En toch hè.. Een vriendin van mij begon met 35 weken al te 'zeuren' dat ze gestript wilde worden of ingeleid want ze was er écht klaar mee. Geen complicaties, geen bekkeninstabiliteit, niks. Daar werd ik wel even naar van hoor, ze meende het bloedserieus!
Tja, bijzondere mensen heb je overal, is vaak een kwestie van onwetendheid want als je ze laat kiezen tussen alle risico's en een paar weekjes langer zwanger zijn.. Maar ach, sommige mensen...
Dat is idd wel heftig Lila! Nee tot 38 weken wil ik zeker minimaal lopen! Al houden ze t kindje maar goed in de gaten, vind dat zo eng naarmate het naar de 40 weken loopt..!
zo ken ik ik helaas ook een paar mensen. en het gekke is dat de vk en gyn er mee instemde ook. een bekende van mij liet het zelfs zo ver komen dat ze gewoon vertelde dat ze zich zo slecht voelde etc en dat ze tegen mij vertelde pasgeleden . je moet gewoon een beetje overdrijven dan helpen ze je wel. nou toen had ik ook wel zoiets van zo ben ik dus niet. ik kan over zoiets echt niet liegen. ik heb nu 1 x op het spoednummer gebeld van de vk en daar voelde ik me achteraf zelfs schuldig over. omdat het achteraf niet nodig bleek te zijn. dat wist ik op dat moment niet maar toch voelde ik me lullig en een aansteller.mijn vk doet trouwens volgens mij pas vanaf 40 weken strippen. en dan echt als het echt nodig is. hun zijn wel voor zolang mogelijk laten zitten de kleine. dus stiekum ben ik daar wel blij mee morgen krijg ik de uitslag van de urinekweek even kijken of de gbs bacterie nog steeds aktief is. ik hooop van niet!! ik wil graag thuis bevallen zonder toeters en bellen.
Zou ook niet in me opkomen om bij de vk te gaan vragen om het eerder te laten komen. Heb gelukkig ook een probleemloze zwangerschap en qua klachten is het ook te doen. Al zijn bepaalde dingen best vervelend. Ik kan me voorstellen als je veel klachten hebt zoals sommigen onder ons, je het wel zou vragen. Maar aan de andere kant, je verlegt dan je grenzen wel lijkt me en probeert zo lang mogelijk vol te houden.
Vandaag mega moe en enorme jeukende borsten wraaaaah kriebeldekriebel Had een hele lijst wat ik wilde doen maar jeetje wat ben ik moe??! Van mij mag ie trouwens vooral lekker blijven zitten. Heb totaal geen last van hem. Oke slapen gaat wat lastiger en heb enorme maagzuur maar dat is allemaal heel prima mee om t gaan. Vind t zo gezellig met m in mijn buikje, hij moet van mij echt nog 6 weken blijven. Hebben we afgesproken. Hij heeft de rest van zijn leven nog om buiten te spelen, blijf nu maar lekker lang en warm bij mama.
Die van mij moet ook blijven zitten hoor. Maar de uitgerekende datum ga ik denk ik niet halen. Als ze nog zo door groeit is er een grote kans dat ze met 38 weken hier gaan inleiden. (ivm de suiker) Ze liep vorige keer ook al een goede 2,5 week voor. Ik zou het vreselijk vinden als ik langer dan 2 dagen in het ziekenhuis zou moeten blijven met die kleine meid.
pff nog geen eten op. manlief zou rond half 6 klaar zijn met werken. en 6 uur thuis zijn. nu is die pas onderweg dus is pas over 7 thuis en dan moet ie nog eten gaan halen en ik heb zooooon honger gelukkig eten we frietjes. ik neem friet bamihapje en kroket past er na dat wachten makkelijk in. heb ik wel verdiend
De uitspraak van mij mag de baby nu wel komen, komt mij bekend voor van mijn vriend. En ik ga daar iedere keer fel tegen in van het is veel beter als ze nog weken blijft zitten en iedere keer legt hij mij dan weer uit dat hij dat zegt omdat hij nieuwsgierig is en haar vast wil houden. Maar verder vind ik het ook belangrijk dat ze nog blijft zitten. Het is gewoon puur nieuwsgierigheid en hij wil graag de tijd vooruit kijken. Zo bedoelt hij het meer. Van was het maar een paar weken verder.
Lang wachten op eten, vreselijk! Ik kan daar altijd chagrijnig van worden hihi Zeker nu in de zwangerschap.
Nog geen baby's die zich hebben aangekonidigd.... De eerste mensen mogen al bevallen he!!! Spannend!! Ik kan ook bijna niet meer wachten! Wat doen jullie zoal om de tijd door te komen? Ik verveel me nu al! Oh dames wil jullie trouwens om een gunst vragen... Weet niet of er nog meer van jullie mee doen en of het dus al gevraagd is... Maar ik doe mee met de buikjes contest hier op zwangerschapspagina! Daar kun je een draagdoek mee winnen! Leuk leuk!! Willen jullie voor me stemmen??? Ik sta op de 1na laaste foto! Zwangerschapspagina - Buik van de Maand Zou ik heeeeeeeeeeel lief vinden! hihi! Want moet als ik zou winnen een behoorlijke inhaal slag maken! haha!
Ooh prachtigwonder, je maakt me wel lekker met je frietjes en kroket!! Smakelijk! Hier een rustig dagje. Bloeddruk laten opmeten 2 keer en was 130/70 en 110/70! Dus echt zeker niet te hoog. Ben dus ook niet begonnen met die pillen. Begint wel spannend te worden hoor hier! Benieuwd wanneer de eerste baby's geboren worden. Die van ons misschien al over 2 weken (maar ik wil de datum toch graag een week opschuiven, dus dan nog drie weekjes) Zo onwerkelijk!
pffff wat een dag vandaag dacht redelijk goed te hebben geslapen maar vanmidda nog 2uur geslapen , wilde zoveel doen vandaag maar zodra ik ging staan werd ik duizelig vocht in voetn en handen is niet echt erger geworden in het gezicht wel morgen toch maar devk bellen beeb moet nog minstens 2weken blijven zitten al zeg ik af en toe wel dat ik er klaar mee ben hij is het belangrijkste liever dat ik nu met klachtjes en kwaaltjes loop dan dat er straks iets met hem is
Ja idd! Dit is voor mij, hoe ik er nu over denk, ook de laatste zwangerschap! Ik zal het echt gaan missen! En weet zeker dat ik altijd het gevoel zal houden van zo'n kleintje en ook de zwangerschap, de spanning met testen etc. hahaha
Volhouden en doorbijten, meer zit er niet op Enerzijds zou ik ook graag willen dat ons mannetje volgende week al zou komen maar het is beter voor hem als hij nog wat langer in mijn buik blijft. En het gaat tenslotte om hem, hij is het belangrijkste en ik wil dat hij gezond ter wereld komt, liever dan met 40 weken dan met 37 Maar ik zal niet ontkennen dat ik het goed zat ben hoor, het is alleen dat ik het voor hem over heb me zo te voelen. Straks, na de bevalling, is het voorbij en kunnen we gaan genieten van onze kindjes Trouwens, de trap moet nog bekleed voor hij geboren wordt en we weten nog niet wanneer dat gaat gebeuren (wel binnen nu en eind volgende week wss hoor) en de gordijnen moeten nog ingekort, alle kleertjes moeten nog in de kasten, de ziekenhuistassen voor hem en mij moeten nog ingepakt dus laat hem nog maar een week of drie zitten