Knuffel! Je stelt je helemaal niet aan, ik zou echt not amused zijn als mijn man dit bij mij zou doen (vooral gezien het feit dat hij weet dat de zwangerschap me zwaar valt én dat er ook een peuter rondhuppelt hier met een goed ontwikkeld eigen willetje ) Je man klinkt alsof hij geen 'nee' kan zeggen, noch tegen jou en noch tegen zijn werk. Heeft hij al met zijn werkgever gepraat over hoe hij zijn werkdruk omlaag kan krijgen? Jij loopt op alledag, ik neem toch niet aan dat hij ineens naar Frankrijk rijdt om een motor te repareren als jij ligt te persen? Daar moeten ze toch rekening mee houden op zijn werk, lijkt mij.
@gebakje: Niet altijd, onze jongste kat vindt het geweldig om met ballonnen te spelen. Tot Miriam's grote verdriet: "Mijn ballon! Mijn ballon! No, Kiko, not OK!"
Hier helpt niets. Plantenspuit? Oh water leuk!!! Ballonnen? Oej spannend! Aluminiumfolie? Aaah joepie speelballetjes maken!! Spelen spelen!!! Nee die is nergens mee af te schrikken behalve misschien met een hele enge grommende hond. Iemand een enge grommende hond te leen? Hmm nee die wil ik ook niet in mijn wieg hihi.
@kahlen hihi die mag je wel lenen heb er 2 in de aanbieding allebei vinden ze poezen erg leuk... Vooral om eens goed te bijten.. ik zou zelf wel graag een kat willen, maar die overleeft hier geen dag....
@prachtigwonder: Je bent echt geen aansteller! Is helemaal niet leuk om nu zo vaak alleen te zijn, ik zou toch eens een goed gesprekje aangaan met je man/vriend. Leg hem gewoon je gevoel even uit heb ik hier ook gedaan en sindsdien is het wel een pak verbetert. Knuf! @Lilalief: Wat fijn dat het beter gaat met zowel Lila als Senne! En echt goed dat hij al aan de borst drinkt! Is echt een prachtig mannetje! Smelt helemaal als ik de foto's zie Nog heel even en jullie kunnen met zijn allen thuis gaan genieten! @Katten: Wij hebben een hond en die kruipt gelukkig niet in de wieg Mijn moeder heeft een kat (Britse korthaar) en is ook zo'n verdomd eigenwijs beest ze is echt super lief hoor en enorm aanhankelijk maar toen mijn zoontje geboren was en we hem in de reiswieg op de bank zetten dan ging mevrouwtje er zonder schaamte naast liggen... Vond ik nu toch ook niet zo prettig Hebben ze ook eens per ongeluk mee naar buiten genomen.. Gekke poes was in het mandje onder de wandelwagen gekropen... Gaat ook zonder schaamte de hond uit haar mand gaan plagen om er dan vervolgens zelf in te gaan liggen.. Arme beest heeft enkel haar mandje terwijl de poes ook in de zetel mag en dan nog jaagt ze de hond eruit @Leeuwtje: Is je dochtertje dan 2talig opgevoed? Echt gek dat een kind van die leeftijd gewoon perfect 2 talen verstaat en zelfs spreekt! @Rommelende buikjes; Ik had toch stiekem ook op nieuw babynieuws gehoopt Hier geen rommelend buikje maar wel een slechte nacht gehad, ik stop het op de volle maan Ben heel vaak wakker geweest om te gaan plassen en raakte elke keer terug moeilijk in slaap, heel vervelend! Vanavond maar eens vroeg naar bed! @Charly: Wat spannend jij hebt nu echt een datum om naartoe te leven! Al hoop ik voor je dat ze zich toch nog spontaan aanmeld 1 dezer dagen @All: Mijn vriend lijkt het nog niet goed te bevatten dat ons meisje er nu echt elk moment kan zijn Elke keer schrikt hij als ik zeg dat ik over 13 dagen ben uitgerekend Zelf moet ik eerlijk toegeven dat ik het ook nog moeilijk te bevatten vind, lijkt nog zo onwerkelijk dat ik straks echt terug met een kleintje in de armen zit Mss heel erg stom maar ik voel me ergens zo schuldig naar mijn zoontje toe... Straks lig ik 5 dagen in het ziekenhuis en heeft hij dus 5 dagen geen mama om voor hem te zorgen Ok ik weet wel dat de papa zijn uiterste best gaat doen maar hij is echt een enorm mama's kindje en ik heb zo'n schrik dat hij verdrietig gaat zijn Merk ook echt aan hem dat hij voelt dat er verandering op komst is, hij wijkt geen minuut van mijn zijde en heeft het ook weer moeilijk als ik hem naar het kinderdagverblijf breng om te gaan spelen. Ik ga het er persoonlijk ook zo moeilijk mee hebben dat ik de zorg voor hem 5 dagen ga moeten afstaan wij zijn al mijn hele zwangerschap dag en nacht samen geweest... Nog iemand die zo een wirwar van emoties heeft???
even vraagje mijn moeder belde net dat ze een stukje over Vsm caulophyllum thalctr d6 had gelzen. dat dat helpt om weeen op gang te krijgen en verweking sneller te laten gaan. het schijn ook dat gyns en verloskundige het voorschrijven. en je kan het ook gewoon zelf bij de drogist kopen.kennen jullie dit middeltje? als je hir en daar lees kom je echt veel vrouwen tegen bij wie dit heel snel werkte. je schijnt het gewoon vanaf 37 weken te mogen nemen.en is een natuurlijk goedje Vsm Caulophyllum Thalictr D6 25ml, nu voor €12.50 - Drogisterij.net maar ik vind het toch wel erg eng om aan zoiets te beginnen. dat zou ik echt pas doen als ik het echt echt echt niet meer zie zitten. ik heb liever dat moeder natuur zijn werk doet. wat vinden jullie hiervan?
Prachtigwonder; ik zou het ook echt helemaal niet leuk vinden als het zo zou gaan hoor, vind niet dat je je aanstelt! Misschien kan je hem eens vragen waarom hij wel ja zegt tegen zijn werk maar niet tegen jou? Of uit proberen te vinden wat er achter zit; misschien is hij bloednerveus voor het aanstaande vaderschap en weet hij er niet mee om te gaan dan in zijn werk te vluchten? Ik roep maar wat hoor, weet het ook niet. Hier ook zo'n emoties jojo, vooral naar mijn zoon toe. Hij is bijna 4, snapt het op zich redelijk goed allemaal maar vind het zó naar voor hem dat mama alleen maar op de bank kan liggen en voor hem het hoognodige kan doen (eten/drinken geven en verzorgen). Spelen met hem lukt me niet, mijn buik maar ook maag en darmen zitten me teveel in de weg. Probeer hem wel uit te leggen hoe het komt maar ik wil hem graag zoveel meer geven dan ik nu kan. En hij wil niet dat ik naar het ziekenhuis ga maar dat kan niet anders. Het zijn maar twee dagen maar voor hem kan dat heel lang lijken en hij is nog niet vergeten dat mama aan allerlei slangetjes in het ziekenhuis lag door de baby. Maar ik leg hem alles op een zo volwassen mogelijke manier uit, draai nergens om heen en als hij wat wil weten krijgt hij eerlijk antwoord. Zelfs als hij vraagt waar de baby dan uitkomt enzo, hihi Ik vind het trouwens ook heel onwerkelijk hoor dat ik straks weer een baby in mijn armen heb, kan er gewoon nog steeds niet bij dat mijn buik straks weg is en er een baby in huis is. Lijkt net of ik het droom maar het is toch écht zo. Wil eigenlijk nog een moment vinden, samen met Lief, om afscheid van die buik te nemen en ons kindje te verwelkomen. Klinkt misschien zweverig maar lijkt me wel heel bijzonder, vooral omdat we het niet makkelijk hebben gehad tijdens deze zwangerschap. Zo slapen we bijv. nog altijd apart en ik wil dat nog niet direct veranderen maar als ons manneke er dadelijk is, is het wel zo fijn om weer gewoon in één bed samen te slapen. Maar vannacht nog niet zoals hij daarstraks zei, hij is pas rond half één thuis van zijn werk en dan nog later pas in bed, slaap ik wéér niet omdat ik dan lig te wachten of gewoon niet kan slapen als hij naast me ligt. Erg he
Las er gisteren ook iets over prachtigwonder, is geloof ik een topic over. Ik weet niet of ik het zou doen, niet om de werking want het is homeopatisch dus kan weinig kwaad naar mijn idee. Maar ik heb er het geld even niet voor, anders had ik het misschien wel geprobeerd. Maarja, dan beval je misschien na een paar dagen, weet je nog niet of het gewerkt heeft want homeopatische middelen werken meestal niet binnen zo'n korte tijd. Dus of het zin heeft??
ja ik weet het ook niet goed. het is idd homeopatisch dus echt schade brengt het niet. maar ik ben bang dat ik moeder natuur een beetje ga dwarsliggen als in het wel in ga nemen. stel je voor dat het te snel werkt en de beeb is er nog niet klaar voor... dat zit een beetje in mijn achterhoofd. dan zou ik het eerder rond de 39 weken nemen denk ik. heb het net ook met manlief over gehad. die zij ook al van laat moeder natuur maar gewoon zijn gang gaan.dus toen zei ik perongelijk gemeen oke als jij zorgt dat je meer thuis bent voortaan! want door jou krijg ik van die gekke ideeen doordat je er nooit bent en ik er doorheen zit! toen zei die dat ie dat ging doen.( maarja ik weet nu al dat hij die belofte niet na gaat komen )
hihi dat zou ik ook kunnen zeggen op die manier Ik hoop voor je dat hij zich er wél aan houdt, is kei belangrijk, zeker nu! Je hebt hem toch zeker nodig, en jullie kindje ook. Ben trouwens zo'n emotionele muts de laatste dagen dat ik de hele tijd babyfoto's van mijn zoontje zit te kijken, niet te geloven dat ik dat nu wéér mag meemaken. En dan deze keer mét partner, lijkt me heel bijzonder Maar wat gaat het hard, hij wordt over 2 weken alweer vier, wat is het hard gegaan *snif*
even tussendoor, ik zie dat de luiers (pampers) bij de wehkamp in de aanbieding zijn. 2pakken new baby maat 1 voor 11 euro!! dat is niet veel en gratis bezorging
Oooja, die luiers... die wilde ik bestellen maar kan geen nieuw account maken omdat er een oud (verwijderd) emailadres van me bekend is bij wehkamp. Ook lekker Morgen maar eens bellen om dat recht te zetten, tis echt een koopje!! Ik ga jullie welterusten zeggen, benieuwd of er morgen weer babynieuws is
Met Lila gaat het goed! Ze is zichzelf weer geworden sinds ik thuis ben, alleen wel enorm aan het testen momenteel. Zal er wel bij horen..
ze zijn niet direct leverbaar.... maar heb ze wel bestelt. komt op 11cent per luier. das echt niet veel haha @lila, mooi om te lezen dat het beter gaat. hier zijn ze ook beiden aan het testen... word er af en toe heel erg chagrijnig van @babynieuws... sinds het avondeten (ongeveer 5uur vanmiddag) krampen en steekjes? er zit geen regelmaat in, maar er is wel iets aant werken. van mij mag het doorzetten ben benieuwd. zo slapen dus zal wel weer afzakken en niet doorzetten? is al steeds zo
@prachtigwonder: Ik zou de natuur lekker haar gang laten gaan, ik vertrouw dat soort 'wondermiddeltjes' niet @jojogirl: Tja, we wonen in een Engels-sprekend land Miriam (en zoonlief zometeen) wordt tweetalig opgevoed, inderdaad
@Leeuwtje: Haha ja ergens was het ook wel een domme vraag maar vind het echt fascinerend hoe snel kinderen met andere talen leren omgaan, zo is een vriendin van me franstalig en die voed haar kinderen ook 2 talig op echt knap, die meisjes verstaan gewoon elk woord in zowel Frans als Nederlands maar antwoorden wel altijd in het Nederlands @Prachtigwonder: Hmm.. ik ben er toch ook allemaal niet zo voor te vinden ik heb zoiets van de baby zal wel komen als hij/zij er klaar voor is. @Luiers: Leveren wss niet gratis in België?