@jojogirl88 Nee de dokter had nooit bloed geprikt of iets dergelijks! Hij is nu gelukkig met pensioen en anders had ik sowieso een andere dokter gezocht! We waren er zelf nog niet echt mee bezig, wilden eigenlijk nog wel even wachten, maar nu het zover is vinden we het allebei super leuk! We krijgen een meisje! Kan nu al niet wachten om haar vast te houden. Of me voor te stellen dat je 'normaal' 9 maanden moet wachten! Vind 2 maanden nu al lang duren!
Haha ja dat kan ik me voorstellen Maar wel jammer dat je een heel deel van je zwangerschap 'gemist' hebt toch? Hier ook een meisje
Wow Sammelskee wat een verhaal! Zelf kan ik me er niets bij voorstellen haha ik voelde ook al vroeg leven en een flink groeiende buik! Hihi
@vitamines D geef je tot 4 jaar K geef je tot 3 maanden als je borstvoeding geeft, en is niet nodig met flesvoeding.
Wow sammelskee, wat bizar! Kan me er echt niks bij voorstellen omdat ik t al wist voordat ik een test deed bij 4 weken.. Maar ken meer van die verhalen. Lijkt me zo gek als je opeens al zo ver bent! Heel hard genieten van je buik dan nu nog hoor!!
@gebroken vliezen; de vorige keer pas bij de eerste persweeen. @sammelskee; welkom, volgens mij had ik jouw verhaal ook ergens anders gelezen.
Ja ik heb daarvoor nooit niks gevoeld en ook was mn buik niet dikker, niks aangekomen daarvoor alleen maar afgevallen. Nu we het weten is ineens die buik gaan groeien en ben al wat aangekomen! Ja kan kloppen, had mijn verhaal ook getypt in het voorstelgedeelte Ben heel hard aan het genieten van alles! Lekker shoppen, alle bewegingen die madame maakt daarbinnen!
@gebakje, mooie waarders! @prachtigwonder, wat fijn dat de kweek negatief was! @Brenjomi, wat leuk dat je vriend eindelijk weer thuis komt, en dat dan op valentijnsag... wat romantisch hihi @Sammelskee, jeetje wat heftig joh! Je gaat er goed mee om zo te lezen, lijkt mij echt heel heftig. Gefeliciteerd! En wat grappig dat nu je het weet je buik ook echt gaat groeien!
Moet je betalen voor de producten in het ziekenhuis? Ik dacht dat dat bij de "prijs in zat". Zoals handdoeken, spuugdoekjes, luiers, verzorging, kraamverband.
Oeh zie net mijn banner: nog 18 dagen te gaan! Gaat zo snel nu! @ energie: echt 0,0! Nergens zin in terwijl sommige dingen echt gedaan moeten worden. Schaam me rot als ik nu zou bevallen en de kraamzorg gaat de badkamer en wc schoonmaken! Ben erg moe dat wel maar ook verslaafd aan internetten...
sauna mag toch niet als je zo ver zwanger bent? ivm met zuurstof gebrek? omdat als de mama het warm krijgt alle bloed naar het hoofd stijgt en de doorbloeding voor de baby dan afneemt? of heb ik dit mis?? bad mag namelijk ook niet warmen dan 40g. en sauna is rond de 65..
@ Sammelskee, nu gewoon geniet zolang het kan, en welkom trouwens! @ Vliezen brezen, zijn bij bij 7 cm gebroken en binnen 2 uur was me zoontje geboren. @ Natalie, hier ook energie 0,0, hihi doe elke middag als het uitkomt een middagdutje van 2-3 uur, haha
Jee morgen alweer vrijdag. Straks knip ik in m'n vingers en is m'n verlof voorbij eeks. Ben alleen maar bezig geweest haha. En ben nog lang niet klaar... Gelukkig duurt t nog even voor kleine man komt. Dit weekend nog een wrapper halen (oh meiden ik kom er gewoon niet uit, puckababy gogo, lodger wrapper on the move of zoiets of koeka malmo... Pfffff keuzes...) En ook nog een babyfoon. Kom ik ook niet uit. Met of zonder beeld en terugspreekfunctie. T scheelt nogal in prijs... Vandaag wat spullen gekocht voor vluchttasje... Maat xl slippen gekocht hihi. En lekker bad olie en huidolie van zwitsal mmmm die geur is zo lekker! Ik heb in de kasten ook zwitsal geurzakjes gelegd en gehangen, Zooo lekker!
En Sam wat een verhaal joh jeetje! Ik kan me er totaal geen voorstelling bij maken dat je je kindje ook niet voelt ofzo (geen kritiek hoor ik vind het alleen onwerkelijk). Bij mij gaat al een paar weken mijn buik volledig heen en weer haha. Maar wat fijn dat je kindje gezond is en jij ook en dat het goed gaat! Succes met alles regelen in die korte tijd! Heb je veel hulp?
Ja het is inderdaad een verhaal! Iedereen die het te horen krijgt reageert hetzelfde! Maar vind het zelf ook raar dat ik daarvoor niks gemerkt heb, want sinds we het weten gaat mevrouw goed te keer daarbinnen!
Inderdaad zo'n I didn't know I was pregant verhaal. Wie weet als je die echo niet had gehad had je de bewegingen van de kleine ook anders verklaard en was je kind na veel onverklaarbare pijn in het toilet gevallen. Welkom in iedergeval, gezellig dat je komt meeschrijven.
En? Hoe is het nu met je? Ben je al lang misselijk? Braak je ook? Heb je de vk uiteindelijk wel te pakken gekregen? Hoeveel weken zwanger ben je? Zou ook een urine weg infectie kunnen zijn. Gek ook dat je weinig plast. Ik zou echt nog eens bellen wanneer je weer temp hebt vanavond naar VK en als er niets gebeurt is vanavond langs huisartsenpost gaan. Tja, sorry hoor maar toen ik dit las dacht ik er moet even iets gebeuren. Succes! En beterschap!