Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha dat kortwieken is echt een toestand inmiddels bij mij hoor! Ik heb echt een recht vooruit stekende buik en zie d'r niks meer van.. Spiegeltjeswerk dus, maar heb niet altijd zin om dat overhoop te halen... :)

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik scheer mezelf ook gewoon nog maar wel met even stoppen onder de douche anders doet het zeer hahaha
    Ik probeer mn buik wat opzij te duwen en in te houden en dan lukt t prima.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier gewoon op de douche en zonder te kijken :p Gewoon op gevoel.

4. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha grappig al dat gehannes hè? Ik krijg wel steeds meer last van m'n lange dagen staand, licht voorovergebogen werk helaas. Maar heb overlegd en zou er evt begin januari al uit kunnen als het niet meer gaat, want er is een waarnemer beschikbaar. Fijn gevoel is dat!

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    haha, ik doe dat zittend op de wc op de tast:D

even een vraagje we gaan morgen naar de ikea in breda, nu las ik hier dat er bij de babyplanet uitverkoop ofzo is??
    was een paar weken geleden ook bij de ikea (en prenatal) en de babyplanet zag er dicht uit?? weet iemand of hij nog open is? ofzo??

oh we kunnen ook nog wel bij de kidsfactory kijken:D
    de babykamer is bijna klaar, nog de verwarming verven (wit) en dan kunnen de meubeltjes erin, die staan nu al op op waylon zijn kamer... echt handig is het niet;) er staan daar nu 2commodes, een ledikant, een peuterbed en kleine kastjes.
    morgen kopen we voor waylon ook andere kastjes.

6. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik ben pas ook nog bij babyplanet in breda geweest maar ik vond het nog erg prijzig de afgeprijste artikelen. en wat er stond was niet zoveel bijzonders. maar dat is mijn menig hoor. mischien vind djij het wel helemaal top;) en ach als je toch naar ikea en pranatal gaat dan kan je welicht even binne kijken.

7. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik was er zaterdag nog maar volgens mij is die dicht hoor. Ziet er iig dicht uit. Misschien is die in oud gastel nog wel open? Enne de kids factory is ook dicht hoor, failliet :(

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    oh echt is de kidsfactory dicht.... das jammer. ben er al even niet geweest (is voor ons meer dan een uur rijden) vond het altijd wel een leuke winkel (wel erg prijzig)

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zowel babyplanet als de kidsfactory zijn failliet.

Ik weet dat ze in oud gastel nog uitverkoop hadden, maar niet precies tot wanneer. En tot wanneer ze uberhaupt de deur open hebben. Anders eerst even bellen voor je gaat ???

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Babyplanethad het wel goed afgeprijst , alleen was dit niet echt zichtbaar. Maar er hing ergens een klein bordje ( toen ik er was) dat op alle prijzen die er bij stonden nog 30% af ging. En mijn man was nog even geweest in oud gastel daar hing zelfs 70%.

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Kortwieken: Nu gaat het nog wel (op de tast etc), maar later... Misschien maar al mijn moed bij elkaar schrappen en de boel laten waxen. Kan toch niet veel pijnlijker zijn dan de oksels?

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ach, vriend zal het niet zo erg vinden dat het dicht is;) hihi.
    misschien dat we nog even langs oud gastel rijden, ligt eraan hoelaat het is enzo. en het ligt op de route, dus dat is niet erg.

@baby voelen. nou had ik het vanmiddag al, toen ik even zat (heb een paar uur gewerkt, dus veel gestaan) en nu weer steeds als ik zit. ik heb het idee dat de baby de hik heeft?? hebben meerdere dat al gehad? had dat bij de vorige wel, maar toen was ik al veel verder toen ik het voelde.
    of hij is salto's aan het maken en steeds aan het schoppen:D

@gewicht, onze baby werd gemeten op 23weken (vorige week maandag, was toen eigenlijk 21,6weken) en werd geschat op 580gram.

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Whahaha veel succes met waxen daar beneden :p Als je zwanger bent is je huis namelijk gevoeliger, ook daar waar je wilt waxen. auw auw auw

Ik heb bij de eerste gewoon tot het eind toe geschoren. En gewoon op de tast, en kaal. Streep je of zo gaat toch alleen maar scheef als je het op de tast doet.

1 keer heb ik het mijn man laten doen, maar dat was 3x niets.

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Brenjomi hier nog geen hik gevoeld. Ik voel haar wel al een week of 5. Ze maakt salto's , schopt, slaat etc.

Bij Jasper voelde ik de hik ook pas ergens na de 30 weken volgensmij.

15. prachtigwonder

ik denk dat ik niet zo goed heb gekeken :)

16. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag is onze box aangekomen en vrijdag komt de babykamer, leuk! Nu nog even wachten tot m'n vader terug komt van vakantie zodat hij kan gaan behangen, dan gaan we de babykamer afmaken.
    Omdat ik zo slecht slaap en daardoor zo moe ben heb ik vandaag lekker vrij genomen; eerst naar Mensendieck, toen naar de kapper, daarna met m'n vriend naar de bios en tot slot nog wat nieuwe kleding gekocht bij mijn favoriete winkel de Didi. Heerlijk zo'n relax dag! Mag ook wel want morgen wordt een stressdag; dan horen m'n collega's en ik wie er ontslagen gaan worden en wie niet :(

17. prachtigwonder

hahah wat een gedoe he dat kortwieken.
    ik doe het ook puur op gevoel hoor.het beste gaat nog als je lig in bad hihihi. hoef je niet zo te bukken:p maarja dan moet je daarna wel even douchen;)
    nu heb ik hget staand gedaan maar heb nog niet zo buik dus kon er nog makkelijk bij maar heb er niet alles af gejast hoor! gewoon met zon klein trimmertje gemillimeterd. en dan met een spiegeltje kijken of het een beetje netjes was;)

18. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

hihi ik waag me er niet eens aan, aan dat scheren. Kan zoiezo nog maar amper overeind blijven staan in de douche, ben meestal té slap en moe dus zou een stoel of krukje moeten hebben.
    Maar liggend in bad is ook wel een goeie, doe ik binnenkort wel eens bij mijn ouders, lekker ff relaxen terwijl oma oppast beneden :D
    Lief wil het ook wel voor me doen maar ik durf nog niet echt, ben bang dat ik dan straks helemaal onder de wondjes zit :p

Steph, spannend joh morgen, hoop dat je kan blijven werken!
    Gave winkel is Didi he, als ik er het geld voor had wist ik het ook wel. Maar zit er helaas niet in voor mij :)

Kwam vanochtend terug van een vroege afspraak en zoonlief naar de psz brengen en toen stond Lief alweer te schilderen op de babykamer :D
    Was blij verrast, het gaat erg mooi worden, hij heeft goede ideeën.
    Niks nieuws wat we hebben, alles tweedehands of hergebruik maar dat kan me niks schelen, ben er nu al hartstikke blij mee!
    Wordt mooi wit met grijs en grijsgroene tinten en dan waarschijnlijk nog wat van mijn verzameling pixies erbij (soort aardmannetjes/elfjes/trolletjes) dus lekker natuurlijk kamertje.
    Ga binnenkort maar eens bedenken wat voor tekeningen ik ga maken voor aan de muur :)

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier sinds gister heel duidelijk de hik, net weer :)
    Voor de rest voel ik alles al weken :)

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Goedemorgen!

Oh hier nog geen baby met de hik, haha
    Maar wel een ander, soms irritant, getik maar weet zeker dat het geen hik is, na 3x stopt het haha

Deel Deze Pagina