@ Prachtig wonder, alleen maar goed om je hart hier te luchten, dan ben je t ff kwijt en kun je het delen. (ik zou ook ff met hem om de tafel gaan zitten). Sterkte en dikke knuffel! - ik zou ook afwachten... doe ik ook al een tijdje... @ brenjomi succes vannacht voor als het door zet! @ hier vanaaf bij m'n ouders gegeten, lekker om gewoon aan te schuiven en niet te moeten koken. M'n zus vertelde dat ze een keer met 36, 37 en 38 wk. bevallen is dus zit ik hier met m'n dikke buik 39,4... Maar ja, verschil moet er zijn! Verder af en toe een harde buik, maar er komt maar geen regelmaat in en het doet niet echt pijn. Dusss afwachten... afwachten... afwachten!!! ML denkt dat de baby vrijdag (op uitgerekende datum) komt...dan is het nog maar 3 dgn... whaa ik ben zooo benieuwd!!!
Zo mijn huis is bijna weer schoon, wil eigenlijk nog verder maar heb last van mn rug dus morgen de andere 3 slaapkamer vloeren maar doen en t halletje en douche vloertje. Rest is wel al klaar haha Dus duik maar mn nessie in! Slaap lekker!
*Gaaaap* Hier weer een nachtdienst voor de verandering... *emo-ON* Ben de zw nu echt helemaal zat! Het begint nu op mijn humeur te werken. Heb de hele dag kleine hakjes en knietjes in mijn zij en tussen mijn ribben en lekker ontspannen zitten en liggen is er nu niet meer bij. Heb beetje het idee dat mini te groot voor mijn buik is! Zelf ben ik ook maar klein en ml zegt dat mijn buik nog gewoon met de dag groeit. Heb constant het gevoel dat ik elk moment emotioneel kan inkakken maar de huilmomenten zetten niet door. Krampen komen en krampen gaan en zetten helaas nog niet door. Vrijdag weer naar de vk en ik hoop dat zij me weer een beetje op kan beuren. Ben aan huis gekluisterd omdat ik niet meer achter het stuur pas en de huishouding lukt lichamelijk ook al een tijdje niet meer. Tis dus elke dag weer verplicht bankhangen of iets wat daar op lijkt... *emo-OFF* Sorry dames dat ik nu even loop te klagen maar het is toch wel fijn om het er even uit te typen. Op dit moment rollen er toch iets van traantjes over mij wangen.
Knuffel meis! Klaag maar raak, daar zijn we voor. Zo'n zwangerschap is niet niks, daar mag je best over mopperen. Ja, het is geweldig dat we zwanger mogen zijn, en ja, het is een wonder, en ja, het kind is gezond etc, maar toch heeft het hele gebeuren zijn nadelen
Hier nog geen nieuws.. heb op de bank geslapen, want had kriebels in mijn benen en dan lig ik steeds te schoppen. @gismow, kan het goed snappen dat je het gehad hebt... En even huilen kan zo opluchten! Huil ook niet zo makkelijk... Eergister wel en het luchtte erg op.. Hopelijk komt jullie baby vlug... (straks blijf je huilen als de baby er is viel hier gelukkig mee) @molenbloempje, hihi mijn zus was afgelopen maandag uitgerekend, ik ben oom al 2x bij 38weken bevallen dus geen idee hie het is om langer zwanger te zijn, wel apart, want voor mijn zus (ze is 14maanden ouder dan mij) is het de eerste en voor mij de derde @bevallen, de kans word steeds groter dat ik gelijk met mijn zus beval... Dat zouden we voor de kindjes niet echt leuk vinden.. Maar als ik er meer over na denk zou het wel heel erg speciaal zijn. In het ziekenhuis vinden ze het ook apart. De gyn. Kan er wel mee lachen, volgens mij hoopt hij er stiekem op (we hebben dezelfde)
Goeie morgen dames! @Gismow: Klaag maar hoor meid! Kan soms enorm opluchten! Ik probeer altijd te denken dat het nu echt het aller-aller laatste is van de zwangerschap straks hebben we allemaal onze baby in de armen. Succes met je laatste loodjes! @Brenjomi: Ja lijkt me toch ook speciaal Ik was bij mijn zoontje samen zwanger met mijn mama, helaas is de zwangerschap bij haar uitgedraaid op een miskraam... @Jolie: En en en??? Heeft het verlies van je slijmprop iets losgemaakt? @Leeuwtje: Ja maar Miriam is ook daar geboren toch hé? Is mss wel normaal dat ze dan het vaakst Engels spreekt, spreek jij dan gewoon Nederlands met haar en je man Engels? @Zoontje: Oh ik ben blij dat ik niet de enige ben die met die wisselende emoties worstelt... Soms kijk ik zo uit naar het moment dat hij zijn zusje eindelijk kan ontmoeten maar dan weer andere keren hoop ik dat ons meisje nog even blijft zitten zodat onze grote man zijn leventje nog niet overhoop word gehaald, zo stom... @All: Hier weer een goede nacht, was echt doodmoe. Toen mijn zoontje deze ochtend om 8u wakker werd leek het alsof ik nog niks had geslapen terwijl ik gewoon echt bijna de hele nacht heb geslapen (2x naar het toilet) Oud buurmeisje van me word donderdagmorgen opgenomen in het ziekenhuis ze gaan haar inleiden, was zondag 40 weken. Ben stiekem wel wat jaloers
Goedemorgen allemaal @LilaLief en Smile : blijven spammen hoor die babyfoto's, ik kan er geen genoeg van krijgen!!! @prachtigwonder : ik begrijp heel goed dat je verdrietig bent dat je man er nu zo weinig is - ik merk het bij mezelf ook, dat ik meer aandacht nodig heb en ik ben al slecht gezind als manlief 1 avond overwerkt. Maar ik denk ook dat mijn man soms denkt : beter nu overwerken en dan meer thuis als de zoon er is! Alleen heb ik daar nu geen boodschap aan, want binnen enkele weken draait alles rond de zoon, en niet meer rond mij. @Charly : jij mag nu echt aftellen, heerlijk! @ Jolie : je weet toch dat je hier meldingsplicht hebt? @ meertaligheid bij kids : de mijne zijn 2-talig frans - nederlands, maar gezien we in Vlaanderen wonen kunnen ze net iets beter nederlands dan frans. We merken wel dat ze door hun tweetaligheid een voorsprong hebben op school wat betreft taal, dus das mooi meegenomen @ en bij deze : ik ben met verlof!!! Was een emotioneel afscheid gisteren en eergisteren, je hecht je toch aan zo'n groep cursisten. Ik was wel gesloopt hoor de voorbije 2 dagen, maar deze nacht heb ik prima geslapen, en ik mocht zelfs blijven liggen van man en dochters vanmorgen. Ben er uiteindelijk toch om 7u30 uitgekomen, dan kon ik ze nog mee klaarstomen voor school.
Moguh. Jolie: en en en ??? Hier sinds gister dat ik steeds heel nodig moet plassen, en vaak. heb ik heel de zwangerschap nog niet gehad. (geen blaasontsteking denk ik, want het is ook een echte plas, en niet kleine beetjes)
Aangezien Jolie13 normaal altijd loopt te spammen hier, en gister eigenlijk niets heeft laten horen. Gok ik er op dat die ondertussen haar kleintje aan het knuffelen is.
Ik denk het ook dat het bij Jolie is doorgezet gisteren Spannend hé! Een vraagje dames; heeft er iemand ervaring met het ponypark, Ponyparkcity? In de folder van het kruidvat staat er nu een actie om daar naartoe te gaan maar weet niet of het de moeite is. Aangezien het in Nederland is hebben jullie er mss ervaring mee?
Gizmoh...blegh niets aan als je jezelf zo emo voelt. @mannen...de mijne is veel bij de kinderen geweest tijden mijn zk opname, en is nu aan het werken-werken-werken. En nu zou ik zijn hulp ook wel erns ven kunnen gebruiken, het is best zwaar de slechte nachten en de zorg voor Femke + de anderen.
Goedemorgen!! Ben benieuwd naar Jolie! Haha! Het komt voor ons allemaal dichtbij! Over 2 dagen zitten we op 1 maart! Onze maand! Haha! Hier alles kalm verder!
Ik heb de luiers ook besteld alleen dan in maat 2.. Had ook nog een kortingsbon van 10 euro dus ik heb 4 pakken voor 12 euro. Bij mij waren ze ook niet direct leverbaar en het zou een week duren maar 2 dagen later had ik ze al in huis.
Ynte: geniet van je verlof, jij hebt het lang volgehouden zeg! Prachtig Wonder: je stelt je zeker niet aan, het lijkt me heel naar om zo veel alleen te zijn. Ik merk dat ik zelf ook meer aandacht nodig heb, bel m'n ouders bijv. veel vaker dan voorheen en ze komen vaker langs. Kom ook niet zo veel meer buiten de deur dus dan is afleiding erg prettig. Mijn vriend is trouwens ook niet de makkelijkste momenteel: hij baalt heel erg dat we elke dag naar het ziekenhuis moeten voor een CTG (hij is daar ooit opgenomen geweest op de PAAZ en daardoor getraumatiseerd). Niks is goed: het tijdstip is onhandig (is ook zo, maar hij doet er niks aan om andere afspraken te maken, ik regel alles al zelf, hij mag ook wel eens z'n mond open doen), personeel doet hun werk niet goed, bla, blah. Hij is steeds niet te genieten als we daar zijn dus ik heb al aangegeven dat zijn gedrag stress bij mij oplevert en dat ik dan nog liever alleen ga. Maar dat wil hij ook niet, want dan moet ik toch een stuk lopen (nu duwt hij me in de rolstoel) en stel dat CTG niet goed is, dan is hij iig bij me (ook wel weer lief natuurlijk). Maar hij blijft negatief: gisteren vroeg ik aan hem of hij denkt dat de baby nog uit zichzelf komt, zegt hij: nee, en ik denk dat het een keizersnee gaat worden omdat de baby te groot is.....Fijn, daar zit ik op te wachten zeg, pfff! Ik denk dat het komt omdat het nu wel erg dichtbij komt en dat hij er zenuwachtig van wordt, maar niet fijn dit.
zo dat doet een mens goed niet een keer eruit vannacht om naar de wc te gaan joehoeeeeee lekker zeg weer eens uitgeslapen wakker worden , @ luiers die heb ik voorlopig wel genoeg opa nam elke keer iets mee van de aanbieding dus nu hebben we al 3 pakken maatje 1 en 1 pak maatje 2 nu alleen nog een paar billetjes om te verpakken
ik heb een topic geopend over die vsm caulophyllum . is had vsm zelf gebeld en info erover gevraagd omdat ik mijn bedenkingen had. en ben best geschrokken wat ze erover vertelden. ze was ook blij dat ik ze even had gebeld. want ze wisten dat er op forums over werd gepraat en dat mensen het zomaar gebruiken. ze vertelde dat het gevaarlijk is om dit middel op eigen iniatief te gebruiken en dat de info op forum erover niet klopt etc. lang verhaal. maar heb het kort op het forum gezet. wilde toch wel even mensen inlichten om het niet klakkeloos zonder te nadenken in te nemen.
Weeeeeer verkouden. Oké nu ga ik echt mijn rust pakken. Status: In de bankhouding + deken. Vanmiddag controle en vanavond verjaardag dus nu ff Chillen. Geachte Keelpijn en snotneus: --> daar is de deur. Verlaat mij aub!