Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    @ regenbogen, hihi kan me voorstellen dat de kratten z.s.m. Verdwijnen onder jullie bed. Hoe is het verder met jou en met Bas. En wat vindt de grote broer ervan??

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nathalie hoeft niet hoor, men kan een grote buik hebben en een klein kindje en andersom kan ook :D

Ik heb de hele avond al maag en darmpijn, echt vreselijk.
    Soms denk ik echt dat ik het aan mn hart heb haha
    Maar heb gelukkig verder geen last van benauwdheid of hartkloppingen op pijn/druk op borst dus kwestie van dalijk gaan slapen haha
    Maar ik kan me behoorlijk gek maken met pijntjes!

3. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Jolie en Kahlen, mooie buiken hoor. Gelukkig lijkt niemand op elkaar anders is het zo saai....
    @ gebakje, geniet van je verlof!
    @ lilalief, wel een moeilijke start zo samen, maar samen sta je sterk. Veel beterschap en gezondheid voor jou en S.enne.
    @ hier, lig nog in het ZH, als alles goed gaat mag ik morgen naar huis met de kleine man.
    Zo lief vanmiddag kwam grote broer 18mnden en toen we de baby bij hem op schoot legde, gaf die gelijk kusjes en ging hem aaien. Ik hield t nog net droog.

4. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    Belgiƫ)
    @smile; dikke proficiat met de geboorte van jullie zoontje!! En wat is dat vlotjes gegaan ;)

@waggelen; heb ik niet altijd meestal naar het einde van de avond krijg ik wel wat last.

@bevallen/datum; zelf heb ik echt het idee dat ze op 12 maart gaat geboren worden :) ben 11 maart uitgerekend maar 12 maart is mijn overleden tante haar verjaardag hadden een super band en klinkt mss raar maar ik heb het idee dat mijn tante een deel verder leeft in ons meisje...

@buikjes; wat een mooie buikjes kwamen er voorbij!

@foto; hmmm... Zal er nog even over nadenken welke ik gebruik voor de wedstrijd ;) bedankt al allemaal voor jullie meningen!

@all; vandaag weer veel te druk geweest.. Hele dag aan het kookvuur gestaan.. Dan had ik ook nog eens mijn baby nichtje op bezoek ligt hier nu lekker te slapen in ons kleine meid haar wiegje :) wel druk hoor 2 kids in huis geeft me ineens al een idee van hoe het straks word :D heb wel een super flink nichtje, is nu 6 maanden oud en echt een droombaby huilt enkel voor haar flesje :)

Kruip nu maar wat op de bank terwijl de rust in huis is terug gekeerd :)

5. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

pff word hier gek van de verkoudheid. ben gewoon moe van het neus snuiten in zakdoek! en mijn lijf doet er ook zeer van.
    en ooo dat niezen doet ook al zon zeer aan mijn buik.
    volgens mij vind de kleine het ook niet zo leuk als ik mijn neus snuit.. dan moet ik echt mijn buikspieren even gebruiken;) zometeen voor slapen gaan maar eens otrivin neuspsrpray uitporoberen die met zoutoplossing. ben benieuwd of toe werkt..

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Senne zuigt een paar keer en dan is hij ook echt moe.
    Maar vanmiddag met een tepelhoedje bij mij gedronken en daar haalde hij toch al aardig wat uit!
    Vanavond heeft hij bij Frank uit de fles gedronken, ook heel goed gegaan.

Hier heb ik inmiddels in mijn hoofd om morgen naar huis te gaan..
    Mijn moeder vertelde van de week al dat Lila zo anders is.
    Ze gaat zich soms verstoppen en als mijn moeder vraagt of ze boos is of verdrietig zegt ze nee, maar ze zit zo 20 minuten in een hoekje. :(
    Daar komt bij dat ze afgelopen nacht om de zoveel tijd huilend wakker werd en Frank haar niet gekalmeerd kreeg.
    Ze riep WEG, WEG!! En als Frank vroeg zal ik even weggaan zei ze NEEE!
    Ze lag op bed, hard huilend en met haar vuistjes op de dekens slaan..
    Mijn moederhart breekt.. echt!

Ik ga regelen dat ik 2x per dag hierheen gebracht wordt en dan ben ik bijna net zoveel bij Senne als nu.
    Het ziekenhuis is dichtbij.
    Senne mag nog niet weg en ik besef me nu dat er iemand thuis zit die mij heel veel harder nodig heeft nu..

7. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Ach wat sneu voor Lila, het is ook niet niks! Er is opeens een broertje, terwijl ze eerst een zusje zou krijgen en mama is in het ziekenhuis.
    Voor zo'n kleintje is dat ook moeilijk te bevatten denk ik.
    Hopelijk zijn jullie snel thuis met zijn viertjes en komt het snel goed!

8. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ach kleine Lila,wat voelen kinderen toch veel...
    Wat goed dat Senne met het tepelhoedje beter dronk.
    Hou je taai!

9. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    @smile: gefeliciteerd! Ik zou tekenen voor bevalen binnen 2 uur!

10. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Zo, wie is er vannacht bevallen dames?!
    Haha, ik word elke ochtend wakker gemaakt door lief: "is puk er nog niet?" En ik word zelf ook zo ongeduldig...
    Heb wel gedroomd dat ie geboren was vannacht, klein jongetje met blonde piekhaartjes en blauwe oogjes :)

11. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Jolie zo'n voorstelling heb ik ook van onze zoon, blond piekhaar en blauwe oogjes :) en lekkere spekkige beentjes en een rond hoofdje :)

Mijn man was eigenlijk best een lelijke baby hahaha. Ik was een mooie baby. Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet!

12. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Ja mijn man is echt een schat en leuk om te zien maar als baby was ie best "apart" met rimpeltjes in z'n voorhoofd en wit, bijna onzichtbaar piekhaartjes en rode vlekken bij z'n neus... Haha
    En ik was echt een mooie baby, wel met bolle wangetjes en spekbeentjes (hihi, nog steeds) maar dat hoort een beetje bij babies vind ik altijd..
    Maar ja, je eigen kind is altijd het mooiste dat er is zegt iedereen dus komt vast goed ;)

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @lila, ppff mijn moederhart breekt ook:( ik kan het heel goed snappen. het is voor haar denk ik heel moeilijk dat mama er niet is.
    het lijkt me voor jou ook erg moeilijk, want je wil bij senne blijven, maar lila heeft je ook nodig. heel veel sterkte! hopelijk mag senne vlug naar huis.
    gelukkig dronk hij al redelijk goed:)

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier wordt ik gemiddeld 6x wakker gemaakt 's nachts door man lief op het moment. Ik snurk zo hard, dat het hem verbaast dat de buurman nog niet is komen klagen :p

Ik had dat bij de eerste zwangerschap ook. Komt door mijn grote zware buik en verkoudheid. (normaal namelijk geen last van) Na de bevalling is het weer gelijk over ook. Maar nu erg vervelend.

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @gebakje :D hihi!! vriend zei gister dat ik ook aan het snurken was:D
    werd vorige week wakker van mezelf:) hahaha.
    vannacht een paar keer wakker geworden omdat ik het warm had... lag tegen vriend aangeplakt.

@hier, gister leken mijn borsten ineens gegroeid?? alsof ze ineens vol melk zitten?

ik ga zo vriend wakker maken (hij mocht blijven liggen, hij gaat al heel de week smorgens er uit voor de kindjes)
    ik wil eigenlijk vanmiddag even kijken voor een stoeltje:D (word gek van mezelf met die stomme stoeltjes...) en dan graag zonder kindjes! ;) zie waren van de week nogal vervelend in de winkel.... (meestal zijn ze best braaf, maar klommen overal op? en luisterden erg slecht)
    hoop dat oma geen plannen heeft voor vanmiddag;)

@ontbijt, warme chocomelk en een appelflap... lekker gezond;) maar heb al dagen amper zin in brood..

16. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Heerlijk ontbijt lijkt me :)
    Hier verse sinaasappelsap en broodje, ook lekker!

Lief heeft gister een stoeltje gekocht wat handig was voor de borstvoeding dacht hij.. Een schommelstoeltje met kunststof kuipje er op wat ongeveer ter hoogte van m'n knieholten komt en een rugleuning tot nog niet eens halverwege m'n rug...
    Is een designstoeltje wat hij al heel lang leuk vindt en hij was best pissig toen ik t niks vond.. En nu blijkt dat stomme ding ook nog eens te verschuiven als je gaat zitten (lekker veilig) en strepen op de houten vloer te maken...
    Haha hij gaat nu ff een flink rondje op de racefiets...

17. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4457 kahlen, 23 feb 2013
    Laatst bewerkt: 23 feb 2013
    Hahahah Jolie is t soms zo'n eames schommelstoel? Ik vind m wel cool maar ik heb voor comfortabel gekozen hihi. Een Ikea poang in t wit. Bekijk bijlage 307939

Mijn kat heeft m goedgekeurd

18. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Ja een eames! Hij is super leuk hoor maar t zit voor geen meter als je wilt voeden volgens mij.. Hadden m al gezien toen we vorig jaar een egg chair gingen kopen dus hij wilde m gewoon graag hebben.
    Ik had ook een ikea stoel gezien en die is wel minder mooi maar zit 100x lekkerder en stabieler met baby..

19. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Mijn 3 meiden leken spreken op elkaar bij de geboorte. Donkere haren en behoorlijk wat, ook alle 3 blauwige ogen. Lekker rond toetje.
    Dus ik ging er al helemaal vanuit dat ik weer een dochter met donker haar zou krijgen. Nou hebben ze op de echo al haar gezien, alleen de kleur evran is nog een verrassing.

Lilalief, ik denk dat het heel goed is dat je even de tijd neemt voor Lila. Als ik ook hiervoor al las wat jij over haar en Juli schreef, is ze ontzettend gevoelig. Daarnaast ook net een drukke verjaardag achter de rug. Knuffel haar lekker en veel. Huil eventueel samen, maar maak bewust tijd voor haar. Senne komt er wel, ook als je een keertje overslaat, of als je man een keer alleen gaat.

Hier geen stoel speciaal om te voeden. 's nachts gewoon lekker in bed, overdag beneden op de bank. Is met de andere 3 ook goed gegaan.

Snurken doe ik al vanaf 25 weken zwangerschap, gelukkig vooral bij het in slaap vallen. Manlief geeft aan het vooral lollig te vinden en weinig last van te hebben.

Straks lekker met de meiden naar de film. Ik met de jongste naar Nijntje, manlief met de andere 2 naar K3.

20. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de Ikea stoel ook minder mooi dan de eames maar hij zit echt heel erg lekker dus keus was snel gemaakt.

Deel Deze Pagina