Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    @JeetjeB; Oei een netvliesloslating is altijd eng. Je zult nu ook wel helemaal niets mogen doen neem ik aan? Ik zal aan je denken vrijdag. Heel veel sterkte.
    @ Nathalie; niet kunnen slapen is vervelend. Hier ook veel wakker gelegen.
    @Gespannen; Beterschap voor de meiden. Ik hoop dat het jou bespaard blijft.

2. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ken het gevoel meid word nu pas wakker na het 3ehazeslaapje 5 uur ging de wekker van vl er maar mee uit gegaan en daarna weer naar bed 8 uur weer wakker en nu dan weer pfffff lijk wel een kapote batterij wilde eigenlijk naar de kapper vandaag maar dat stel ik uit naar morgen vandaag op mijn gemak hier in huis rommelen was opvouwen en ff naar schoonzus hier om de hoek

3. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik voel me ook niet echt geweldig vandaag, komt vooral door het slechte slapen denk ik. Hoop dat ik komende nacht beter slaap, morgen hebben we de eerste voorlichting betreffende BV.
    Wilde vandaag weer goed aan het werk, gisteren veel te weinig gedaan. Maar gaat m niet worden denk ik...

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Dank jullie wel! Ja, is zeker spannend hoe het na de operatie zal gaan. Ik moet 5, 6 uur blijven na de operatie en mag dan naar huis, maar ik neem aan dat ze me alleen laten gaan als het echt verantwoord is.
    Heb net alweer te veel gedaan volgens mij, dus nu maar even plat.

5. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Grappig, ik ook een keer zo'n droom.
    Was ik bevallen, kreeg ik 1 maand later weer een baby, gewoon allebei netjes voldragen

6. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @droom/slaap: ik droom echt helemaal niks de laatste maanden, of tenminste niet dat ik weet. Terwijl je juist vaak hoort dat dromen heviger worden. Maar dat slapen is echt een toestand. Vannacht van half 4 tot 6 beneden gezeten en daarna in slaap gevallen tot half tien terwijl ik om 10 uur bezoek kreeg.. Was dus opeens haasten!

@oog: jakkes, sterkte er mee, lijkt me niet fijn nu narcose enzo :(

7. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    @gespannen...rustig aan met 3 kindjes, dat valt niet mee.

@nathalie...slecht slapen s een voorbereiding op de gebroken nachten a de bevalling. Tenminste,dat wordt gezegd :)

@jeetjeB...heel veel succes en sterkte vrijdag. Ik neem aan dat er vooraf en nadien ook CTGs gemaakt worden

@vluchttas...vergeet de lippenbalsem niet, en slippers voor in de douche, lopen etc.

@ligging: met weinig vruchtwater kun je heel goed voelen hoe je baby ligt.Er steekt ook continue een hand of voet uit.

8. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ slecht slapen: ja ik was al gewend dat ik niet meer doorsliep elke nacht maar rusteloze armen/benen is ook niet fijn.

@ babykamer: pfff eindelijk weten we waar we aan toe zijn. Afgelopen maandag weer de verkeerde pluggen gekregen. Dus ML mail gestuurd naar fabrikant met foto's. Nou kreeg hij antwoord met bijlage en wat blijkt? Wij hebben een verkeerde/oude handleiding! Je hebt die pluggen helemaal niet nodig en je moet andere schroeven gebruiken als in onze (verkeerde) handleiding stonden. Die schroeven hebben we gewoon, en die andere schroeven die we dachten nodig te hebben heb je dus voor de rest van de kast nodig. We hebben dus voor Jan met de korte achternaam zitten bellen/mailen/ergeren/etc. ML kan dus binnenkort met de kamer aan de gang :) en ik met wassen ;)

@ vluchttas: daar ga ik ook maar eens mee aan de slag, spullen voor mezelf maar vast eens verzamelen. En als ik kleertjes voor de kleine gewassen heb gaan die er ook bij.

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    JeetjeB wat heftig zeg! Sterkte!

Ik was om 03.45 wakker en voelde wat lopen uit mn vagina, schrok me het lazerus, slip was wat nat dus meteen naar toilet.
    Bed was droog, en klein beetje geplast, nog een beetje geperst want schrok!
    Gelukkig niks meer verloren ofzo, maar leg dalijk wel alvast de beschermer erop, heb een nieuw matras en heb geen zin in een nat matras haha!

Heb wel menstruatiekrampen/ongiegevoel.

10. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik ben heel lang niet meer komen meekletsen en geen idee of jullie mij nog wel herinneren (jullie zijn vergeven als het zo is hoor) maar ik wou jullie nog een gelukkig 2013 wensen (de maand januari is nog niet om)
    en eens kijken hoe het jullie allemaal vergaat
    voor de mama's begin maart begint het nu erg te korten, al beken ik dat ik zelf erg aan het aftellen ben :)

hier wordt het steeds zwaarder, de gyn zei dat ze da hoort van alle vrouwen die van een 3de of 4de zwanger zijn
    komt erbij dat de zoon erg beweeglijk is en dat ik steeds meer harde buiken heb die pijn doen
    en op de laatste controle lag hij in stuit, zijn er nog mama's bij wie de baby in stuit ligt?

11. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje B, veel sterkte voor de operatie!!!

12. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo heb een 10 pagina's teruggelezen en ik wens alle meiden bij wie het niet loopt zoals gepland dat de beeb toch nog even mag blijven zitten!

13. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Welkom terug!

hier ook een stuit baby...
    volgende week liggingsecho als ze nog steeds in een stuit ligt worden we doorgestuurd naar de gyn.

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ow echt 3Kats?
    Hier zei de verlos dat ze tot 36 weken de tijd heeft het zelf te doen, anders eventueel versie.
    In het ziekenhuis zeiden ze weer, tot 37 weken mogen ze t zelf doen en anders draaien.
    Brrr.

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier draait ze trouwens continu, ene keer boven dan weer onder.
    Vrijdag lag ze wel keurig met hoofd naar beneden en maandag ook.
    Heb blijkbaar een grote baarmoeder haha

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oei JeetjeB, niet leuk!

Heel veel sterkte!

17. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

hier heeft de kleine een stil dagje. de laaste 2 dagen was ie errug druk en vdaag heeft ie een rustdag lijkt het wel..
    mischien heb ik hem in de war gebracht. want ben ipv savonds nu einde van de morgen in bad gegaan. hihi.en toen was ie wel wakker.

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha!

Ik stond net onder de douche en kon heel duidelijk t hoofd voelen, is iig veel verder gezakt dus die klachten van van de week zullen daar wel mee te maken hebben gehad?

Ook qua borstvocht, was eerst doorzichtig en vanavond onder de douche kwam er ook wit uit.

19. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hallo dames!
    Vandaag voel ik me wat belabberd. Hoop niet dat de ziektekiemen mij nu ook hebben bereikt.
    Mini is vandaag echt super druk en onrustig. Geen ID hoe het nou zou kunnen liggen.
    Ml morgen lekker vrij dus vannacht weer lekker slapen hoop ik!
    Morgenavond info avond over bevalling en kraambed.

@borstvocht: Hier helemaal geen lekkages

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Succes morgen!

Ik moet morgen weer naar de verlos, ben benieuwd!
    En maandag weer CTG controle en groeiecho!

Deel Deze Pagina