Volgens mij heb ik net m'n eerste harde buik gehad; m'n buik stond helemaal strak, maar het deed niet heel erg pijn, beetje kramp gevoel onderin m'n buik Ben het zwanger zijn ook wel zat, maar dat komt vooral door bi en zwangerschapsdiabetes en de angst dat ik volgende week ingeleid moet worden als ze niet snel komt.
@ mbeekje, gefeliciteerd veel plezier en geluk!! @ Jolie, je houdt t spannend hoor. Meiden ik reageer misschien minder, maar lees elke dag nog mee hoor
Gister nacht hele nacht wakker gelegen van de voorweeën en vandaag weer veel last ervan gehad....het is echt afwachten wanneer het doorzet. Mijn buik sinds gisterochtend:
Ja idd, lekker lage buik, kan nooit lang meer duren dan, toch? Hier ook een lage buik maar nog niet zó laag geloof ik (of ik zie het van mijzelf niet zo goed) Godgloeiende, zit hier te verrekken van de pijn in mijn darmen. Als het nou nog weeën waren maar niks hoor, alleen darmkrampen. AUW!!!
Dat het sneller zou gaan met een weeën storm , dat hoeft niet hoor. Hier begin de storm om 21 uur, en Jasper was er om 6.43 uur. (wel een ruggenprik gehad omdat ik niet meer kon )
@ Sammie: wat een grote buik! En hij hangt idd laag. @ weeënstorm: oh het hoeft dus niet snel te gaan, dat is dan teleurstellend om te horen! @ ego: beeb is hier extreem druk, zou dat komen door de reep chocolade die ik heb gegeten?
Lekker, op zo'n opmerking zit je nu echt te wachten. Misschien maar eens met je man aan tafel gaan zitten en een goed gesprek voeren?
@jojogirl88: Yep, Miriam is hier geboren. Mijn man en ik zijn allebei Nederlands, en thuis praten we allebei Nederlands tegen/met haar. Op de opvang (3 dagen in de week) krijgt ze Engels en een beetje Maori
Zegt de man die de weeënstorm niet hoeft te voelen Bovendien, ik had dat met Miriam, en deed er bijna een dag over om te bevallen.
Nog ff update van mij. Onze zoon is 51 cm en weegt 3574 gram. Bevalling begon van maandag op dinsdag nacht. Alleen om half 1 in de middag 1 a 2 cm ontsluiting. Weeen werden heviger, helaas zonder resultaat. Om half 5 2 cm ontsluiting. Half 7 ging het echt niet meer vk weer gevoeld, nog steeds 2 cm. Dus overgedragen aanhebt zkh na 12 uur behoorlijke weeen. Daar aan het infuus met hormonen en ruggeprik. Uiteindelijk na 25 uur is hij geboren. Heb bijna een liter bloed verloren, dus wordt heerlijk vertroeteld op bed met ons mannetje.