Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, enorme investering gedaan, nieuwe thermometer 4,95.

Vanmiddag controle. Vandaag 38 weken.

Ik zou zeker vriend halen op Schiphol. Ik hou altijd van verrassingen. Ik reis zelf veel voor werk en mijn vriendje kwam speciaal met trein naar Schiphol van de zomer, mijn auto stond daar geparkeerd. Ik had hem alleen niet gezien en hij mij niet. Dus ik was al bijna thuis toen die belde met de vraag waar ik was. Echt heel balen, voelde me zo lullig. Was de avond dat ik zwangerschapstesten kocht op Schiphol, dus was daar zo mee bezig, volgende dag bleek ik in verwachting!

'T sneeuwt hier!

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik lees overal dat het heel erg glad is op de wegen... en de strooiwagen kwam ook net voorbij (hier strooien ze niet zo vlug, soort van woonwijk)
    en ik ben niet zoon held wat dat betreft:p
    het voordeel is wel dat ik waarschijnlijk amper file zal hebben op de weg, (als ik door ga) want dan zou ik straks al vertrekken.

moet nog even aan vriend vragen of hij het ziet zitten om ook nog een stukje terug te rijden? want aangezien ik vannacht niet veel geslapen heb ben ik best moe.

ik denk dat de kindjes wel zullen slapen in de auto;) die zijn best moe. dus dat is wel makkelijk.

@Ynte, hahahaha, ik moest even lachen om je stervende man;):p vriend zal morgen ook wel ziekig zijn... want als er iemand in zijn buurt hoest is hij ook gelijk verkouden... en aangezien ik zeer in mijn keel heb en waylon ook;)

@flannellen doeken, die had ik bij leah gekocht, nooit nodig gehad. ik kwam hier van de week nog navelbandjes tegen, die zal ik nog even wassen. het is niet nodig, maar de vorige kraamhulp vond het wel makkelijk.

3. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @stervende mannen van de griep: hahahahahaha, zo grappig! En zo herkenbaar... Het is toch een bijzonder soort, die mannen hihi, maar ik zou m voor geen goud willen missen :)

@brenjomi: lekker gaan naar Schiphol! Leuk juist die verrassingen :) Heerlijk dat hij er weer is straks, na zo lang.

@teiltje/ondersteek: hier allebei in huis, ondersteek via de uitleen.

@valentijnsdag: zo lief, ik kreeg vannacht toen hij thuis kwam van een late vergadering een supermooi horloge dat ik al heel lang graag wilde hebben en waar ik voor aan het sparen was! Een beetje voor valentijnsdag en een beetje voor de baby, willen m laten graveren als puk geboren is.
    Ik was, op z'n zwangers uiteraard, helemaal ontroerd :)

4. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier in Belgie waarschuwen ze ook voor erg gladde wegen, dus ik vrees dat we deze namiddag niet naar de film gaan :(
    dan nog maar wat strijken

5. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet eigenlijk niet goed of ik er nog mee kan lachen - hij pendelt tussen bed en sofa want hij heeft nog steeds koorts, maar het is alsof ik hem al sinds maandagavond niet meer heb gezien en door al dat slapen heeft hij pijn in zijn rug, dus eens de koorts beter zal zijn zal hij daar wel over zeuren...

ok, dat klinkt wel alsof ik medelijden heb met mezelf :p

6. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

wat voor teiltje bedoelen ze. gewoon zon afwasteiltje. of een nieuw schoon teiltje? of een ander teiltje :) haha

7. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Afwasteiltje :)

8. prachtigwonder

hahaha oeps:) liep hier net even naar buiten om iets te pakken uit de schuur. en dacht heee het sneeuwt. en met dat ik naar buiten loop. floep bijna in spagaat. had e rniet over nagedacht dat het ook weleens glad zou kunnen zijn;) maar goed ik leef nog pfhieww...

9. prachtigwonder

ooh die heb ik nog wel liggen:p alleen gebruik ik hem meer in de keukenkast als opbergteil. er liggen bijv schuursponsjes in afwasborstel/middel etc.. niet echt een schone. maarja als die toch enkel word gebruikt voor bijv overgeven dan is het niet erg.
    ik zal hem eerdaags eens een beetje uitsoppen.
    of ik koop een nieuwe goedkope.

10. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Ik heb een heel goedkope nieuwe gekocht, omgespoeld en in een vuilniszak verpakt samen met emmers, ondersteek, handschoenen etc. Staat onder onze hoogslaper haha, bizar hoeveel ruimte je er onder hebt!

11. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    @Bevalling: Hier alles verder klaar. Volgende week komen ze het kraambed en ondersteek brengen.

@Uitzet: Ook helemaal compleet. Denk dat ik zo maar even ruimte ga maken voor de kinderwagen en het badje in de inloopkast.

@Stervende mannen: Hier 1tje die de ribben kapot heeft gehoest. Hij voelt hem schuldig omdat volgens hem 'het niets voorsteld met wat ik zo mee ga maken'. Skattiej heeft echt veel pijn en kan maar niet tot hem door dringen dat ik toch echt wel weet hoe gebroken ribben voelen!

@Valentijn: Vanmorgen ontbijt op bedje van hem gehad. Ik ga hem vanmiddag maar eens lekker verwennen. Vamiddag komt het valentijnskado voor hem. Heb voor hem een nieuwe digi camera gekocht.

12. prachtigwonder

ik las hier iemand die vertelde dat de kleine al haar had??
    inooit geweten dat je dat op de echo kan zien??

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Nee wist ik eerst ook niet, maar onze heeft ook al aardig wat haartjes.
    De gyn liet het zien op de echo.
    Ze duwde in m'n buik en toen zag je de haartjes heen en weer 'zweven' in het vruchtwater!

Had het wel verwacht, Lila had veel zwarte haartjes en Juli* begon ook al aardig wat haartjes te krijgen.

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Oh grappig haha!
    Nou die van mij hebben heel weinig haar, eht van die sprietjes hahaha ben benieuwd naar tuttebelletje!

15. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Gisterenavond eindelijk intake kraamzorg gehad, lekker optijd he, 3,5 week voor de uitgerekende datum :p
    Maar alles in orde, gewoon wat standaard vragen beantwoord en aangegeven dat ik dezelfde hulp wil als bij mijn oudste (als dat mogelijk is).
    Verder niks bijzonders, geloof dat we alles wel in orde hebben.
    Woensdag komen ze de trap bekleden en moeten wij al heel vroeg in de ochtend naar mijn ouders, we mogen dan niet thuis zijn.
    Kunnen we die dag meteen de gordijnen op maat maken, is dat ook maar gebeurd en kan ik de laatste details van het kamertje afwerken.
    Is echt heel mooi aan het worden!

Verder niks te melden eigenlijk, valentijn doen we niet aan dus geen kadootjes of ontbijt op bed te vertellen :D
    Ga mezelf straks wel verwennen met een lang, warm bad bij mijn ouders, moeder past op mijn zoontje, vader komt de nietjes uit de trap halen hier en ik hoef lekker niks dan te ontspannen en een tijdschriftje te lezen in bad. Héérlijk!!!

Fijne dag allemaal :)

16. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

hihi grappig dat je dat kunt zien op de echo, had er ook nooit van gehoord.
    Maar de liggingsecho hier ging wel zó snel dat we amper wat gezien hebben, geen idee dus of ons mannetje veel of weinig haar heeft.
    Was ook bedoeld om te zien of hij goed lag en hij lag al een stukje ingedaald dus dat vond de VK wel genoeg info.
    Even nog vlug gespiekt of het nog steeds een jongetje is (ja dus :D ) en dat was het, was met een minuutje klaar.
    Wel jammer maarja, over max. 6 weken heb ik hem in mijn armen en dat vind ik nog véél fijner :)

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Geniet van je heerlijke bad! Hahahaha!

Ik kreg vanmorgen een knutselwerkje van dochterlief voor Valentijn haha

18. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    Bamjolan: nu ik erover nadenk, mijn vliezen zijn dus idd gebroken tijdens een wandeling op een vakantiepark. Maar ik droeg al verband ivm bloedverlies, en het waren scheuten ipv een waterval :)

19. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    @ Vliezen breken: ik hoop ook steeds dat dit mij niet op een gekke plek gebeurd. Ik reis nogal regelmatig met de bus. Dus ik hoop steeds dat het daar zeker niet gebeurd. Dan vind ik bij mijn moeder nog minder erg.
    @ Indalen: wel fijn dat ik het hier lees als de baby nog niet is ingedaald je meteen plat moet liggen en moet bellen. Ik wist dat niet, is mij ook niet gezegd door de vk. Bij mij is ukkie nog niet ingedaald dus wel fijn dat ik het nu ff weet J.

@ Brenjomi: knap hoor dat je nog carnaval hebt gevierd!! Hier was ook carnaval. Het enige wat ik daarmee heb gedaan is eventjes naar de optocht gekeken. Verder had ik daar echt geen energie meer voor. Gelukkig is mijn vriend met mij thuis gebleven met de carnaval. Hij houdt normaal wel van carnaval vieren. Ik vind het ook wel leuk, maar het is geen must voor mij.

@ Regenboogje82: hier nog een vriend die nu al niet meer te ver de deur uit durft. Maar eigenlijk vind ik dat wel fijn. Is voor mij ook meer zekerheid. Mocht er wat zijn dan is hij, als het goed is, zo hier. En alcohol drinken doet mijn vriend ook nog nauwelijks. In het weekend nog 1 drankje per avond
    J.

@ Gladde wegen: valt hier gelukkig nog wel mee. Alleen nog al die aangevroren sneeuw op het trottoir vind ik erg vervelend. Maar ach, hoort bij de winter. Hopelijk gaat het hier niet sneeuwen vandaag. Normaal vind ik het wel mooi om te zien maar met die dikke buik over die gladde wegen lopen ben ik toch niet zo van.

@ Valentijn: tot nu toe nog niets aan gedaan. Vriend is nog aan het werk en ik krijg vanmiddag bezoek van vriendinnen. Dus komt vanavond wel. Straks nog even mijn mega kaart voor hem schrijven :p.

Zo nu ben ik wel weer bij geloof ik :p Jullie schrijven echt allemaal zoveel!! Is nauwelijks bij te houden joh! :p Ach ja, heb ik ook wat te doen om steeds bij te lezen.

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ploetertje dat scheelt dan wel een beetje, al is t nog vervelend natuurlijk en vroeg geweest!
    Ik ben benieuwd, denk niet dat bij mij spontaan de vliezen zullen breken maar je weet maar nooit hihi

Ik moest trouwens wel Vitamine D en vitamine K kopen ivm borstvoeding.

Deel Deze Pagina