Yep. Ik droomde laatst dat ik in zo'n 5 minuten van een dochter beviel Geen pijn, geen gedoe, hapte gelijk goed aan aan de borst.
Haha een weekend is anderhalf uur bijlezen ongeveer..? Hier ook op het kaartje even bellen vantevoren maar help, ik hoop niet dat iedereen ook echt komt die een kaartje krijgt... Afgelopen week zei ik tegen m'n s.moeder dat we ook gewoon af en toe een dagje zonder visite wilden en lekker met z'n drietjes. Zegt ze: ja tuurlijk! Maar ons moet je niet als visite zien hoor! Wij komen gewoon en we zetten zelf wel een kopje koffie! Aaaaargh... Dat moet nog een keer besproken worden dus...
Hoe moet je dan je schoonouders zien? Als bewegend meubilair? Ze bedoelt het goed, maar het moet idd besproken worden voordat ze je huis en/of kind overnemen
Oei! Dat zal dan inderdaad nog even duidelijk gemaakt moeten worden. Ben ik ook een beetje bang voor. Ik zei van de week al tegen mijn moeder dat ze na afgelopen vrijdag niet meer welkom waren tot na de bevalling (ook omdat ik nog wat dingen met de naam wil aan doen) en daar reageerde ze al wat gepikeerd op.... Ik ben benieuwd. Mijn smoeder belt ook al iedere dag met onzinnige opmerkingen (het heeft hier gesneeuwd en o ja hoe aat het met jou?). Ik heb vl al gegezegd dat ik nog een keer ga opnemen waarbij ik net doe alsof ik aan het puffen ben!
Ik probeer bijna dagelijks mee lezen, maar reageren schiet er toch vaak bij in. Of ik moet echt, zoals Leeuwtje gedaan heeft direcht quoten wat ik gelezen heb en daarop reageren, anders ben ik aan het einde gewoon kwijt op wie ik waarom wilde reageren. Qua bezoek. Mijn ouders wonen in the UK, die komen vast snel over, maar goed moeten als kind geboren is nog tickets regelen en vliegen, dus die zullen niet direct op de stoep staan, hoewel ik dasr echt geen problemen mee zou hebben. Schoonouders wonen best dich bij, maar zijn geen deurplatlopers. Verder is voor hun dit kleinkind nr. 16 dus heel bijzonder is het niet. Dus ze zullen zeker langskomen, maar niet heel vaak (daarnast heet m'n schoonmoeder net een nieuwe knie, dus loop nog belabberd. Familie zal verder best snel langs komen. Ik heb de vorige keren genoten van al het bezoek in de kraamweek. Mijn jongste was nog geen 14 uur oud of mijn bed zat vol met neefjes en nichtjes (7) + 2 van mezelf. Heel gezellig. Kraamverzorgster vond het minder fijn geloof ik. Mijn kinderen zijn altijd als baby (als ze wakker waren) van hand tot hand gegaan. Hebben ze toen geen last van gehad. Dus we wachten af hoe dit kind daarop gaat reageren. Qua borstvoeding. Zodra het loopt en ik er dus geen stress en daarbij rust aan mijn hoofd nodig heb, heb ik geen moeite om te voeden waar mensen bij zijn. Andere meiden ook overal en nergens gevoed.
Hahahahaha, nou dan had ik andere meubels uitgezocht hoor Maar we hebben al héél duidelijk moeten vertellen dat ze pas gebeld worden als puk geboren is en we een de tijd hebben gehad en dus niet (horror..) als het begint zodat ze op de gang kunnen gaan zitten in het ziekenhuis... Haha wat een idee kunnen mensen toch hebben! Maar oh, lief is enig kind en s.moeder vindt het al "niet meevallen" om een schoondochter te hebben (letterlijk tegen familie gezegd) en ja ze zit graag eerste rang Nou ja, gelukkig zijn we t samen erg eens over wat we wel en niet willen
Ow ja en voeden: ik ben niet zo van het voeden in het openbaar. Dus ik ga indien bezoek aanwezig is ook gewoon naar boven omgeving voeden. (of bezoek naar beneden). Ieder zijn manier daarin hoor, bij mij zijn het alleen m'n eigen ouders, m'n zus en beste vriendin die er evt bij mogen zijn. Maar m'n zwager en schoonouders vind ik al niks hoor.
Qua voeden: ik ben bij Miriam vrij snel over de gene heengestapt. Kind heeft honger? Dan trek ik de boobies tevoorschijn, kan me niet schelen waar we zijn. Ik denk dat mensen dat liever hebben, dan het kabaal wat dochterlief kon maken als het haar 5 seconden te lang duurde