat rust.
    Dinsdag op woensdag nacht dacht ik nou gaat het beginnen, maar helaas. Die nacht niet geslapen, want dochter lief was wakker van de verkoudheid. gelukkig vannacht wel een goede nacht gehad.
    Dus we wachten af......

9. veel geluk

veel geluk Actief lid

4 aug 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roos en framboos: van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes.
    Veel geluk ermee.

10. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel geluk : Wij wachten met je mee............ hou je goed!!!

Maartje: Wat vervelend dat Neeltje nog zo veel huilt ......hopenlijk heeft de behandeling van maandag goede invloed. Je wilt zelf ook fit blijven he?? Zeker omdat je ook nog een peuter hebt rondlopen, en ............je functioneert gewoon beter als je genoeg slaap hebt!

Little: Voor jou ook pittig om alles alleen te doen.............
    Het huilen kan ook nog door de hormonen komen, of is het puur slaap tekort????
    Probeer je rust te nemen als iemand zich even over jouw kleine ontfermt.............. Hou je taai he???

CVermeulen: Leuk dat je er weer bent!!!!! Ook hier om de 3 uur 90 cc met drie scheppen. Maar mijn kleine man is pas 10 dagen. (Hij was wel wat zwaarder dan jouw kleine, bijna 8 pond!).

Deze muts gaat lekker weer slapen. Onze kleine Dave is mee naar beneden, vriendje gaat hem straks voeden (lang leve de fles!!!!) en ik hoop vannacht weer paraat te staan. Kan ik nu (als t goed is) ff paar uurtjes pakken. Morgen hopelijk weer genieten van het mooie weer.......(ben nog niet met Dave naar buiten geweest).

Hoop voor jullie op een slaapvolle nacht!!!! x

11. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    @ lila; ja het is puur slaap tekort dus me ma of zus komen hem vanaf morgen s middags even halen zodat ik kan slapen

12. SandraV

SandraV Lid

19 okt 2011
    30
    0
    0
    Zwolle
    Hoi Dames,

Hier gaat alles ook z'n gangetje. Hailey slaapt eigenlijk bijna de hele dag. Wel is ze 's avonds wat onrustig. 's Nachts komt ze meestal 1 keer maar ze is ook wel eens wat vaker wakker geweest. We laten haar ook wel eens even huilen hoor. Ze spuugt dan de speen uit en dan blijven we heen en weer lopen. Vaak valt ze uiteindelijk wel in slaap. Ze drinkt nog niet zo veel, meestal tussen de 60 en 70 cc, en dan wel om de 3 uur. Gisteren is eindelijk de wijkverpleegkunidige geweest om haar te wegen, ze was wel aangekomen gelukkig. Ze had ook wel last van wat buikkrampen/harde ontlasting. Daarvoor krijgt ze nu Infacol en we hebben de indruk dat het begint te werken. Ze raakt de lucht nu wat makkelijker kwijt, ook het boeren na de fles gaat veel sneller.

Hoe gaat het nu met jullie? Hoe gaat ie nu met N. Maartje?

x Sandra

13. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve allemaal

Als ik naar dit forum kijk zie ik ook al "november 2012 uitgeteld" . Ik weet nog dat ik net op het forum zat en dat de bevalling nog ver-van-mijn-bed was......
    Nu hebben we al een kind.....wat is het toch snel gegaan he??
    Dave ligt heerlijk bij me in de keuken in de kinderwagenbak...buikje vol!!!! Na het drinken heeft hij af en toe dat hij kokt.....en slijmerige melk teruggeeft......... Herkenbaar!??
    En boeren kan ie als de beste................jeetje!!!! Wat een knallers!!!
    Vandaag heeft hij veel liggen slapen, hoop dat t vannacht ook een slaapnacht wordt!! Hihi........ Vanmiddag voor t eerst een blokje om geweest met de kinderwagen....... Jullie al veel op pad met de kids???
    Nou, ik ga mijn macaroni (hoe makkelijk wil je t hebben vandaag?) maar eens eten met mijn mannen........
    Fijne avond!

xx

14. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Ja de tijd vliegt, al veel op pad geweest het is prachtig mooi weer, lekker naar het park op visite enz, en van het melk terug spuwen erg herkenbaar, ja die boeren geweldig he, cairo heeft naar zn avond flesje erg de hik maar alleen s avonds erg sneu gezicht zn hele lijfje doet meehaha

15. veel geluk

veel geluk Actief lid

4 aug 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik zit nog te wachten tot het circus gaat beginnen. Ben het wel zat nu. Dochter lief was zaterdag ziek, niet heel handig als we zouden bevallen. Gelukkig gaat het nu weer beter en kon ze naar het kinderdagverblijf. Kon ik 2 uurtjes slapen. Ik ben er aan toe om niet meer zwanger te zijn. Vannacht dacht ik ook dat het zo ver was, maar wederom loos alarm.

16. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel geluk: Nog ff volhouden, voor je t weet heb je je kleine uk in je armen. Geniet nog van het bijzondere gevoel in je buik!!!!!

We wachten vol spanning af!!!!

Hou je goed!

17. veel geluk

veel geluk Actief lid

4 aug 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je lila. Vandaag gaat het weer wat beter. Alleen overgegeven. Ik was al 3 dagen misselijk dus dat kwam er nu uit. Even weer lekker geslapen en nu kan ik er weer tegenaan.
    Iedereen vraagt en is het er al. Grappig al die mensen die net zo onrustig en in afwachting zijn als dat je dat zelf bent.

18. Little22Miracle

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hopelijk komt de kleine snel dat wachtte is ook niks , ik had net de schrik van me leven, cairo lag te persen om te poepen en ineens komt de melk uit zn neus en niet zo klein beetje ook

19. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    En.... Veel Geluk.....kun je t nog volhouden?????
    Slaap je nog een beetje????

We wachten vol spanning af.................

Lila x

20. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veel geluk, snap dat je het wachten nu wel beu bent! Hoop dat je nu heel snel gaat bevallen (misschien nu wel!?)! Sterkte!!!

Little, hier ook al een keer melk uit haar neusje zien komen. Verslikken en melk kwam uit mond en neus tegelijk...

Sandra, ook onrustige avonden dus? Hier ook en ik zou niet weten waarom! Ze is tussen de 2 laatste voedingen gewoon compleet wakker, terwijl ze dan niet altijd krampjes of zo heeft... Ik las wel op internet dat heel veel baby's de eerste paar maanden veel wakker zijn 's avonds.

Lila, wij zijn nog niet zoveel op pad geweest. Gisteren ben ik begonnen met inbakeren en het advies is om dat sowieso de eerste week zoveel mogelijk thuis te zijn (rust en regelmaat). Heb jij behoefte om er tussenuit te zijn??

Met N. gaat het op en af. Het indikken helpt wel, maar hierdoor heeft ze nog meer problemen met haar ontlasting. Dan weer diarree en dan weer hard. Ze heeft nu ook weer heel veel krampjes... Gisteren heeft ze er 24 uur over gedaan voordat ze al haar poep eruit gewerkt had. Steeds maar persen en krampjes. Telkens een harde keutel tot uiteindelijk alles loskwam en het weer heel dun was. Als ze een paar dagen niet kan, geven we nu lactulose. En infacol tegen de krampjes. Het werkt niet super allemaal. Het inbakeren maakt haar wel wat rustiger en de nachten gaan een stuk beter. Er heeft zelfs al een keer 6 en 7 uur tussen de flessen gezeten, dus dat was lekker slapen! Ik verwacht vandaag nog een telefoontje van het CB dus maar weer even overleggen wat wijsheid is met die moeilijke ontlasting.

Jullie nog ervaringstips???

X

Deel Deze Pagina