Ook al geplaatst bij buiken topic, maar vet trots op mijn buik! 27 weken zwanger vandaag! Nog maar 3 maandjes en dan zien we wat voor moois er in deze toeter zit!
natuurlijk dextro helpt wel voor even . maar het werkt hetzelfde als een soort drugs. omdat het heeft zon snelle werking dat je lichaam er een soort shot van krijgt. maar als het eenmaal uitgewerkt is krijgt je lichaam nog een klap na. zo zijn er ook mensen . als ze geen koffie kunnen drinken krijgen ze hoofdpijn. natuurlijk kan je wel 1 dextrotje nemen als je je echt beroerd voelt. maar ik zal zeker oppassen met een hele rol hihi er zijn veel mensen die zeggen dat dropjes geen kwaad kunnen. natuurlijk 3 dropjes is geen enkel probleem. en je zal er ook niet meteen een hoge bloedruk van krijgen. maar besef wel dat er veel zout in zit en een middel waar je zeer slecht van naar de wc kan. het maakt je darmen traag. hihi in principe is er maar heel weinig waar niet veel suiker inzit. maar probeer vooral de snelle suikers te vermijden, zodat je je niet ineens beroerd weer voelt na een paar uur. als je zo duizelig bent zou ik eens wat floradix halen. dat is een ijzerdrankje. doe je een klein beetje door sap. mischien dat dat al een hele hoop voor je scheelt . wat eiwitten kan ook geen kwaad. vooral gevarieerd eten is het beste voor je lichaam. zodat je alle stofjes binnenkrijgt. voorbeeld: al iemand iedere dag een zak chips leegeet. zal je merken dat die degene veel minder energie heeft dat iemand die gevarieerd eet.junkfood haalt energie aleen maar omlaag. en er zit ook nog eens een stofje in dat tegen ons zegt meer meer meer! verslavig dus natuurlijk kan 1 of 2 keer een zak chips geen kwaad hoor. maar het is wel belangrijk om daarbuiten je vitamientjes te halen.
Haha moeilijk poepen heb ik sowieso al veel last van, dus die paar droppies kunnen er ook wel bij XD Bij sommige mensen laxeert het juist Ik heb geen zoute drop overigens maar die katja dingen, of kokindjes mmm Charly mooie buik! Vanmorgen bij de verlos geweest. De klachten die ik heb zijn normaal bij dit termijn en ook omdat dit al mijn meerdere zwangerschap is. Alles was verder goed met kleine "T'tje". Ik heb een verwijzing gekregen voor een groeiecho met 30 weken, ben benieuwd.
haha ik heb ook last van vertstoppiing maar het lukt mij aardig om het op te lossen met kiwis en aktivia. maar had van de week de kiwis niet in huis en toen was het even stressen. ik ben ook dol op drop. daarom haal ik het niet in huis want als het eenmaal in de kast ligt kan ik er niet vanaf blijven en dan kan ik de eerst komende dagen niet naar de wc.
Hihi, ja bij mij werkt helaas niets qua middeltjes en fruit voor mn stoelgang, ik probeer wel elke ochtend brinta te eten en daarna 3 glazen water te drinken en ga van de week nog even zemelen halen viir in de yoghurt en hopelijk kan die combinatie toch wel verschil maken en anders gewoon met laxeermiddel erbij.
@bamjolan heb je lactulose al geprobeerd? Dit helpt bij mij redelijk. Mijn vk gaf als tip glas lauwwarm water eventueel met zout of zuurkoolsap
Haha glas zuurkoolsap zorgt bij mij voor flinke opruiming via de andere kant... Bleh wat vind ik dat smerig zeg!
meiden even een vraag over kinderwagens: ik was in de veronderstelling dat je een kinderwagen aanschaft die een reiswieg heeft, die je om kan bouwen tot wandelwagen en waar je de maxi cosi op kan bevestigen. Nu heeft een collega van mij zo'n ding en ook een buggy. Wat is het verschil en moet ik dan ook een buggy aanschaffen? Waarom zou je allebei kopen als je de kinderwagen ook kan ombouwen tot wandelwagen?
Een buggy is kleiner op te vouwen en neemt dus minder ruimte in beslag in de auto.is soms even makkelijker in gebruik dan een wandelwagent.
Lactulose bedoelde ik idd, is een geel oranje doos toch waar de fles in zit? Althans toen wel hahaha Kahlen een kindje dat nog nie zelf kan zitten mag nog niet in een buggy, tenzij ze kunnen liggen (dus helemaal plat). Buggy's zijn ideaal voor de fiets en het OV.
@ kahlen niet alle kinderwagens zijn combiwagens en kan je een wandelwagen van maken. maar dat zijn er maar heeeel weinig. mijn schoonzusjes hadden flinke kinderen en waren al gauw uit de wandelwagen gegroeid, vandaar dat ze een byggy hadden aangeschaft omdat die vaak wat steviger en ruimer is. voor de rest kan ik me niet echt een raden verzinnen. ja iets makkelijker op te vouwen
Hier ook een buggy naast de wandelwagen. Met 4,5 maand ging hij in de zitinzet van de wandelwagen, die kon helemaal plat. En sinds hij kan zitten gaat hij vaker in de buggy mee. Die is veel lichter, en kleiner in gebruik. Alleen een dagje dierentuin of zo dan pakken we nog die grote wagen, puur omdat die iets minder hobbelt.
lactulose heb je van wel 20 verschillende merken, en per merk verschilt de kleur Hier gebruik ik het niet meer. Heb het bij Jasper gebruikt, maar ik kreeg er krampen van en enorme scheten liet ik er van