Nolwenn woog dus bij 40+4 3.600 kg en mat net 50 cm Mila woog bij 40+4 4.050 kg en mat 51 cm (maar volgens mij was ze groter want 2 weken later mat ze al 55 cm) én de gyn zei nog dat als ze niet in het vruchtwater had gepoept, ze dan 4.200 kg had gewogen. ze had ook een enorm dikke navelstreng - en nu is het een fijn prutske maar ze zeggen dat bij een 2de en 3de etc zwangerschap het gewicht en de grootte doorgaans stijgen, heeft te maken oa met het feit dat je als moeder minder afweerstoffen maakt tegen je baby
@jolie: gefeliciteerd, klinkt inderdaad wel heel heftig en ook nog 2,5 liter bloed verliezen, wow. Maar nu lekker bijkomen en genieten van je ventje! @enveloppen schrijven, die heb ik al gedaan... Dat moest echt van mijn lijstje af, anders zou ik helemaal niet tot rust komen... @vandaag nog een batch cupcakes bakken en hopelijk mijn hoes voor de newbornseat afmaken... En dit weekend dan het bankje voor haar speelgoed verven en de naam er op plakken... Gisteren hebben we de raamsticker al op het plexiglas bevestigd en (qaan de achterkant van het huis) gekeken of het goed leesbaar zou zijn.. Gaat er leuk uitzien... Vannacht veel rugpijn gehad, dus was er ook even bang voor dat het begonnen zou zijn, maar er heeft niets doorgezet... Vandaag wel 37 weken, dus weer een grens bereikt... Ik zou morgen (1 maart) heel mooi vinden omdat mijn helaas overleden peetoom ook op die dag jarig was... Dus wie weet luistert ze daarnaar, maar gisteren was ze nog niet ingedaald, kan dat dan toch?
Ik heb een deel 3 aangemaakt, deze zal zeer binnenkort wel op slot gaan! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/424220-maart-2013-mamas-deel-3-a.html#post14609746