Maart 2013 Ladies!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eliseb82, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Succes overmorgen MWB!

2. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Dank je, ik ben er al ontzettend zenuwachtig voor!

3. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Hihi, heel herkenbaar die zenuwen! Wat dat betreft is het fijn om het gehad te hebben. Succes!

4. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Helaas weet ik nu nog niets... Vanwege de zwangerschapsdiabetes moet ik een GUO en door mijn postuur konden ze nu niet alles zien... Dus 15 november mag ik pas weer terug :(.

Wel een beetje balen, want dan hadden ze me ook meteen daar voor in kunnen plannen, dan had ik niet zo naar vandaag toegeleefd als de dag dat ik alles zou horen!!!

5. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ben ff een tijdje niet geweest. Wat vervelend MWB, dat je tot 15 nov moet wachten! Hadden ze idd beter gelijk kunnen inplannen!

6. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    MWB wat balen! Weer ruim 2 weken wachten. Echt niet leuk! Vind het ook erg slordig! Ze kennen je gegevens toch!

7. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Dat vond ik dus ook. Vind het sowieso altijd vreselijk irritant dat ze zich niet aan de afspraaktijden kunnen houden. Wij hadden een afspraak voor 9.20u, maar waren pas na 10u aan de beurt. Ik snap dat sommige zaken misschien wat langer duren, omdat de kleine niet altijd mee wil werken. Maar laat die mensen dan een andere keer terugkomen en niet alle andere mensen de rest van de dag zo lang wachten...

Is misschien ook lastig voor mij... ik ben zelf planner en zou het dus heel anders regelen... :)

8. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Groningen
    Ff vraagje dames beet vies maargoed hihi...ik verloor gisteren wat dikke stukjes slijm. Heb ik ook met 18 weken gehad dus ik stress nu wat dat t van de slijmprop zou kunnen zijn... Er zat ook veel afscheiding bij hoor maar t was duidelijk ok met dikke slijm. Moet vrijdag naar de vk dus vraag daar sowieso ff. Maar jullie ervaring hiermee? Heerlijk stressende hormonen :D

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Mbeekje, dat kan van de slijmprop zijn, maar dat betekent verder niks. Dus geen zorgen maken. Ik ben toen ik zwanger was van Jelke op een gegeven moment ook heel veel slijm verloren. weet niet meer precies hoeveel weken ik was, maar in ieder geval minimaal 4 weken voordat ik bevallen ben. Ik ben ingeleid dus die hele slijmprop heeft niks met de bevalling te maken gehad...

10. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Groningen
    Thx sunnyqueen. Heb ook ff bij de vk gevraagd en het was niet erg. Dus we zijn helemaal weer rustig.

Deel Deze Pagina