Oooh zo lief die echofoto!! @Kahlen: Wat een lief pakje! Wij hebben zelf nog het berenpakje van toen zoonlief geboren was, die mag onze dochter nu ook aandoen @Kleertjes: ik koop ook niet alle merkjes nieuw hoor! Heel veel 2dehands dus betaal gemiddeld tussen de 10 en 15 euro voor echt super mooi setjes die normaal makkelijk 40-50 euro gaan. Vind ik dan wel goed te doen Af en toe wel eens iets nieuws maar dan voor speciale gelegenheden of in uitverkoop. Moet zeggen dat kleertjes shoppen zo wat mijn hobby is geworden @Prachtigwonder: Wat vreemd zeg.. dus voorlopig nog geen behandeling opgestart? Lijkt me toch niet zo'n goed idee om er nog langer mee te blijven rondlopen? Hoop dat je snel wat meer weet! @All: Vandaag een super verjaardag gehad Heb van vriendlief voor mijn verjaardag een verwenarrangement cadeau gekregen, heb een heerlijke massage gehad van mijn rug, buste, gezicht, voeten en ook een peeling van mijn rug. Echt Zaaaalig zo'n rugmassage zou ik wel gewoon kunnen worden voor elke dag Daarna bij mijn moeder gaan eten, is ook haar verjaardag vandaag Ga nu mijn bedje opzoeken ben er behoorlijk moe van geworden
Gaaf! Leuk om zo te spieken! Hier geen echo meer denk ik. Man vindt het een beetje enge geboetseerde popjes op de 3D en wil geen "monstertje kijken" zoals hij dat zo genuanceerd kan uitleggen.. Ik hoef ook niet perse, anders zou ik wel gaan (als ik perse wil gaat hij wel mee zei hij) maar begin wel nieuwsgierig te worden hoe ons mannetje er uit ziet straks!
Wauw, mooie echo! Het is toch prachtig wat men tegenwoordig allemaal kan. Ik ben benieuwd hoeveel meer ze kunnen zien tegen de tijd dat wij grootouders worden. 4D Echo's met kleur en geluid?
Wat gaaf. Leuk om te zien. Wij moeten nog 1 week wachten. Volgende week woensdagmiddag hebben wij 3D/4D met kids en 1 van mijn broertjes. Eind dec. ook nog een groei echo. Dan gaat mijn moeder en een schoonzusje mee. Leuk hoor zoveel echo's (zolangs alles goed is) kun je nog eens iemand meenemen.
klinkt erg fijn. Heerlijk zo verwend worden. Hier gelukkig een man die heerlijk kan masseren, dus mijn rug wordt regelmatig gemasseerd. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en die van je moeder.
Ik wil 4 januari met 29 weken een 4-D echo doen Bij de andere kids ook gedaan! Morgen wordt de kinderwagen gebracht! Via MP een combiwagen gekocht hihi Alles erop en eraan, alleen geen autostoeltje maar daar kijk ik nog even voor. Ga gauw afsluiten ga de kids helpen op school met de Sintviering.
mooie echo!! leuk om ze zo te zien he hier krijgen we nog een echo met ongeveer 30weken (bij de gyn.) en daarna nog, weet alleen niet meer precies wanneer allemaal @jojo gefeliciteerd!! (alsnog dan) heerlijk zo'n arangement! @kleertjes, gistermiddag waylon zijn kast ingeruimd en gelijk maar de babykleren (had ik al uitgezocht) in de commode gelegd, moet ze nog wassen, maar daar heb ik nog tijd voor. vriend moest om me lachen, want ik was helemaal in mijn nopjes moet er erg in hebben dat ik niet teveel tegelijk doe, gistermiddag speelgoed uitgezocht en opgeruimd, daarna toch harde buiken..... nu al. dus dat word straks nog wat... vriend moet over 2weken weer weg (voor 8weken) dus dan moet ik weer alles alleen doen. vanmiddag gaan we nog wat shoppen en naar een binnenspeeltuin met de kindjes
@mbeekje: gaaf zo'n 3d echo! Ik zit er nog over te denken, kost wel aardig wat. Met 30 weken krijg ik een placenta echo dus ik hoop dat we dan de kleine nog even mogen bekijken. Mijn man zal zijn liefste gezicht opzetten @jojogirl: beetje laat maar nog gefeliciteerd! Leuk hoor zo'n verwendagje. Met mijn verjaardag helaas geen verwenarrangement gehad @ wiegje: wij hebben vorige week via MP een schommelwiegje gekocht. Mijn schoonouders hebben er ook 1 van vroeger maar mijn schoonzusje bevalt over een paar weken. Zij krijgen in februari de sleutel van hun nieuwbouwhuis en voor dat ze er dan in zitten (weet er alles van, zit nu in dezelfde situatie) is onze kleine al geboren...
@ kleertjes: ik heb aan Sint dingen gevraagd (vieren we a.s. zondag) dus moet nog even afwachten met verder shoppen. Wel jammer want wij willen graag overslagrompers en die zijn nu in de aanbieding bij de Hema maar die heb ik ook gevraagd aan Sint, dus moeilijk inschatten wat ik zal kopen. Misschien kan ik zondagavond nog even snel wat bestellen online. Heb ook al wat kleertjes liggen. Wassen doe ik pas in januari/februari, als we verhuisd zijn en de kamer klaar is. Eerder is niet echt handig. @ ziekenhuistas. Twijfel even of ik die voor of na de verhuizing zal klaarzetten. Misschien wel handig om ervoor te doen, als ik dan onverhoopt naar het ziekenhuis zou moeten rond de verhuizing hebben we in ieder geval wat klaarstaan. Anders moeten we gaan zoeken tussen de spullen. Kleertjes voor de kleine neem ik dan alleen het kleinste setje mee, groter zal ze dan vast nog niet passen
iemand verstand van uitslagformulieren van de ha van een kweek? heb hem net opgehaald maar word er niet veel wijzer van. en de assistente kan mij er ook niks over vertellen. ik heb het net al even doorgemaild naar mijn vk . anders weet ik het volgendeweek dinsdag pas. hieronder even overgetypt. hoop dat iemand van jullie weet wat ik heb.is dit nou blaasontsteking of iets anders? kweek 1. ENTEROCOCCUS 10E3-10E4 mo./ml. 2. COCCEN 10E3 mo./ml. Antibogram 1 S Nitrofurantoine S Amoxicillne S Amoxicilline+Clavulaanuur R Cefuroxim sodium (IV) S Vancomycine R Erytromycine R Clindamycine verklaring gevoeligheden S= gevoelig I= intermediair / verminderd gevoelig R= resistent
Heb er geen verstand van maar de namen achter 1 en 2 zijn bacteriën (google) kweek 1. ENTEROCOCCUS 10E3-10E4 mo./ml. 2. COCCEN 10E3 mo./ml. Dit zijn de soorten antibiotica en welke in aanmerking komen zijn denk ik degene met S ervoor, de anderen werken minder (resistent) S Nitrofurantoine S Amoxicillne S Amoxicilline+Clavulaanuur R Cefuroxim sodium (IV) S Vancomycine R Erytromycine R Clindamycine Welke jij mag hebben nu tijdens de zwangerschap heb ik geen idee van dat kan de huisarts je vertellen. Succes ermee!
aha ik snap hem ik heb de huisarts gesproken maar die was niet erg duideijk. ja dat het een urineweginfectie was vertelde die. maarja is het dan blaasofsteking ja of nee gaf hij geen antwoord op. heeel irrri als ze er omheen draaien. antibiotica schreef hij niet voor omdat hij niet wist welke er mocht in de zwangerschap. daarom gaf hij het over aan de vk. maar die waren er ook niet erg blij mee want volgens hun moet de ha dat gewoon weten. maar ik hoor nog van hun van hoe of wat. en of het nu wel of geen blaasontsteking is. en wat er aan gedaan kan worden
van de vk een mail terug. die dacht aan GBS streptococcen besmetting. ??? ik snap er echt helemaal niks meer van pfff.. maar ze zouden er vrijdag overleg over hebben met de gyn. en dan hoor ik dindag op controle de rest.