Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @JeetjeB: GEFELICITEERD met je kersverse dochter! Fijn dat je naar huis mag morgen :)

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Seks: Hier al een paar weken niet meer, mijn libido is weggelopen. 'k Ben ook te moe, helaas :( Ik droom er wel de hele tijd over, erg irritant!

@Smile: Ha, eindelijk een datum! Alvast succes gewenst voor volgende week :)

3. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
  4. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    @Scheren: Ikke blij dat ML zich er toch over heeft ontfermd! Kan er zelf absoluut niet meer bij en wil ook niet met een oerwoud lopen :D

@JeetjeB: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er lekker van!;)

@Se.x: Heb me van het weekend toch maar een keer aan ML over gegeven. De daden kunnen we tijdens de zwangerschap op 1 hand tellen. Vond het toch wel heel erg sneu voor hem. Gelukkig snapt hij het wel en vind ie het zelf ook wel een beetje eng. Toch heb ik er wel van genoten!! :p

@Filmpje: Y.outube staat vol met die filmpjes en is toch wel reality. Toch wel raar om er zo naar te kijken.

@Striemen::) Misschien een rare vraag maar hebben jullie ook striemen in de schaamstreek? Dacht eerst dat het een randje van de onderbroek was maar bleek toch echt een striem te zijn :$

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik vind t vreselijk die bevallingsfilmpjes....geef mij zelf maar de bevalling dat ervaar je heel anders! :D

6. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

haha ik had al meerdere filmpjes gezien maar niet met zoveel details.
    de meeste vind ik altijd wel mooi om te zien en dan vooral het moment dat het op de borst word gelegen.
    dit filmpje vond ik meer au au au om te zien;)
    maar ben er gelukkig nog steeds niet bang van. maar had wel zoiets van woooow dat staat bol!! maarja we hebben oerkrachten he;)

7. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ prachtigwonder, geen filmpjes kijken joh, maak je jezelf dalijk gek....

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha daarom! Verstand op 0 en gaan met die banaan haha!

9. Molenbloempje

Molenbloempje Actief lid

25 mrt 2012
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jeetje B: GEFELICITEERD!

@ Smile: Fijn dat je een planning hebt, na dinsdag ben je van pijn af, sterkte met de laatste loodjes.

Scheren: ook erg lastig hier, op de tast en met een spiegeltje, maar niet ideaal, allemaal.

Striemen, wel veel op m'n buik, maar niet in m'n schaamstreek.

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Scheren: Op de tast, idd. Ik wilde me eigenlijk laten waxen, maar ik durf niet :) Met een mesje krijg ik het grootste gedeelte wel te pakken, en over de rest van de haartjes maak ik me toch niet druk als ik lig te puffen :D

@Filmpje: Had iemand me even kunnen waarschuwen! :$ Zie je ineens een vagina getoucheerd worden. Op zich niet zo erg, maar ik zit nu op mijn werk :D Gelukkig dat er niet net iemand over mijn schouder meekeek...

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Striemen: Weer een paar verse op mijn buik, niet in mijn schaamstreek (denk ik, ik kan het nu niet zien).

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    #4232 booky, 20 feb 2013
    Laatst bewerkt: 20 feb 2013
  13. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    Belgiƫ)
    @Seks: Ok dus ik ben niet de enige die het nu echt eng vind ;) Hoe nemen jullie mannen dat trouwens op? Ik merk wel dat hij het enorm mist maar hij respecteert mij wel hoor.

@Striemen; Ik heb er nog een paar bij gekregen op mijn buik :( Gelukkig nergens anders (volgens wat ik kan zien)

@JeetjeB: Gefeliciteerd met Mila!!! Geniet ervan!

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Leeuwman vindt het wel jammer, maar hij respecteert mij en oefent dus geduld. Bovendien, toen Miriam net geboren was, lustte ik er wel pap van, dus daar wachten we dan maar op :D

15. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen striemen op mn rechtertiet. Snap niet wat ze daar doen want mijn borsten zijn amper gegroeid... Maar goed ik moet nog 4,5 tot 6,5 wk dus ik hoop dat in ongeschonden uit de strijd kom met mijn buik maar dat smeren is echt bullshit. Heb vanaf t begin 2x per dag gesmeerd en als je kijkt naar het zonnetje rondom mijn borst (de paarse streepjes) mer amper groei, dan is het echt puur aanleg en te strak bindweefsel en niet zozeer hoe dik je wordt.

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Smeren werkt idd helemaal niet!
    Erfelijkheid en hoe jonger de huid hoe strakker die is.

17. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Striemen voorkom je idd niet met smeren hoor, smeren moet je doen omdat je t lekker vindt maar helpt verder niks. Is idd aanleg vaak.

@leeuwtje: hahahahaha, ik zie je al van kleur verschieten op je werk achter de computer...

@filmpjes: ik kijk niet hoor, wil zelf ook niet kijken straks met spiegels oid. Het moet gebeuren en t lukt ook heus maar ik hoef niet perse te zien hoe.

@hier; zo lastig als je niks mag :( ik word echt een bankhangend kadaver.. En opeens wil iedereen langs komen om het kamertje te bekijken!! Nou de meesten zie ik een half jaar niet dus die wachten nu ook maar fijn tot na de geboorte. Bezoek ontvangen telt als activiteit en ik mag er max twee per dag dus ga die ook lekker invullen zoals ik wil.

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek

Haha bankhamgend kadaver. Ik zie het voor me geweldig ;).

@ smeren, nee helpt idd niet tegen striemen. Maar ach baat het niet schaadt het niet denk ik dan maar. Heb hier idd wel wat 'oude' striemen van de vorige zwangerschap maar die zitten idd meer in m'n schaamstreek. Op m'n buik nagenoeg niks en die in de schaamstreek zie je niet.

19. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    Jeetjeb gefeciteerd!! Mooie naam!

@striemen, die had ik al... Ze zijn nu weer donkerder.. Maar ach, ze worden weer lichter.

@bewegen, hij heeft nu de hik (vind ik zelf grappig om te voelen) en daarnet was hij ook even erg druk.

@hier, vandaag nogal veel gedaan... Boven en beneden gestofzuigd.. Vanmiddag gewinkeld voor doop suikers en een stoeltje (stoeltje niet gevonden..)
    Nu af en toe een harde buik.. Daarnet stond hij wel erg strak...

@filmpjes, ik kijk bewust niet!:) haha vreselijk... Tijdje geleden naar 16 en zwanger gekeken... Kreeg het gelijk benauwd toen ze moest bevallen... En ze pufte alleen nog maar:) haha.

@naam, vriend kwam van de week terug van zijn opa en er stond een kaartje met 'onze' naam erop... Vandaag weer geweest, wilde weten van wie het was:D hihi het is van een achterneef van zijn moeder. Die mensen kennen wij amper, wonen hier niet in de buurt en achternaam is ook anders... Dus dat valt mee.

@babyboom... Hier worden er erg veel geboren... Vandaag weer 2:) er zijn er zoiezo nog 3 (waaronder mijn zus) die voor of rond mij uitgerekend zijn... Benieuwd naar hun naam en wat het is:)

@volgende, ben benieuwd wie de volgende van ons is?:)

20. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    @Bezoek: Al mijn vriendinnen willen voor dat ik bevallen ben nog even langs komen. Gister kreeg ik nog een bloemetje omdat ik sowieso de 36wk had gehaalt. Lieff!!

@Activiteit: Hier nog zo'n bank-hang-kadaver. Heb smorgens het gevoel alsof ML boven op mijn bekken heeft gezeten.

@Babyboom: Het zal er om gaan spannen hier! De buurvrouw is een weekje verder dan mij zwanger en we houden elkaar in de gaten!

@Striemen: Vind het vet vaag dat ik 'down-there' ook strepen heb. Alsof ik er nog niet genoeg heb! Ben stiekem wel een beetje blij dat ik geen plopnavel heb! ;)

@Controle: Schoonzus gaat vanmorgen gelukkig even mee naar de vk omdat ik eigenlijk niet meer alleen ver weg de laan uit wil. Pas ook nog amper achter het stuur trouwens. Heb ook maar van die korte voetjes.:)

Joehoe!! Nog 24 uurtjes en ik mag thuis bevallen!! Yeey *vreugde-dansje*

Deel Deze Pagina