Maart 2013 mama's!! Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Liefschaapje, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Auw. Voorweeen op dit tijdstip. Grrr

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    Gebakje, dat is inderdaad geen tijd voor voorweeen:)... Paar uur later zou beter zijn..

Bamjolan, hopelijk nog goed kunnen slapen?

Leeuwtje, had je nou al verlof?

Hier, goed geslapen, werd net wakker van een schoppende baby en een harde buik. Blijf het een fascinerend iets vinden dat er een klein mensje in mijn buik groeit.. ik voel aan mijn lichaam dat het zich aan het voorbereiden is voor de bevalling en dan is er ineens een babytje:)
    Ben benieuwd of de gyn gelijk krijgt? Hij zei 2weken geleden: dat word nog wel februari, dat duurt geen 2weken meer...
    In maart heb ik een paar datums waarvan ik denk: liever niet:) haha mijn moeder en 3tantes zijn dan ook jarig.
    En mijn gaat zondag een nachtje weg.... Zal je net zien:) (mijn vader is wel thuis:))

3. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Ho, ho, dan mag ik nog eerder hoor, met 9 maart als uitgerekende datum.

Jolie, onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Jammer dat je zo'n heftige bevalling ervoor over moest hebben, maar dat is klaar. Hopelijk kun je nu rustig aan genieten.

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Jolie, van harte met de geboorte van jullie zoontje! Geniet maar goed van elkaar!
    Klinkt als een heftige bevalling, hopelijk ben je er snel weer bovenop!

5. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Bevallen meiden: gefeliciteerd!!! Geniet van de hummeltjesss!!

Jeej! Nog 1 dag en dan begint "onze" maand!! Spannend!

6. Molenbloempje

Molenbloempje Actief lid

25 mrt 2012
    215
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooowwhh, Gespannen ik wil ook! ik wil ook! ik wil ook eerst :) :D
    Bijna elke dag heb ik wel ff dat ik denk, oh, dit is iets pijnlijker zou het nu? Zou het doorzetten??

Gebakje; en heeft het doorgezet?

Sorry ik kan niet alles wat geschreven is terug vinden in m'n hoofd: 'zwangerschaps dementie'. Succes als het niet zo lekker gaat! Sterkte met de laatste loodjes!

Ik heb gisteren nog eens zitten zoeken maar een gemiddelde bevalling duurt 24 uur!
    Dan zijn er hier meiden geweest met korte en iets langere bevallingen geweest. Sommige klinken in m'n oren echt kort. Ook wel super fijn natuurlijk!!!
    Ik gun het iedereen en zou het zelf ook willen, binnen paar uur; BABY :)

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Nee heeft niet doorgezet, wel nog een raar gevoel in mijn buik.

8. bibi123

bibi123 Actief lid

2 okt 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    @smile, inderdaad! Ik kan nu niet achter blijven toch! Het zal wel rond de 10e worden ook denk ik. Terwijl het een aantal weken geleden er heel anders uitzag. Nouja het is er klaar voor als het er klaar voor is :)
    Begin het nu wel echt zat te worden hoor! Die voorweeën helpen ook echt niet mee om maar geduldig af te wachten.
    Hihi, we zullen zien!

@jolie, en ik maar zeggen, nou dat hoeft niets te zeggen want ik heb hetzelfde al een paar weken. Ben blij voor je dat het heeft doorgezet ookal was het een pittige bevalling! Zo zie je maar dat elke zwangerschap echt anders is, ookal vond ik die van ons wel veel op elkaar lijken! Net als de kilo's haha, zit nog biet op de 20 maar als ik nog lang zwanger rondloop komt dat ook wel :) wil voorde 20 kilo dit kind in m'n armen hebben :)

Fijne dag allemaal! En voor degenen die vandaag gaan bevallen, succes! :)

9. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ Jolie: we vermoeden het al dat er wat aan het gebeuren was, onwijs gefeliciteerd! Wel heftig allemaal. Hopelijk voel je je snel weer wat opgeknapt, geniet maar lekker van je zoontje!

10. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mbeekje en jolie: van harte gefeliciteerd!!!

11. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jolie en mbeekje, GEFELICITEERD!!! Hopelijk kunnen jullie nu genieten.
    Hier vandaag de geplande afleverdatum. Maar nog niks. Maar einde is in zicht.
    Net ff weegschaal gestaan. Hmmmm +27 kilo. Oops

12. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    @ bevallen: ik ben 4 maart uitgerekend dus zou ook al aan de beurt moeten zijn voor heel veel anderen ;) vind het zo bizar dat er al aardig wat bevallen zijn voor mij die na mij uitgerekend zijn :$

@ ego: Ik ben zelf 6 weken te vroeg geboren (weeën kwamen bij mijn moeder al met 6 maanden maar hebben ze weten te remmen) en ben wel blij dat ik/mijn lichaam het "beter" doe/t!
    Afgelopen nacht werd ik om 2 uur trouwens wakker met een hele pijnlijke buik. Ik wist niet meer waar ik het moest zoeken! Er kwam een flinke plas uit maar de pijn bleef, het was ook min of meer constant. Ik dacht: als dit het is pfoe dan valt dat even tegen! Toch maar in bed blijven liggen en beetje slapen. Om half 4 er weer uit om te plassen en pijn was wat afgezakt. En nu is het zo goed als weg. Wat het was? Geen idee? Weeën zijn toch niet constant heb ik begrepen. Misschien iets van voorwerk?

@ uitzet: gisteren nog een pakje in maat 62 besteld bij H&M met 50% korting (al scheelde het uiteindelijk maar een paar euro doordat er weer verzendkosten bij kwamen, de kleren daar zijn al niet duur, had 1 van de duurdere dingen!). En ze hadden een afgeprijsde baby-quilt 70*90 (was nog 15 euro helaas en zag toen ik later in de stad liep dat ze bij Action ook quilts hadden voor 20 euro, maar dan veel groter 240*220), dat lijkt me wel wat voor in de box of als speelkleed. Bij Zeeman 2 t-shirtjes (mt 62 en68) voor 1.50 euro! En bij de Hema 2 broekjes en een t shirtje voor 9 euro. Moeilijk om me in te houden!

13. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Wij zijn vandaag een goed grap aan het uithalen. Ik ben erg benieuwd naar de reacties.
    Manlief gaat zaterdag werkdn en heeft daartegenover vandaag vrij geregeld. Hij is dus nu de meiden naar school asn het brengen en dat doet hij echt nooit (begint altijd om 7:30 uur).
    Ik ga er dus vanuit dat iedereen denk dat ik of bevallen ben of bezig ben. Beide (helaas) niet. De meiden hadden er ook al lol om.

14. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Leuk, mensen op het verkeerde been zetten :D

@brenjomi: Ik moet nog 1 week werken (8 maart laatste dag)

15. nathalie2012

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Hehe grappig om anderen voor de gek te houden ;)

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier ook, elke keer als we samen in de auto stappen en een poosje weg zijn ( op visite + boodschappen, of dagje weg gewoon) dan zie je de hele straat al gluren of ik ga bevallen :p

17. claudje1981

claudje1981 Bekend lid

31 mei 2012
    612
    0
    16
    Brabant
    mbeekje ook jij gefeliciteerd met de geboorte van jullie beeb lekker genieten nu !!!
    grrrrr mag ik even ? heb net zowat kat vermoord :x (slaap je weer goed krijg je ochtendhumeur ) sta ik net de vaatwasser in te ruimen gaat die idioot aan onze net nieuwe bank lopen krabben AAAAAAAAARGHHHH GLOEIENDEEEEE mijn oude bank zag er op laatst laten we zeggen nogal "knuffelig" uit maar ja dat was een bank van een paar 100 euro deze hebben we keihard voor moeten sparen (weet die kat natuurlijk ook niet maar goed ) , dadelijk beetje make-up op mijn gezicht mikken en dan wachten op schoonzus BELLYPAINT yeeeeay

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Claudje: is het een leren bank?? Kattens taan er om bekend dat ze aan leer krabben. Doen die 2 van mij ook. (vandaar dat we ook een stoffenbank hebben, al zou ik graag een lerenbank hebben)

19. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Zondag is een moeder van school bevallen in 3 kwartier. Ze gaat even voor 8 uur 's morgens douchen met het idee rond 9:45 uur in de kerk te zitten. Ze stapt rond 8:00 uur de douche uit, krijgt weeen en om 20:45 heeft ze d'r dochter in d'r armen.
    Mijn man moet gewoon 3 kwartier rijden voordat hij thuis is en ik ga echt niet bellen bij de eerste wee, want wie zegt dat het geen voorwee is.
    Gelukkig ben ik tot nog toe nooit zo snel bevallen. Jongste dochter in minder dan 5 uur vanaf eerste wee, dat was het snelst.

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Mijn tante ook, de eerste duurde 36 uur. Dus bij de 2de , bij de eerste wee schoot mijn oom al in paniek dat hij de vk ging bellen etc, maar mijn tante zei tegen hem: och, wacht daar nog maar mee, want de eerste duurde ook zo lang.

Nou het was maar goed dat hij ging bellen, want binnen 1 uur was ze er, de vk kon de baby nog net opvangen.

Deel Deze Pagina