Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Mooi jojo!
    Zal ook m'n buik er eens bij zetten, is van 25 weken :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      2
  2. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    #442 kahlen, 28 nov 2012
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
    Net naar de vk en mijn baarmoeder is nog steeds wat aan de kleine kant :( maar hij is wel heel veel gegroeid maar nog wat klein dus. Maar ik heb een heel groot bovenlichaam dus ze denkt dat het daardoor komt. Over 3 weken weer even meten en 1,5 week daarna een nieuwe echo om te kijken of mn aapje wel genoeg groeit.
    Al heb ik echt het idee dat het helemaal in orde is. Van de een op de andere dag heb ik een buikje (zal binnenkort weer foto maken). Van plat naar echt een buikje, zo gek! Ik had niet verwacht dat dat binnen een dag kon gaan. Maar ik ben ook zooooooo moe opeens! Hij eet vast al mijn voedingsstoffen op haha. Ik eet ook maar wat extra ookal heb ik geen trek in meer eten, maar anders ben ik onwijs duizelig. Vriendlief heeft heel lief dextro en zoute dropjes in mn tas gedaan en een liga zodat ik dat kan nemen als ik me zwakjes voel. Zo lief!

En jojo mooi buikje! En vervelend dat je zo verkouden bent!
    Ik ben best een dramaqueen dus dat zal dikke waterlanders worden als ik ons kleintje een avond moet missen. Laat staan als ik weer moet werken, krijg er nu al de kriebels van maar ja we moeten toch eten dus mama moet werken... Sowieso als ons knulletje 1 wordt kan ik een dag minder gaan werken omdat dan onze auto is afbetaald maar tot dan moet ik het proberen vol te houden om 32 uur te werken.

@jolie en bibi: waar halen mensen het lef vandaan om zulke onaardige reacties te geven? Ik zou t niet in mn hoofd halen om dat tegen iemand te zeggen? Rare mensen zeg!!!

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mooie buikjes dames!

Pfff ik kan echt merken dat het werk zwaar gaat worden.
    Zoveel pijn mn rug en onderbuik, als ik maar wat gedaan heb begin t al.

Maandag komt de woningbouw, even kijken naar de muren die gestuucd moeten worden, nou ik betaal er niks aan iig, heb een huurhuis, zorgen hun maar lekker voor!

Vandaag de Etos doos opgehaald.

Ook de enveloppen van de geboortekaartjes + proefdruk op kaart is verzonden, las het in de mail dus die ontvang ik morgen!

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Oja, al een paar dagen veeeeeeeeel maagzuur overdags maar ook 's avonds als ik lig.
    Vervelend, morgen maa even een kalkdrankje halen en morgen naar de verlos!

5. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

pas je op met dextro. is niet zo gezond als je denkt.
    er zitten namelijk enorm snelle suikers in. je kan je ineens heel goed voelen. maar als die suikers zijn uitgwerkt val je de te harder in de put.werkt als een sorrt drugs. ( is me weleens verteld omdat ik suikerintolerantie heb )
    dropjes ook niet teveel eten. slecht voor de bloedruk;) en ook liga is veel suiker hihi. voor een keertje is natuurlijk niet erg maar probeer er niet teveel van te nemen.

6. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helpt t niet tegen erge duizeligheid dan? Wat kan ik dan beter doen?

7. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Drop kan geen kwaad bij een normale en lage bloeddruk, wel als je aanleg hebt voor een hoge bloeddruk, dan moet je uitkijken idd.
    Ik eet ze gewoon nog, gister toevallig halve pot leeg zitten eten hahaha erggggg.

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Drop: je bloeddruk gaat pas omhoog bij dagelijks meer dan 5 dropjes. Maar als je een normale bloeddruk hebt, moet het niet uit maken hoor als je een paar dagen drop eet.

11. Steph80

Steph80 Bekend lid

26 apr 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mooi Kahlen!

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    #452 Leeuwtje83, 28 nov 2012
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  13. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Mooie buikjes!!!

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Kahlen: wauw, echt gegroeid ineens! Mooi hoor.

@iedereen: mooi om alle buikjes te zien! Ik ben wel jaloers op die mooie ronde buikjes. Die van mij is niet zo mooi rond. Zal morgen ook weer eens een foto plaatsen.

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Abonnement.. :).

Mooie buiken meiden!

16. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Botte opmerkingen: Een hoop mensen denken niet na hoe een opmerking overkomt als ze hem maken, het is vaak niet kwaad bedoeld.

17. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    #pffff klaarwakker, hoop dat de slaap snel weer komt.......#

18. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Anders ik wel... overdag ben ik hardstikke moe, maar 's nachts slapen... ho maar...

19. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Dat bedenk ik me ook steeds maar "nou ik zie aan je buik niks maar wat een dikke kont heb je gekregen zeg" zou ik zelf niet echt gedachteloos tegen iemand zeggen zonder door te hebben dat dat niet zo leuk is..
    Maar goed, na een opmerking of 7-8 in de week in die sfeer word je er ook echt verdrietig van.
    Gelukkig kunnen ze inmiddels niet meer om m'n buik heen :-D

20. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    mooie buikjes!!

@botte opmerkingen... mensen zijn hier heel verbaasd dat ik al zo zwaar/groot ben... maar die kennen me amper. dat vind ik nog niet zo erg (ze bedoelen het vriendelijk en echte rot opmerkingen heb ik nog niet gehad)

vriend zei gister: je kijkt toch altijd naar greys anatomy, ken je die miranda bailey? je krijgt ook een beetje zo'n kont...;)
    en bedankt;)

@hier, ik lees mee, maar heb niet veel puf om te reageren, ben steeds erg moe (en ik slaap wel goed:))
    moet straks gaan werken, morgen ook. ben benieuwd of ik het volhou?

Deel Deze Pagina