Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo alle maart zwangeren!!!

Ik heb ook met de vk gebeld toen ik bijna 5 wk was. Heb 9 augustus afspraak staan. Dan hoor ik wanneer ik de echo krijg. Hoop vlot daarna, want dan kunnen we t vertellen!!!!!! (Hebben jullie t al verteld aan iemand???).
    Afgelopen donderdag de vrouw van Moeders voor moeders gehad. Ook haar test was overduidelijk (gek he...maar toch twijfel je soms nog!). Ik begin na mijn vakantie met urine-opvangen. Doen er meer van jullie hier aan mee? Ik heb het bij mijjn eerste ook gedaan. T is voor een goed doel!!!!
    Kwaaltjes????? Nou s nachts wordt ik wel wakker met een raar gevoel in mijn buik en ook heb ik zere borsten, maar ja, dat mag de pret niet drukken! En jullie?????
    Fijne zondag!

2. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb nu ook wel kwaaltje, heel misselijk,zere boobs opgeblazen gevoel, moe......enz enz hahaha

bij de eerste heb ik wel meegedaan aan mvm ik tijwfel of ik het weer doe, heb er eigenlijk niet zoveel zin in en dan moet ik die flessen weer gaan verstoppen enzo. maar ik heb het er nog wel over met mijn man.

ik ga denk ik morgen de vk bellen is wel makkelijk want die zitten hiertegenover hahaha!!

bij mijn zoontje was ik helemaal nit misselijk maar nu :$ en ik moet heel vaak naar de wc (allebei de boodshcappen)

volgens de chineze calender krijgen we een meisje!!

3. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik heb het wel een paar vriendinnen verteld.
    we hadden afgesproken dat niet te doen maar ik kan het niet!! en gister stond ikmet 2 vriendinnen in de bijkeuken en toen werd ik ineens zooo misselijk ik begon te puffen en werd lijkwit. wat is er zegt ze ik zeg oh niks beetje misselijk......oh ben je zwanger? ja en ik kan gewoon niet liegen maar ze houden hun mond wel. ik vind het wel heel moeilijk om mijn mond te houden tegen mijn vader, ik vertel hem namelijk alles!! maar famlilie mag het zeker nog niet weten bij de eerste heb ik eht meteen verteld n kreeg ik alleenmaar commentaar dat ik het te snel vertelde. en mijn schoonmoeder was al helemaal niet blij........ik weet niet of ik daar wel zo blij mee ben zei ze......al ontkent ze dat nu natuurlijk maar ik vergeet dat nooit meer! en mijn man ook nie.

4. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    maar nu is alles weer goed hoor!! een betere oma krijgen ze niet!! ze doen het zo leuk.

5. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!
    Hier weinig te klagen, gister was ik misselijk vandaag weer niet en s'avonds ben ik moe maar verder helemaal niks te klagen..
    Morgen hebben we de eerste echo Spannend!!!
    Hoop zo dat het er allemaal goed uitziet!! En dat we een mooi hartje zien kloppen!

@ Miss: Volgens die Chinese Kalender had mijn zoontje ook een meisje moeten zijn hahaha..
    Maar bij mn zus waren ze allebei de keren goed duss wie weet haha!

@ Lilaatje: ik doe ook mee aan mvm, Bij mn zoontje dacht ik er vrij laat aan dus niet meegedaan.. Maar nu had ik meteen na de positieve test me aangemeld!
    Ik wil ook graag meehelpen en het is een kleine moeite... Ze staan hier op de badkamer heb er geen last van..

Nou meiden ik wens jullie een hele fijne zondag!
    Liefs

6. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ Vlindertje: Wat grappig ik zat ook al te kijken AUGUSTUS hahah.
    Ik snapte al niks van hahah

7. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Goedemorgen zwangere dames
    (klinkt zo leuk he)
    Ik heb 4 augustus intakegesprek en 18 augustus de eerste echo.
    Zo spannend.
    Kwaaltjes komen een beetje, last van moeheid, rommelende darmen/raar gevoel, veel plassen en dat ook midden in de nacht pff.
    Ben nu een precies een week gestopt met roken dus daar komen ook wel wat kwaaltjes van;)
    @miss, wij hebben t wel aan onze ouders verteld (wat was dat een heerlijk moment) en aan mn beste vriendin.
    De rest moet nog even wachten tot na de echo.
    Alhoewel ik er best moeite mee heb om t niet te vertellen :D.
    Fijne zondag allemaal
    xx

8. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ook hier weten de ouders het hoor hihi, meteen na de test...
    Ik wil het gewoon met hen delen, en natuurlijk kan het dan nog misgaan maar dat kan ook later in de zwangerschap...
    Mn zussen weten het ook en verder wat kennissen maar verder vind ik het prima zo.. Morgen echo en als die goed is mag van mij IEDEREEN het weten hahahha.

@ Princcess: Fijn he dat er nu een datum staat voor de echo! Dan kun je daar lekker naartoe leven!

9. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Wij hebben op zondag getest en maandag idd de ouders ingelicht.
    Dan kan je er iig met de ouders over praten. Heerlijk
    Oh heb je morgen al echo, spannend zeg. Dan hoef je niet lang meer te wachten.
    Inderdaad erg fijn dat de datum al bekend is, we zijn al aan het aftellen voor de echo haha.
    Dan wordt het een beetje realistischer (klinkt mss raar).
    Ooh echt leuk joh dat je morgen mag, lekker van genieten (maar dat zal wel lukken)
    Laat je morgen ff weten hoe het met de kleine is?

10. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik wou dat ik het mocht zeggen het liefst schreeuw ik het van de daken maar mijn man wil dat niet. bij de vorige zwangerschap hebben ik het wel tegen iedereen gezegd en daar was hij op zijn zachts gezegd niet blij mee.

morgen ga ik de vk bellen,spannend

11. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Nou he, erg is dat. (al is het begrijpelijk)
    Hier precies hetzelfde.
    alleen de ouders en mn beste vriendin maar de rest wil hij t nog niet vertellen.
    Oh ik zie dat je dus al een kleine hebt?
    Hoe oud is je zoon/dochter?

Spannend allemaal he.

12. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ja hoor ik zal morgen even vertellen hoe het was...
    Het is wel pas om 20.30uur dus word wel wat later..
    En is helemaal niet raar dat het dan realistischer is... Vind ik ook hoor, heb eigenlijk weinig klachten en dan is het gewoon een hele fijne goede bevestiging als alles goed is toch!
    Ik ben wel al wat zenuwachtig hoor! Hoop zo dat het goed is!

13. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    mijn zoontje is 2 jaar en 3 maanden.

14. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ Miss: Ow dan is het helemaal moeilijk! Als je het eigenlijk zelf wel zou willen zeggen! Willen jullie wachten tot de eerste echo of 12 weken?

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ik vrees dat hij tot 12 weken wil wachten maar als het zo gaat als bij mijn zoontje a heb ik dan al een dikke pens

16. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    @happymom.
    Leuk ben erg benieuwd.
    Moet je eerst nog even de dag door zien te komen haha.
    Ja het is dan meer een bevestiging.
    @miss
    Oh leuk,, dan gaan jij en happymom voor een 2e.

Voor ons is het de 1e.

17. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Nou meiden ik ga ff op visite bij as opa en oma:D

Als ik jullie niet meer spreek vandaag hele fijne dag en happymom veel plezier morgenavond! en anders mss tot later op de dag

liefs

18. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Oww idd Miss! Nou misschien bedenkt hij zichzelf nog voor die tijd.. Hoop het voor je haha..
    En idd Princess het is voor ons ook het tweede kindje, ons zoontje is ruim 13 maanden nu...
    Maar wel heel bijzonder he om voor de eerste keer zwanger te zijn! IK vind het nu weer een super groot wonder maar bij de eerste ben je er gewoon "continue" mee bezig.. En merk nu dat ik als ik mn kleine man op bed heb gelegd er echt bij stil sta...
    Ben nu veel met hem bezig en dan denk je er gewoon niet de hele tijd aan ( beetje onwerkelijk voelt het)

19. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Veel plezier Princess!
    En bedankt he!

20. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    happymom veel plezier mogen met de echo
    Princess jij ook veel plezier vandaag!!

wij gaan zo naar het bos want de hond word vandaag 1 jaar!!
    daarna met de kleine man naar de ballenbak!!

Deel Deze Pagina