Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Eventjes ego..
    Oh wat ben ik trots :)
    Mijn kleine ventje slaapt voor de eerste nacht in zijn grote bed! Tot nu toe gaat het heel goed, is flink naar bed gegaan en volgens mij slaapt hij zelfs al want hoor hem niet meer door de babyfoon :)
    En alsof dat allemaal nog niet voldoende was heeft hij deze avond ook pipi op het potje gedaan!! Hij is pas 21 maand dus ik ben echt apetrots;)
    Ja hier is het bewijs; kleine jongens worden heel snel groot!

Bijgevoegde bestanden:

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    JoJo wat goed !!!
    Die van mij speelt alleen nog in zijn grote bed. Maargoed die is nog net geen 15 maanden.
    Dat dekbedovertrek waar heb je dat vandaan ??? Ik heb er ook 1van cars, maar wil nog een 2de.

3. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @gebakje: Die komt uit de Zeeman, was maar 12,99 geloof ik heb er ook nog 1 van mickey mousse :)
    Weet natuurlijk niet of de folder in Nederland en België hetzelfde is..
    Ja ik ben echt ongelofelijk trots;)

Oh heb trouwens ook een buikfoto in het buikjestopic geplaatst;)

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    jojogirl: ik woon op de grens, zit met 10 min in essen :p Ik kom regelmatig in Bels.

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Jojogirl: Wat geweldig! Miriam gaat over een paar weekjes in het 'grote' bed, zodra die bezorgd is. En zindelijk... Dat zou ik echt heerlijk vinden, maar het enige wat zij doet met het potje is hem op haar hoofd zetten :D

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Ego: Ik heb zo'n rugpijn de laatste paar dagen! Kun je naar de chiropractor als je zwanger bent?

7. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik had weer wat hoor.
    ik met manlief naar de praxis . lopen we de praxis binnen . zeg ik tegen manlief dat ik het een beetje in mijn rug heb. vervolgens 10 minuten later zet die rugpijn in verschrikkelijk rugkramp om. wat erg veel leek op hevige menstruatierugpijn en ook mijn buik werd ineens gespannen.
    ik moest d epijn echt wegpuffen. dus na 5 minuten maar naar de auto gegaan en daar even rustig geademt en toen zakte het weg.
    in eerst enstantie dacht ik in paniek owneeee weeeen!! maar toen dacht ik dat kan helemaal niet want die duren niet zo lang. dat is hoogstens een minuut en dan zakt het weer even. dit was 10 minuten aan 1 stuk.
    ik denk dat ik iets te gek heb gedaan vandaag. heb natuurlijk veel opgeruimt in huis. was danwel niet zwaar maarja toch veel beweging onbewust. nu ik lekker op de bank zit nergens geen last meer van.
    wel heb ik de kleine nog niet gevoeld vandaag maar dat zal waarschijnlijk ook komen omdat ik nog niet rustig heb gezeten op mijn billen;)

morgen naar de verlos dus dan leg ik hte even voor.

8. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Eerste nacht in het grote bed was een succes!
    Hij is gisteren om 20u15 gaan slapen en deze morgen pas om 9u terug wakker geworden, niet uit bed gevallen ofzo dus heel tevreden ;)
    Hij ging ook niet zelf uit bedje kruipen, zat rechtop en riep op mij;)
    Héél trots op mijn jongentje!;)

@Prachtigwonder: Gewoon even bellen als je onzeker bent kan me voorstellen dat je even schrikt! Zou niet weten vanwaar die pijn ineens kwam..

@Leeuwtje: Heb ik ook, rugpijn:( Heel vervelend en al helemaal als er al een peutertje in huis rondloopt die je aandacht opeist.

@All: Oh wat slaap ik de laatste 2 dagen slecht.. Hoop dat het niet al gaat beginnen! Word heel vaak wakker niet perse omdat ik moet plassen maar gewoon standaard om 2u, 5u, 7u...
    Nu dus doodmoe!

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Haha grappig :D
    Emeric vind het potje altijd heel fascinerend en vaak wanneer wij naar toilet gaan komt hij bij ons zitten op de pot (wel met zijn broek nog aan:D) moet zeggen dat hij ook helemaal nog niet klaar is om zonder pampertje rond te lopen hoor want dan gaat het hoe dan ook mis, we doen hem gewoon een pull-up luier aan en dan kan hij zelf af en toe eens op het potje zitten :)

10. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Moederen, huishouden, werken (verpleegkundige)..
    Droomland
    * Breekt in *

Voor degene die zich hebben afgevraagd hoe het toch met me gaat....

Check mijn banner!! Helemaal blij! op 10-12 krijgen we al de eerste echo, ivm de vorige MK!

** breekt uit **

11. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @MissMomma: Super nieuws!!!! Gefeliciteerd!!! Mijn duimen draaien voor je en deze keer gaat alles gewoon helemaal goed daar ben ik van overtuigd! Laat je nog iets weten als je de echo gehad hebt?
    Geniet ervan meid!

12. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah super missmomma! Dit keer gaat gewoon alles perfect!

13. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet even stoom afblazen

Ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo boos op mezelf.
    Gisteren onderweg naar vriendinnen in de auto, het regende vet hard, het was pikke donker en file en overal ongelukken etc. Ik zat best gestressed in de auto en ik was veel te laat op de afgesproken tijd door alle ellende onderweg. Toen moest ik mijn auto ook nog parkeren aan het water in een mini parkeerplekje wat ik vet eng vond (heerlijk amsterdam binnenstad, zucht) en ik heb nog niet mega lang mijn rijbewijs. Maar goed het lukte, ik was trots, maar vol adrenaline dat wel. Toen had ik even het lampje van de auto aangedaan om iets te zoeken in mijn tas, verlaat vervolgens de auto en vergeet helemaal dat lampje uit te doen. Ik kom terug, GODZIJDANK was de accu niet leeg zeg. Mijn hemel waar zitten mijn hersen, in mijn buik tegenwoordig?
    En ik wilde echt mega graag naar het concert van Rihanna en ik heb maar liefst 2 reminders gezet en mijn telefoon die van te voren af gaat.
    En ik slaap er doorheen. En ik was compleet vergeten dat ik kaartjes moest kopen... Kom er nu net achter en ja hoor, uitverkocht binnen een kwartier.

En nou heb ik geen kaartjes.

En ben ik droevig.
    Meiden ik heb volgens mij echt last van zwangerschapsdementie. Ik loop soms naar de keuken en kom dan weer terug: wat wilde ik ook alweer gaan doen?? En dat een paar keer op een dag.

grom grom grom

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Mismomma: oh wat een goed nieuws!! Hoop zo dat alles deze keer goed mag gaan! Laat je het ons weten hoe de echo was?

15. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha kahlen, moest wel even om je lachen :)
    Ik ben ook een soort verstrooid hoor, vergeet dagen en tijden en geef bij afspraken maken m'n agenda aan de patiënten en leg het afsprakenkaartje in de la.. Haha

16. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Wat goed missmomma, gefeliciteerd! Deze keer gaat het helemaal goed!

oooow kahlen, wat balen zeg, grappig geschreven maar kan me voorstellen dat je nu flink de balen hebt, zou ik ook hebben (maar niet met rihanna, haha :p)

Moet zo naar het ziekenhuis om bloed te prikken omdat ik zo moe blijf.
    Opnieuw op B12-tekort prikken hoewel ik al 2x per week spuit, en op nog een hoop andere dingen.
    Benieuwd wat daar uit komt maar de huisarts wil wel graag even bekijken waar het nu precies door komt en natuurlijk ook zorgen dat ik straks een goede bevalling heb, met (voor mijn doen) genoeg/veel energie.
    Dus mijzelf en zoonlief maar even naar het ziekenhuis slepen zometeen, hoe moe ik ook ben.

17. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Kahlen: concert rhianna. Ik ben 2x geweest. 1ste concert supe rgoed, geweldige avond gehad. Laatste concert vorig jaar gedaan, dat was een drama. Heel slecht, ze playbackte maar de helft mee en dat was vals. Kwam ruim 1 uur te laat op, stom dronken en stoned. Bijna de helft van de mensen waren al weg gegaan voordat het concert afgelopen was.

Voor mij dus geen Rhianna meer.

18. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!
    @MissMomma, joepie!!! Gefeliciteerd. Sterkte.

@aambeien, hier al maanden! Tis heel vervelend, maar als dit het ergste is. Soms is het echt een bloedbad, andere keren alleen heel veel pijn. Meestal voel ik ze de hele dag door.

@zwangerschapsdementie. Hier ook vreselijk. Ga ik naar de winkel met een lijstje (deed ik vroeger nooit) vergeet ik gewoon op het lijstje te kijken en neem ik dus niks mee van het lijstje.
    Laatst zette ik mijn auto, het is een automaat, in de R van rijden. Schrok me dood toen die in een keer achter uit ging. hihihi.
    En als klap op de vuurpijl rij ik mijn auto tegen de muur in parkeergarage. Ik zie dat het smal is, ik bedenk dat ik moet opletten en vraag vervolgens nog heel stom aan de drie mannen die in de auto zaten, wat hoor ik nou?? Alle drie in koor: Je rijdt tegen de muur aan!!!! Ik rij nooit schade. En ach het is maar blik, maar wel ff balen.

19. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Kahlen: Heb ik ook hoor die zwangerschapsdementie, ik vergeet gewoon echt alles! :D
    Ivm Rihanna; ik hoorde daarstraks op de radio dat er wss een 2de concert word ingelast omdat het zo'n succes was dus wie weet met een beetje geluk heb je toch nog kaartjes??

@MamavanF: Hopelijk enkel een vitaminetekort ofzo! Veel succes straks!

20. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog een concert? Dan is het haar 3e concert :) want dit was al een extra. Nou wie weet :) en @ gebakje: hmm dat is echt wel minder als ze playbackt. Ik ga echt voor een goede show maar dat is bij haar dus niet zo zeker begrijp ik...

Deel Deze Pagina