Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ bamjolan: ik zit ook vrij snel vol, maar kan dus wel de hele dag door snoepen. Vooral chocolade en koek is in trek. Niet goed natuurlijk, moet gezond eten. Ik heb ook last van mijn rib, ze beweegt/schopt soms tot vervelends aan toe want het doet echt pijn zo nu en dan. En ook af en toe voel ik me niet helemaal lekker, waarschijnlijk drukt ze dan op een zenuw ofzo. En rusteloze benen sinds een week. Maar ik mag verder niet klagen als ik de rest zo hoor!

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    De jeuk is nu zover opgebouwd dat het er continue is :(
    Maandag weer bloedprikken en overleg met de gyn.
    Af en toe slaap ik kort overdag, als ik echt uitgeput ben lukt het voor eventjes.
    Gelukkig is mijn mams zo lief dat ze onbetaald verlof genomen heeft om te helpen!
    Mijn man trekt het anders ook niet meer.. 60 a 70 uur werken in ons bedrijf, stukje huishouden, peuter verzorgen, koken..
    Er is echt een last van ons afgevallen dat we veel hulp hebben nu!

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Tnx!
    Het is best lastig overbrengen hoe gillend gek je er van wordt, jeuk is écht erger dan pijn!
    Tegen pijn kunnen ze je iets geven..
    Dan is het gijn om bevestigd te krijgen dat het een marteling is want echt, dat is het!

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Sterkte voor alle lijdende dames! Dikke knuffels!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik vind het niet leuk meer.. :(

M'n benen nu kapot gekrabt, en nog wil ik doorgaan met krabben.
    Dit is ZO definitief mijn allerlaatste zwangerschap!!
    Ben er he-le-maal klaar mee.

Waar overal gedaan wordt alsof je op een roze wolk MOET zitten, voel ik daar niks van; mijn lichaam houdt niet van zwanger zijn!
    Alleen maar complicaties, blech!
    Ik wil me wel weer eens goed voelen.
    Ben 2 jaar ziek geweest na de geboorte van Lila, daarna de zwangerschap van Juli* en nu dan echt, echt, echt de laatste keer.
    Geen bekkeninstabiliteit meer, geen zwangerschapscholestase meer, klaar.

Dus, dat moest er even uit, ik ben boos!
    Combinatie slaaptekort, zwangerschapshormonen en ondragelijke jeuk maken me nu gewoon even heel pissig.

Dus.

6. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    O Lila wat een ellende!

Vanaf wanneer heb je ie jeuk al? Een vrindin van mij is om die reden bij 37 wk ingeleid. Nu is ze weer zwanger, maar tot nog toe lijkt het goed te gaan.

7. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ lila,ik kan me je gedachte zeker wel indenken. 2 jaar is niet niks..... Sterkte meis.
    Zoals het er nu naar uitziet wordt je wel met 36-37 weken ingeleid zeker....
    Ik ben er onwetend in, maar als he bevallen bent stopt dan ook die jeuk?

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

De eerste keer bij 29 weken nu 28 weken.
    Ik wordt ook ingeleid bij 37 weken maar dat duurt zo nog erg lang!
    :(

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja de eerste keer was het binnen 2 dagen weg!

Sorry voor mijn gejaag hoor maar ik had het zó gehad vannacht!

M'n onderbenen zijn helemaal stukgekrabt :(

10. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Ow meis ik heb zo met je te doen want wat duren die 4-5 weken dan nog eindeloos! Kunnen ze je medicatie niet verhogen?
    Zo kan het toch ook niet! Als je zo'n jeuk hebt is het soms fijn als je iets stuk bekrabt hebt omdat je dan even iets anders voelt dan die jeuk. Maar zo kunnen ze je toch geen 4-5 weken meer laten tobben?!

11. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Jeuk is inderdaad verschrikkelijk! Paar nachten geleden had ik ook jeuk op mijn benen door het droge vriesweer. Gelukkig is dat een kwestie van insmeren en weg maar als het blijft, verschrikkelijk! Ik hoop dat ze je kindje eerder gaan halen Lilalief! Of dat je een medicatieverhoging krijgt, want dit kan toch niet?! Wel heel bijzonder dat sommige lichamen zo reageren op een zwangerschap. Ik had er overigens nog nooit van gehoord. Ik vond dat met misselijkheid ook al zo raar: het vrouwenlichaam is gemaakt om kinderen te baren maar ondertussen is het wel bezig het kind af te stoten en maakt het stofjes aan waardoor je misselijk wordt...

12. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ kamertje: oh ik zie dat ik alweer bijna 35 weken ben. Vanaf 37 weken moet het kamertje incl kleertjes klaar zijn, ben benieuwd of dat gaat lukken!

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh.

Hier vanacht zo lopen snurken ( had ik bij mijn eerste zw ook al, door mijn grote buik) dat man lief beneden op de bank is gaan slapen. Ik moet zeggen dat ik wel lekker geslapen heb, want mijn kleine ventje kwam pas om 8.15 uur. (wel om 4 uur een een speentje moeten zoeken).

Net Jasper zijn kleding kast ingericht, gister een nieuwe in elkaar gezet namelijk. En zijn oude kast naar de babykamer, en ook daar gelijk de kleertjes er in gelegt voor onze kleine meid die gaat komen.

Straks eens een zooi nieuwe hydrofielen weg wassen. Het is toch ontzettend slecht regenachtig weer vandaag. Dus we blijven lekker binnen.

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier ook verder prima geslapen. Om 22.30 dook ik er in en om 8.30/9u pas wakker en eruit!

Qua eten ik kan wel gewoon eten en drinken alleen einde van de dag ben ik helemaal benauwd haha!

De jeuk die ik heb op mn benen, ik had overlegd toen ik op controle moest maar hier kon t gelukkig geen kwaad!
    Dit is meer eczeem achtig.

Alweer 33 weekjes!

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb al de maximale dosis medicatie :(

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lig nu aan de CTG, de baby is de afgelopen 2 dagen rustig.
    Net 2 uurtjes slaap kunnen pakken, da's in ieder geval iets!
    Ik kijk uit naar de 37 weken hoor..

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Gelukkig alles oké, nu bloedwaardes afwachten weer..

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sterkte meis!

19. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    En Lila, weet je al meer?

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    De bloedwaardes duren normaal gesproken een week Ploetertje, Cito getest enkele dagen..
    (3 jaar geleden duurde het nog 3 weken!)

Deel Deze Pagina