Maart 2012 uitgerekend!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Happymom2010, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @zusteryvonne: gefeliciteerd. Hoe ver ben je nu? En wat erg dat de eerste niet goed ging. Hoe ver was je toen? Lijkt me echt verschrikkelijk en kan me voorstellen dat het dan nu ook wel heel spannend is.
    Bij mij weten er ook al heel veel het. Ik kan het niet voor me houden en al helemaal niet voor mijn ouders, mijn moeder zou het al heel snel door gehad hebben.
    Het is niet zo dat iedereen het weet maar toch best wel veel. En het zijn ook de mensen dat als het mis mocht gaan, dat ook zouden weten.
    Voel je je verder wel goed?

2. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Weet je wat ik trouwens ook al meer dan een week heb. Als ik me uitrek, vooral als ik op mijn buik lig, dan trekt dat aan mijn buik, lijkt alsof ik dan spierpijn heb in mijn buik. Herkennen jullie dit?

3. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    @ C84: Ja idd suuper snel had ik echt niet durven hopen! Wij hadden zoiets van we zien wel ( maar als je er uiteindelijk echt voor gaat is wel anders) en we waren er dan ook echt super blij mee... Je gaat er toch vanuit dat het langer kan duren he!
    @ Linnie: Nee ook ik heb eigenlijk weinig last van kwaaltjes ( al ben ik nu wel misselijk) maar verder eigenlijk niet.. Mn darmen zijn wat van slag, s'avonds beetje moe maar verder helemaal niks....
    Maar misschien dat het over een paar weekjes beter gaat met de darmpjes! Hoop het ook voor jou!!
    En willen jullie weten wat het geslacht is??
    Bij mn eerste hoefde we er niet over na te denken... WE WILDE HET HEEL GRAAG WETEN! Maar nu lijkt het me ook heel leuk om het mee te maken dat je het pas bij de bevalling ziet..
    Maar ben nogal nieuwsgierig van aard haha dus wie weet verander ik nog van mening ( mn man zou het best wel weer willen weten)
    @ ZusterYvonne: Welkom hier! Van harte gefeliciteerd! Je hebt zo te zien een zware periode achter de rug maar wat een geluk dat je toch weer snel zwanger mag zijn!
    Wij hebben het ook al tegen onze ouders, zussen en goede vrienden verteld maar lijkt me idd erg moeilijk als het mis gaat!
    Maar nu maar hopen dat het goed blijft gaan!!
    Ik wens jullie een fijne middag!

4. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    En Linnie dat herken ik hoor! T zijn je banden als je snel beweegt kan het ook wel een felle steek geven..

5. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @happymom: okee, dus jij hebt het ook. Het zit echt aan allebei de zijkanten dat gevoel van spierpijn. Is niet de hele dag maar wel met bepaalde bewegingen. OP zich wel logisch denk ik dat het je banden zijn, moeten toch ook gaan oprekken natuurlijk. Zou je dr ook meer last van kunnen krijgen als je sterke buikspieren hebt? Ik geef zelf sportlessen namelijk.
    Maarre, wij willen wel weten wat het wordt. We hebben allebei wel heel strerk het gevoel dat het een meisje is. Maar ja, je weet het toch nooit.
    Je hoort toch vaker dat degene die nu voor een tweede gaan het niet willen weten. Is natuurlijk ook leuk om het pas te weten als je bevallen bent.
    Je bent dus wel misselijk. Ik heb het wel gehad, maar nu niet meer. Miss was dat het wel. Hoop het.

6. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi damens

wij zijn weer terug van de ballen bak!! ik ben kapot!! manlief gaat zo met de hond naar het bos dus dan ga ik lekker op de bank liggen!!

7. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    C84 welkom bij de club :D

8. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Nouu, ben toch lichtelijk misselijk al de hele middag en weer licht in mijn hoofd. Had gehoopt dat het niet meer terug zou komen. Ach misschien is het morgen weer over, en zo niet, dan moet ik het maar voor lief nemen, krijg er gelukkig iets heeel moois voor terug als het goed is:)

9. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Oh dat is niet fijn linnie. Hopen dat t een beetje zakt.
    Wel opletten dat je niet onderuit gaat hoor.
    En tuurlijk krijg je er wat moois voor terug maar t kan wel even lastig zijn

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier vrijdag een kloppend hartje gezien :) Gyn deed alleen heel voorzichtig maar het komt vast goed :D

11. T82

T82 Lid

17 jul 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames, wat ontzettend leuk om te lezen dat er al zoveel dames zwanger zijn. had niet gedacht dat er al zoveel werd geschreven. Erg prettig om jullie verhalen te lezen, zo herkenbaar allemaal :)

@Mupkuh, ik lees dat jij al een echo hebt gehad, wat vroeg! Hoe heb je dat geregeld? Ik zou ook wel alvast een echo willen. Ook omdat ik een paar dagen bruinig bloedverlies heb gehad...

12. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Wat heerlijk Mupkuh.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ T82, ik heb het ziekenhuis gebeld. Ik heb daar eerder ook gezeten wegens vervroegde miskramen. Ik heb ook een dikke week bruinverlies gehad. En alles is goed :D (tot nu toe )

14. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Wat fijn Mupkuh!!!
    Dat is dan alvast een hele geruststelling he! Waarom deed ie zo voorzichtig dan?? Om je niet al te blij te maken of zo??
    Ik zou willen dat het al morgen avond was! Vind het zo ontzettend spannend!!!

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    spannend allemaal!!

ik ga morgen de vk bellen en dan zeg ik dat ik niet presies weet hoever ik ben maar dat ik denk dat ik nu 5 a 6 weken ben, dan kan ik eerder terecht en dan misschien ook al in onze vakantie dan hoeft
    mijn man ook geen vrij te nemen!!

16. T82

T82 Lid

17 jul 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mupkuh; thanks voor je snelle reactie, ik ga morgen ook gewoon bellen. Hoor wel wat ze zeggen, spannend

17. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    @mupkuh: wat bijzonder dat je een kloppend hartje hebt gezien. Lijkt me ook zoo mooi.

@miss: hahha, dat is slim van je. Hoef je miss niet zo lang te wachten.

Lijken de weken bij jullie nu ook zo lang te duren? Ik vond het al lang duren toen ik nog probeerde zwanger te worden, dacht dat als ik zwanger zou zijn dat wel over was, nou niet dus. lijkt we alsof het nog langzamer gaat, hahah

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    ja presies want bij mijn zoontje mocht ik pas met 11 weken komen nou zolang wil ik echt niet wachten!!

19. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

6 jun 2011
    1.389
    0
    0
    Wat zit er veel verschil in dan he, met bij hoeveel weken je je eerste afspraak hebt. Sommige idd pas bij 11 weken. Bij mij 9 weken. Maar ook heel veel die bij 8 weken al afspraak hebben. Je zou denken dat er toch wel een lijn is, maar niet dus.

20. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    nee ligt er gewoon aan hoe druk het is en wat je achtergrond is enzo. maarja ik hoor het morgen wel!!

Deel Deze Pagina