hahaha wat een beest zeg, die hond van jullie Klinkt erg bekend hoor, zo is die kat van ons ook. Meent dat ie de dienst uitmaakt hier in huis maar ik trap er niet in, hij zoekt het maar uit Ja weet je wat het is.. ik kon voor ik zwanger werd ook al niet zoveel door de lyme en alle daarbij horende klachten dus Lief is het wel gewend. Hij zegt ook altijd; ik heb voor jou gekozen mét je ziek zijn erbij dus hij wist waar hij aan begon. Maarja, hij is ook maar een mens he, kan er soms ook wel eens niet tegen en dat neem ik hem niet kwalijk. Altijd maar begripvol moeten doen en moeten steunen terwijl je er zelf ook nog bent, ik vind het een hele opgave. Al had ik andersom precies hetzelfde gedaan Pijn in mijn rug heb ik hier sinds een paar dagen, ofja, echt pijn is het niet, meer een zeurderig gevoel richting menstruatiekrampen maar dan té licht om echt zeer te doen. Maar het trekt door mijn hele lijf, heel raar, word er ook helemaal flauw van, krijg dan zo'n wegtrekker ofzo. Kan het niet goed uitleggen maar het voelt wel vervelend. En mijn maag he... zit dan zo'n koppie of een kontje of een voetje in de poeren en dan ben ik weer misselijk. Hele dag door dus, mannetje zit gewoon hoog waardoor ik zelfs 's nachts wakker word van krampen en misselijkheid. Heel vervelend, ik wil 's nachts gewoon slapen
Ooow ook nog een schimmelinfectie erbij, he bah, da's ook kei vervelend zeg! Hoop dat je er snel vanaf bent want als er iets is om gek van te worden...
hihi, leuk om te lezen vriend doet hier ook veel in het huishouden. zei vorige week dat ik niet hoefde te stofzuigen (al weet ik niet dat het was omdat hij vind dat hij het beter doet of dat hij me wilde ontzien) mag ook niks zwaars tillen ofzo? dat had hij de vorige keren niet ik vraag ook af en toe aan hem om de kindjes te tillen, waylon wil nog graag gedragen worden, maar dat is soms te zwaar. na het douchen probeer ik ze ook niet meer allebei op het commode/kastje te tillen, dat vraag ik nu ook aan vriend maar ja, moet het straks toch zelf doen. hondjes uitlaten is soms ook een hele opgave.. dan kan vriend het beter doen, want dan ben ik niet echt vriendelijk tegen de hondjes @jojo, vreselijk die schimmelinfecties..(klop het even af) hier ook in het begin steeds gehad. werd er ook zot van!! nu nog af en toe gevoelig. maar geen schimmel nog... (hopelijk blijft het even zo) vorige keren nooit last van gehad. volgens mij komt het bij mij van mijn spiraal?? heb ik maar heel even gehad. en daarna had ik er last van, daarvoor nooit gehad??? (vandaar dat ik denk dat het daarvan is??)
@mamavanF: Oh jij hebt het ook helemaal niet makkelijk! En inderdaad voor mannen is het nog altijd wat moeilijker om 100% zorgzaam te zijn en taken op hun te nemen bij ons als moeders/vrouw zit dat er precies zo wat ingebakken het zorgen voor. Wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent! Dat heb ik dan niet enkel dat vervelende maagzuur.. Fijn hé zo eens ongestoord klagen tegen elkaar @Brenjomi: Oh ik zie net dat jij zaterdag ook naar de grote sinterklaasshow gaat! Wij gaan ook, om 10u 's ochtends, ben eens benieuwd wat onze zoon van 21 maand ervan vind Ik ben trouwens ook niet echt vriendelijk voor de hond en soms denk ik dan; jij arme hond, jij krijgt weer de volle lading ze is ook echt wel heel lief hoor maar toch loopt ze me voor de voeten.. Schimmelinfectie is echt héél vervelend! Heb het eigenlijk vroeger nooit gehad is begonnen tijdens de zwangerschap van mijn zoontje en vaak raak ik er niet vanaf met enkel een zalfje..
oh leuk!! wij gaan om 14uur. ben ook heel benieuwd wat ze ervan vinden?? vorige maand naar bumba geweest in een klein theater hier in de buurt, dat was al spannend ik zeg niks tegen de kindjes tot we er zo ongveer zijn
Hier is vandaag onze kameleon overleden. Nu had ik weinig met dat beestje, maar het doet me toch wel iets. Bah. Ohhh en ik heb veel last van maagzuur. Gadver
Ohw en man lief mag hem morgen opruimen , ik raak geen dode beesten aan hij zit in de nachtdienst , dus is morgen ochtend een mooi klusje voor hem
@schimmel: eindelijk ben ik er sinds een week vanaf! Vanaf half augustus doorlopend gehad maar kreeg van de huisarts nu een tablet die je moest inbrengen van canesten en die hielp geweldig. Heb gelijk geregeld dat ik die kan halen zodra nodig dus misschien goeie tip?
Goedemorgen dames, Hmm, slaap tock wat minder ook. Ben 's avonds ook weer heel erg moe. Gisteren viel ik om 22 uur in slaap, gevolg was dat ik om 6.15 uur wakker was. Wellicht beetje gespannen voor 3D echo!!! Zin in, vanavond om 18.30. Vandaag 26 weken! De dame is het aan het vieren nu, lekker aan het feesten. @schoonmoeders en moeders. Heb echt de beste mams, zij doet alles bij mij verbouwen. Maakt de gordijnen en is er altijd wanneer ik haar nodig heb. Ondanks eigen zaak en super druk leven. Wat betreft schoonmoeder. Ik wou dat ze er was, ze is 3 maanden geleden overleden op 54 jarige leeftijd en zij was echt de allerliefste vrouw die er bestaat. Missen haar enorm en zij zou zo trots geweest zijn op eerste kleinkind. Vind het ook zo erg voor mijn vriend, ook als is schoonpaps helemaal in wolken met komst van zijn eerste kleindochter. Fijne dag weer allemaal en hopelijk laten de hormonen jullie met rust (vriendje zegt nog steeds dat ik nog prima te genieten ben en hij helemaal geen last heeft van mijn zwangerschap, hopelijk blijft dat de aankomende 3 maanden zo)
goedemorgen allemaal! jippie weer een dag verder zonder bloed! dat geeft weer moed! vanmorge in bed kramp in mijn kuit. ooh wat deed dat zeer. ik wist niet hoe ik het eruit moest krijgen. nouja ik wist het wel dat ik me tenen naar achter moet trekken maar dat deed nog veeeeel zeerder. uiteindelijk toch over gegaan. nu ontzettende zere kuit aan over gehouden. achja beter een zere kuit dan kramp in mijn buik. gisteren had manlief spontaan in zijn bol gekregen om de kasten uit te mesten. en owjeeee je raad het al. alles wat ik niet gebruikte had ik allemaal weggestopt in allerlei doosjes oeps. dus hebbben een hele boel weggegooit van douchegel, makeup nagelak tot sieraden hahah. ik kon er nooit geen afstand van doen dus had ik het maar weggestopt. maarja ik deed er niks mee dus het stond er maar. nu zijn me kasten wel wat leger mijn man is echt zon iemand die zegt: gebruik je dit nog? nee ,nou weg ermee.hihi het was ook wel een beetje hilarisch. vanmiddag komen ze de gordijnen leveren voor de babykamer. ben benieuwd. alleen weet ik niet hoelaat ze komen. ja smiddags maarja dat kan om 1 uur zijn maar ook om 4 uur dus ik ga nu de hondjes maar alvast doen. en nu hopelijk geen vrouwen die hun hond op de mijne af laten schieten. als ik een andere hond zie dan doe ik altijd mijn hond vast. mijn hond vind niet alle hondjes lief. de meeste wel maarja.. soms komen er weleens mensen die vragen waarom ik mijn hond vastdoe. ze zeggen dan mijn hond doet niks hoor.. nee hihi maar de mijne soms wel!! sommige denken daar niet over na ik heb onze kleine chihuahua altijd aan de riem want dat is eigenlijk de felste. maar zodra die tegen een andere hond ga blaffen heeft die grote hond van mij het gevoel dat ie zijn broertje moet beschermen en dan vliegt tie op een andere af. van wegwezen.. wel irri hoor maarja het zit in zijn systeem gebakken.
dat is inderdaad te jong! kan me heel goed voorstellen dat het verdriet doet dat ze haar kleinkind niet leert kennen. maar ze kijkt vast op een wolkje toe! en zal dan alsnog super trots zijn
@ Prachtigwonder, YEAH een dag zonder bloed!!!!! you go girl!! @ verhalen schoonmoeder, helaas is mijn schoonmoeder ovrleden, ze was echt een helelieve vrouw, met me schoonvader botst ik helaas soms. Met mijn eigen ouders heb ik gelukkig een super goeie band. Min moeder past op woensdag ehel de dag op en me vader komt ook naar ons huis om nog ff met zn kleinzoon te spelen, zoooo lief. En met de 2de willen ze het ook doen, dus ik bof. @ Hier misselijk, koppijn en erg moe.... @ bevallen, ik heb hier steeds meer het idee dat ik weer vroeg beval...... denk dat ik de 40 weken niet ga halen.
zo en weer heel terug van de doggies uitlaten. en tjee wat keek ik net in de spiegel ik zie er als een lijk uit zo wit! en dan nog rode ogen erbij en ik sta me nog steeds over mijn buik te verbazen hoe mini die is. het is nog steeds of ik gewoon een beetje ben aangekomen. een kleinvetrolletje. dat die kleine in mijn buik past snap ik echt niet. volgens mij zit tie hartstikke klem
jep. in mijn vagina. net of ze er even met een scherp iets inrpikken. schijnt door de druk te kunnen komen.
Hier geen steekjes, maar lijkt weinig ik m'n stuitje gekneusd heb ofzo, voelt echt beurs en stijf en soms doof aan. Net als wanneer je urenlang in de auto hebt gezeten en er uit komt, maar dan na een minuutje zitten al.. Daar komen ze hoor, de kwaaltjes...
Steekjes heb ik ook niet maar wel regelmatig een flink beurs gevoel. Alsof er een bal in hangt ofzo, heel zwaar en drukkend. Begin nu ook last te krijgen met lopen, zelfde gevoel als steken in je zij maar dan in mijn banden. Lang lopen is er dus niet meer bij, loop echt al te waggelen en ben nog niet eens zó dik. Al vinden mensen om mij heen van wel, dat mijn buik behoorlijk groot is. Zoonlief zit ook erg hoog, tegen mijn maag aan te duwen dus vannacht heb ik de halve nacht wakker gelegen van de pijn in mijn maag en darmen, zit nu al in de verdrukking. Dat wordt wat de komende 3,5 maand Vandaag naar het kasteel van sinterklaas geweest, jammer genoeg konden we alleen kaartjes kopen en later op de dag terug om naar binnen te gaan en dat ging dus niet. Lief moet nu werken en mijn ouders kwamen langs voor mijn verjaardag (jaja, ik ben vandaag weer een stapje dichter bij het fossiel-zijn ) Heb al leuke kadootjes gehad maar zaterdag vier ik het pas dus vandaag verder rustig aan. Huiskamer ligt vol met een houten treinbaan, mijn mannetje heeft met opa gespeeld en ik hoop dat ie daar nu zelf mee door gaat. Maar nee hoor... mama ik wil TV kijken, ik wil wat zien, ik vind dat zóóó leuk, aaah asjeblief mag ik kijken? NEE! hahaha Hij gaat maar mooi met zijn trein spelen, tis goed met hem
de gordijntjes hangen in de babykamer. ik moest hem alleen wel even helpen met de stofzuiger. maar ik heb hem enkel op de vensterbank getild. dat zou mijn lichaam toch wel moeten kunnen? heb er nu al weer spijt vanmanlief is zometeen ook thuis. die doet de boodschappen
Ben dus niet de enige maakte me een beetje zorgen namelijk of het wel normaal is. Komt ook n beetje dat ik een ... Week heb met brandende bovenbuik en als ik ff te veel doe steken heb. Ben daarom ook n weekje dus thuis van t werk ff rustig aan doen, want rust krijg je niet als je werkt met verstandelijk beperkten
Heerlijk is dat he dat alles steeds meer wordt aangekleed! Wat voor gordijntjes heb je? Als je rustig je stofzuiger hebt getild en het is een niet te zware moet dat toch kunnen. Al kan ik begrijpen in jou geval dat je je daar wat zorgen over maakt. Fijn dat je man de boodschappen doet. Komt hij ook altijd thuis met extra dingen hahaha die van mij wel als ik hem boodschappen laat doen.