Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Kan me er iets bij voorstellen lila, lijkt me echt verd*** zwaar zo, zeker als je man ook zoveel werkt.
    Wel heel lief van je moeder dat ze zo helpt (zou de mijne ook doen :) ), dan voel je je toch gesteund he.
    En tuurlijk is het het beste als je kindje zo lang mogelijk blijft zitten maar als je weet dat dit over is zodra hij geboren is kan ik me indenken dat je ergens ook wel kan willen dat hij wat eerder komt.
    En mocht hij eerder komen en nog even in het zkh moeten blijven, heb jij ook de gelegenheid om bij te komen want ik neem aan dat ze jou in dat geval ook daar houden.

2. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Jolie, hihi ik heb me niet gewogen voor ik zwanger werd. Ik was ook nog niet helemaal terug geveerd. En ze hebben me nooit gewogen.. Ik scaht dat ik bij me vorige en de ongeveer 10 kilo aankom....
    En joh als je kindje er is, zijn er belangrijkere dingen.
    @ eerder bevallen, me man en ik zeggen altijd hij komt wanneer die er klaar mee is. Haha alleen 33,2 weken was een beetje erg te vroeg. Ik heb nu echt geen idee meer. Ik had voor mezelf wel een knop opgedraaid, zo van als tie dan komt komtie.
    @ Claudje, heerlijk he verlof, geniet ervan!!!
    @ lijst heeft iemand een idee waar die is? Ik had m niet op me comp opgeslagen.
    @ Bibi, ben benieuwd of jij een jongetje of meisje krijgt. Jolie en ik een jongetje, wat trouwens bij mij op de echo is het zh heeeeel duidelijk was, hihihi

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Goede middag.

Mijn controle was goed. Ze ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden.

De uitslag van de suiker test in combinatie met de groei echo was niet goed. Dus nu moet ik speciale eet richtlijnen volgen, dan weer suiker prikken en als het nog te hoog is en het buikje groot blijft , door naar de gyn. Dan gaan ze het eerder halen.

Ik ben benieuwd.

Nu na de controle dat ze lekker heeft lopen voelen en drukken in mijn buik en bekken, gelijk weer last van steken, krampjes etc. bah

4. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @lila: i know, minimaal 37 weken bedoelde ik dus ook. Dan is ie in elk geval "af". Maar ik zie het wel hoor.

Pfff ben niet vooruit te branden vandaag, heb alleen nog maar op de bank gehangen en moet best nog een hoop doen..

5. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    @ smile uhmmm ik heb al bijna 2 jaar verlof lol 2011 ziek thuis komen te zitten en toen ik vorig jaar zwanger raakte zei vl ja nu blijf je gewoon lekker thuis kun je van je zwangerschap genieten dus zodoende

@ meiden die met de gezondheid sukkele heel veel beterschap

vanmorgen heeft eindelijk de woningbouw gebeld en hopelijk komt er schot in de zaak met de buurman

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik zit te twijfelen of ik het ziekenhuis moet bellen.
    Al een tijd heb ik af en toe een bepaalde druk, dan is t net alsof ik ook even moet persen, dat heb ik niet continu maar toch wel al een aantal dagen, heb dit wel gemeld toen.
    Maar ik heb nu ook af en toe krampjes in mijn onderbuik, kan het niet als een "wee" omschrijven maar echt niets is het ook niet.
    Ben wel vanmiddag voor mn stoelgang geweest maar weet t niet.
    Heb ook wel weer behoorlijk last van mn onderbuik buiten die krampjes.

7. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    gewoon bellen meid beter het zekere voor het onzekere succes !!!

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik kijk het even aan, als ik zit gaat het prima maar zodra ik ga lopen, pfff verschrikkelijk, precies die onderbuik.

Ik zit natuurlijk ook met de 3 kids, als ik bel moet ik wel opvang even hebben.
    Mijn moeder heeft om 16.30 een afscheidsfeestje en daarna zou ze komen dus dan kan ik wel even bellen.

9. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ik zou zeggen drop ze ff bij mij maar das nogal een eind rijden lol succes

10. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Ohw bamjolan, klinkt niet heel fijn! Indd zodra je de mogelijkheid hebt even belen!
    Klinkt wel beetje als een wee ja, voorweeen misschien?

Hier ook weer bij VK geweest, kindje mooi ingedaald met t hoofdje naar beneden en zn hartje ging weer mooi tekeer. Blijft zo bijzonder om te horen he!!
    Weegschaal geeft nu 10 kilo aan, hmm weet dat t erger kan maar blegh blijft een lastig puntje hoor haha.
    Hoeveel zijn jullie inmiddels aangekomen?

Ohh en gisteren een babyshower gehad, super verwend met hapjes en cadeautjes!:)

11. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik zou niet weten wat harde buiken en (voor) weeën zijn, wel vervelend hoor! Is wel fijn om te weten waar op te letten.

Schiet nog niet erg op met de babykamer. We misten pluggen, hebben we gemeld en kregen 2 dagen later met de post nieuwe van de fabrikant, waren het de verkeerde, van de zijplaat. Ik opnieuwd gebeld en uitgelegd. Baby-dump opnieuw mail gestuurd naar fabrikant, kregen we vandaag weer een envelop van de leverancier, zijn het wéér de verkeerde....zucht...
    ML werd toevallig gebeld door baby-dump vandaag over het zijpaneel, daar komen ze 8 februari voor. Hij meteen het probleem voorgelegd en dat er nu wel snel wat gebeuren moet want ik ben inmiddels 35 weken en ik graag met de kamer aan de slag.

12. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

@ bamjolan klinkt idd niet lekker.
    ik heb er soms dagen bij dat ik denk dat ik er elk moment een hoofdje uit kan persen . net alsof ik ineens een prop in mijn vagina heb. en dan loop ik ook even heel raar. maar heb dan geen krampen erbij.. en ik weet dat de kleine niet is ingedaald. ( teminste vorige week niet )
    morge moet ik weer naar de vk voor controle.

hier gisteren aan de dunnen ineens en misselijk. dus ik dacht owjeee buikgriepje. maar we zijn toch nog uit eten geweest met mijn ouders en toen was het ineens over. vanmorge wel weer wat misselijk envreemde buik. maar nu heb ik echt nergens last van.
    heb zelfs nog een bord friet op met 2 snacks:)

p,s als je je echt zorgen maakt gewoon even bellen naar de vk of zh hoor. die onzekerheid is ook niet fijn. je kan beter voor niks gaan dan dat je niet gaat en er wel wat blijkt te zijn..

13. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

wij hebben vadag intake gehad kraamzorg.
    ze adviseerde als je een aerosleepmatrasje heb. hem toch om te draaien de eerste weken. omdat de aurosleeplaag het vocht op blijft liggen mocht er iets gaan lekker van een kruik of iets dergelijks. dan kan het niet weg. en als je hem omdraait de eerste weken en de kruik gaat bijv lekken dan trekt het in de matras.

verdr vertelde ze dat we even de macicosi op de isofix moesten passen voor de zekerheid. en ja hoor jullie raden het al het past niet!!! wat blijkt nou voor de maxicosi pebble heb je de nieuwe versie nodig.
    dus easyfix nummer 2! ( voor de meiden die dit ook niet wisten )
    wel even balen pfff..

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ben even onder de douche geweest en heb t enkel als ik beweeg.
    Wel WEER naar toilet voor mn stoelgang, ineens omgekeerde wereld lijkt het.
    Ben ook ineens misselijk....hopelijk geen voortekenen ofzo...

15. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ Bamjolan: klinkt niet lekker!

16. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend Bamjolan, hopelijk trekt het straks weer weg, 33 weken is wel erg vroeg.
    Ik heb nog geen harde buiken of oefenweeen gehad, hopelijk doet m'n lichaam het straks wel als de baby eruit moet!
    Inmiddels ben ik 7 kg aangekomen, valt me echt mee aangezien ik vrijwel geen beweging krijg en best veel snoep. Wel heb ik het gevoel dat m'n buik elke dag nog groter wordt! Gelukkig geen bloedende striemen zoals iemand anders hier wel, dat lijkt me echt naar!
    Verder had ik vandaag een dipje: ik werd al moe wakker (niet eens heel slecht geslapen) met 2 zere heupen en na een klein rondje door een winkel kon ik al bijna niet meer staan/lopen. En ik wil nog zo veel doen!
    En nou is er ook nog eens hier in de wijk een lek in de waterleiding waardoor we geen water hebben! Dan merk je pas hoeveel water je eigenlijk gebruikt he?

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nou lady;s ik heb gebeld en moet naar t ziekenhuis.
    Gezien het termijn en ze toch denken aan premature weeën.
    Moet ook voor vannacht even iets meenemen, moht ik opgenomen worden.
    Pijn straalt vanaf mn onderrg naar mn bovenbenen...ben echt even bang maar hopelijk is t nits ernstigs!

18. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    heel veel succes meid , beebje nog even lekker bij mama blijven zitten !!!

19. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Sterkte Bamjolan, hopelijk blijft de kleine uk nog even zitten!

20. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Oow bamjolan, wat spannend. Hoop dat het goed blijft gaan en dat uk het nog even volhoudt in je buik.
    Heb je opvang voor je andere kinderen? Hoop dat je de nacht goed doorkomt, sterkte!

Deel Deze Pagina