Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ smile: gebruik jij wel de kinderwagenbak als wieg?
    dan is mijn kraamzorg echt wel heel streng voor mij :( ze doen al moeilijk over een mozesmandje.

2. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Nee, die gebruik ik alleen om te wandelen.
    Een houten wiegje is niet groot hoor 40x80.
    Dat mozesmandje raden ze denk ik af omdat de zijkanten dicht zijn. Maar dat weet ik niet zeker.
    Wij hebben een simpelwiegje bij baby en tiener.nl besteld, haha we kwamen thuis met onze zoon, gelijk besteld en de volgende dag in huis.

3. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahahahaha ik typte in tiener.nl
    kom je toch echt op een heeeeeel bijzondere website.
    ik vergat de baby er voor te typen hahahahhaha

4. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah das goed nieuws! nog even meid!

5. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    Smile: het einde is in zicht, hoera!

JeetjeB: gefeliciteerd met je meisjd. Hopelijk lig je nu lekker thuis in je kraambed. Hoe gaat het nu met de BV?

Scheren, toevallig had mijn man da ng gedaan de dag dat mijn vlezen braken :)

Kahlen: ik heb voedingsbhs gkocht (2) een omtrek groter dan mijn gebruikelijke maa. Die passen ok, de rest koop ik wel als ik weer zin heb.

Vind het zo leuk om hier te spieken, kijk elke keer voor babynieuws.
    Ondertussen knuffel ik mijn twee weken oude meisje :)

6. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

een mozesmandje is wel wettelijk toegestaan hoor.
    ze hebben zelfs een veiligheidlabel.
    alleen degene die van palmbladeren mogen niet. omdat die niet genoeg lucht doorlaten. ik heb er 1 van maisstengels en is voorzien van nederlandskeurmerk en voldoet aan alle veiligheideisen.

op deze site heb ik er 1 gekocht. ( die van mij staat er al niet meer op ) er zijn weer wat nieuwere type;)
    Mozes mandjes  - Om Het Hoekje

7. prachtigwonder

grr ben ik net even de poes aan het kammen. ze klauw nooit. maar ik deed haar blijkbaar even zeer en pats boem pats haalt ze mijn hand open.
    kan dat kwaad?

8. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    komt jouw poes op straat?

9. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    en bedankt voor de info. die wiegjes zijn wel duur van om het hoekje... want dan wil ikw eer de luxe matras natuurlijk en dan wel met kapje en dan nog de bekleding en een onderstel er bij pfoe

10. prachtigwonder

hihi die van mij heb ik hier op zwangerschapsforum overgekocht. voor 70 euro. en heb zelf een onderstel bij gekocht. zij had hem van omhethoekje gekocht.

op mp staan er ook nog wel een paar;)

11. prachtigwonder

nope niet op straat. zijn raspoezen die ik heb;)
    maarja ze zitten natuurlijk wel met hun poten in de kattenbak te graven.. maar las dat toxoplasmose meer van jonge katten gevaarlijk is?

12. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @ kahlen; veel plezier netje nesteldrang hahaha, ik had ook al die lijsten en vertelde de helft niet van wat ik deed op een dag tegen ouders of lief want dan hadden ze me gelyncht.. Maar ik moet nu kadaveren dus geen keus en t scheelt dat ik al eerder thuis was (met 32weken) dus m'n lijsten waren al klaar ;)

@ynte: hormonen in de strijd gooien: ik MOET nu seks :) :) haha!
    Knappe man die een vastberaden zwangere vrouw kan weerhouden...

@wiegje: hier t familiewiegje en kahlen: gewoon met het 35 jaar oude matrasje er in en dat is prima hoor! Goedgekeurd door de kraamzorgdame en beebjes wegen zo weinig dat ze nog geen luxe matrasje nodig hebben.. Ze liggen sowieso riant in vergelijking tot de maanden voorafgaand (in elkaar gevouwen klem in de baarmoeder..)

13. prachtigwonder

14. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ brenjomi: box staat al wel in elkaar maar moet nog even schoongemaakt/afgestoft en dan kan gewoon het boxkleed erin.

@ beddegoed: zo'n plastic zeiltje ligt nu onder de waterdichte molton, voor de zekerheid. Is inderdaad wel erg warm en zweterig.

@ Kahlen: lijkt idd nesteldrang, mag ik niet een beetje van jou? Ik ben niet vooruit te branden!

15. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    oke ik snap dat ik zelf ervoor gekozen heb om zwanger te worden maar als ik dus zeg tegen mijn vader pfff hij mag volgende week echt wel komen of dat ik last heb van mijn olifantenpootjes krijg ik elke x dezelfde opmerking "jaaahaaaa je hebt er zelf voor gekozen " of als ik ff sjaggie ben de opmerking (waar ik nog pislinker van word) "ben je ongesteld ofzo ?" sorry moest ik even kwijt kab nu extreem weinig van paps hebben gelukkig heb ik dat niet bij vl het liefst lig ik de hele dag tegen hem aangeplakt ...
    klaagmodus uit

16. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Heel herkenbaar!!! Me schoonvader vraagt iedere dag hoe het haat en zegt dan iedere keer hetzelfde, ja het zijn de laatste loodjes he.
    * ik denk dan f### jou met je laatste loodjes*

Hier mag je gewoon klagen hoor, denk dat je vaak hebt gedacht je olifantenpootjes uit het raam te gooien.

17. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben zooo moe. bluh. moet nog boodschappen doen en vriend ophalen en dan heb ik nog niet alles van mijn lijstje afgestreept muhuu

ja ik geloof nesteldrang is a bitch

18. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha ja irritant he?
    Gister belde m'n vader: hoe gaat het?
    Ik: ja wel aardig maar geschrokken van die bloeddruk en lastig dat ik nu niks mag.
    Hij: ja kleine moeite he, je hebt tot nu toe een probleemloze zwangerschap dus je kan best even een paar weken op de bank zitten.

Dus. Einde gesprek.

19. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha yep!
    Maar troost je: er komt een moment dat dingen van je lijstje opeens minder belangrijk worden dan bankhangen ;)
    En t is stiekem wel echt heerlijk als een hoop van die dingen gedaan zijn, hangt een stuk lekkerder :)
    Maar volledig herkenbaar hoor!

20. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    ooowhhh zo irritant !!!! en dan zo'n gemeen vals lachje erbij grrrrr enters medusa ,
    @smile echt meer dan eens gedacht geschreeuwd en gehoopt lol

Deel Deze Pagina